Gå til innhold

om frp og analfabetisme

ivanka

Anbefalte innlegg

Du har ikke skrevet noe utfyllende om hva det faktisk er du står for og mener. Derfor er det ikke vanskelig og ta deg for en av disse som kaller seg anarkister. Skal ta det tilbake hvis jeg ser noe om hva det er du står for,men jeg skal gi deg muligheten nå til å bruke min perler for svin setning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er ikke det det handler om, det handler om din manglende evne til å følge et resonnement, noe du har bevist igjen og igjen og igjen her inne.

hvis en normalt begavet person leste alle meldingene mine her inne, tror jeg vedkommende hadde fått et tilstrekkelig inntrykk av hva jeg mener.

tilsvarende har jeg et mer enn tilstrekkelig inntrykk av hva du mener.

det du ikke klarer å forklare er hva som gjør norsk kultur så fordømt overlegen i dine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ut i fra mine egne erfaringer er ikke Frp-ere de skarpeste knivene i skuffen nei. Typiske "jeg hater pakkiser og vil ha billigere brennevin, lavere skatter og mer oljepenger". Men hva da med inflasjon? "Infl...hva? hæ?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

he he. nei, jeg har ikke nok tro på menneskene til å være anarkist. å tro at anarkisme er gjennomførbart forutsetter en tillit til menneskets grunnleggende altruisme som jeg finner rørende, men desverre ikke overbevisende. men idealister er jo søte på sitt vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Fantastisk tråd. For en gangs skyld får jeg bekreftelse på at noen andre faktisk tenker det samme som meg. Egentlig synes jeg det er ganske fascinerende hvordan mennesker kan se for seg et bedre liv som trygdede og lavtlønnede i et FrP-samfunn. :grøss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he. nei' date=' jeg har ikke nok tro på menneskene til å være anarkist. [/quote']

Se det. Du er kanskje ikke så dum som du later som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig synes jeg det er ganske fascinerende hvordan mennesker kan se for seg et bedre liv som trygdede og lavtlønnede i et FrP-samfunn. :grøss:

Ja det lurer jeg også på. Allikevel er det noen ganger viktigere ting enn seg selv og sin egen situasjon man tenker på når man stemmer et parti. Som f.eks. hva som er best for landet som helhet. Vi har alt for mange trygdede og hvis man kunne fått noen av de snylterne ut i arbeid ved å gjøre det lettere å starte nye bedrifter f.eks. hadde det vært ønskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å spille dum er en kunst, skal jeg si deg. men etter alt mitt kødd med ideologier er det jo litt forbausende at du til nå har klart å innbille deg at jeg er en vaskeekte anarkist.

når det er sagt, har jeg forsåvidt lest min bakunin. men det er lenge siden det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

'landet som helhet' består faktisk av fire mrd individer. hvem bryr seg om hva som er best for et abstrakt begrep?

Ja vi burde kanskje droppe politikken først som sist og la alle klare seg selv uten noen innblanding fra en stat?

Jeg har da aldri trodd du var en ekte anarkist,jeg har trodd at du var en politiangripende blitz pøbel,dette har vi vært igjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

av mangel på andre alternativer må jeg nok stemme frp... skulle ønske det fantes et bedre alternativ med nogenlunde samme innvandringspolitikk, men det gjør det ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ivanka snakker om praktiserende analfabeter, men klarer ikke å finne ut av sitt eget tastatur hvordan hun skriver VERSALER. Problemer med "enda" og "ennå" har denne briliante samfunnsviter også.

Jeg stusser over at den største feilen med Frp., er manglende støtte til de trygdete og arbeidsledige. Altså ydelser til befolkningen. Innvandringspolitikken er jo forferdelig.

Er det ikke en smule arrogant å betegne 20% av landets befolkning som analfabeter, fordi de har et annet politisk syn?

Politikere tar ofte gale beslutninger fordi de mangler bakgrunnstoffet. De er ikke analfabeter for det. Når Jan Petersen og Åslaug Haga uttaler seg om islam, får jeg frysninger. Både Per Sanberg og CIH har bedre kunskaper om denne politiske retning som oppstod i den arabiske ørken for 1400 år siden, til toss for at de er analfabeter, i henhold til ivanka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ivanka snakker om praktiserende analfabeter, men klarer ikke å finne ut av sitt eget tastatur hvordan hun skriver VERSALER. Problemer med "enda" og "ennå" har denne briliante samfunnsviter også.

Mens du på din side ikke vet at "briljant" staves med j (ikke i), at det heter "ytelser" (ikke "ydelser" med d) og at FrPs stortingsrepresentant heter Sandberg (ikke Sanberg). Sjekk her hvis du er i tvil: http://www.dokpro.uio.no/ordboksoek_nynorsk.html

Vi har jo alle våre problemer, men det gjør oss ikke til dårligere debattanter for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...