Gå til innhold

om frp og analfabetisme

ivanka

Anbefalte innlegg

for å generalisere hemningsløst og sette ting helt på spissen her:

vi vet at det er skoletaperne som stemmer frp. de som er så tette mellom øra at de bare ikke klarer å kjenne igjen en logisk feilslutning, for ikke å si kortslutning.

vi vet også at andelen norske elever som går ut av skolen som funksjonelle analfabeter desverre er farlig nær andelen som støtter frp.

av dette kan vi slutte at frp's velgermasse består i all hovedsak av analfabeter.

(det hjelper ikke akkurat at go'klumpen per sandberg satt og uttalte seg på tv her om dagen... og så klarte han ikke å skille mellom etnisk og etisk... det gir jo argumentene hans en helt ny dimensjon...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Kim Erik Lokker

Ja, FrP er etisk uavhengig og partipolitisk uansvarlig.

Dessuten er FrP'ere de eneste som ved kommune- og fylkestingsvalg kan få seg til å si at "Jeg stemmer på Carl I Hagen", for deretter å levere stemmeseddelen og få inn en lokal tulling som i løpet av perioden bytter parti tre ganger hvis han ikke blir ekskludert.

Artig flokk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Det snedige synes jeg er at de 25/30 % av befolkningen som stemmer FRP er de som vil få det verst i ett FRPsamfunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KimErikLokker

Jeg jobber (nåja, er i det minste ansatt) i fengselsvesenet, og det morer meg en smule at flertallet av de innsatte sier de stemmer FrP - litt på grunn av billig øl, sprit og billigere ordspill og litt på grunn av den såkalte innvandringspolitikken.

"kommer her og tar jobbene fra oss" :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det jeg KAN si er at jeg lurer på hvordan det står til mellom øra når man stemmer det partiet man ikke forstår vil gjøre ens tilværelse vanskeligere. det kan da neppe tolkes som et tegn på intelligens, eller hur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morticia
Nei' date= men du kan ikke si d er noe galt med toppetasjen til folk bare fordi de har ett annet syn på ting enn deg.

SS - og det snakker DU om...................... :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest FrPeren.

Så du mener jeg er analfabet og tett i hodet. Tusen takk!!

Du snakker som du har vett til.

De som generaliserer andre og synes en sjøl er best, og kun det en sjøl mener er rett, ja ja stakkars det er ikke greit å være tett i skallen.

Eller er du redd noen skal komme å kreve noe av deg? Det er det vi i FrP vil, så jeg skjønner du er redd. Kanskje du må jobbe for å få lønna du? Stakkar... :wink:

Forresten så er jeg godt skolert!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ho ho ho. sjekk hvor denne tråden ligger. hvis du leter etter en seriøs grunn til å hisse deg opp, er ikke dette stedet. hvis jeg hadde tenkt å starte en alvorlig debatt om frp'eres sjelsevner eller manglende sådanne, hadde jeg lagt et helt annet innlegg under generell debatt eller aktuelle saker... men ja, hvis du virkelig lar deg lure av cih og hans kumpaner, så mener jeg ærlig talt at det er lite annet enn voks mellom øra dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...