Hu i Svingen Skrevet 17. november 2006 #21 Del Skrevet 17. november 2006 Støtter faktisk denne jeg. Et konstruktivt råd. Jeg hadde hvertfall blitt drevet vanvidd!! ← Jeg hadde bare blitt drit irritert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fønix Skrevet 17. november 2006 #22 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg har stor forståelse for frustrasjonen din. Slet med lignende problemer selv i et langvarig forhold. Jeg synes ikke det låter som noen god idé å være utro. Det skaper garantert problemer. Sannsynligvis blir forholdet ditt til kona dårligere av det. Det samme blir selvrespekten din. Også er det dårlig gjort mot kona. Og selv om du på denne måten skulle få dekket sex-behovet ditt bedre, vil det ikke løse det problemet som kanskje er større - at du føler deg tilsidesatt og avvist av den du elsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #23 Del Skrevet 17. november 2006 Min erfaring er at behovet jevner seg ut med årene. Tidligere var det min mann som ville ha sex hver dag. Det orket jeg ikke med små barn og masse jobb. Nå som barna er nesten voksne, jeg har etablert meg bedre i jobben min, og har mer overskudd til sex er det min mann på nå 43 år som har mindre behov. Tror ikke han hevner seg for mine knipne år, men det er ikke før nå jeg skjønner hans frustrasjon. Men utro, NEI, det blir ikke aktuellt. Det hender jeg tyr til alenesex og det funker for min del. Hudkontakt får jeg jo nok av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UME Skrevet 18. november 2006 #24 Del Skrevet 18. november 2006 Kjøpe Rosenrot til kona? Har høyrt om at det skal vere andre naturlige potensmidler for kvinner på markedet. Om eg hadde høyrt frå mannen min at han sliter med behov for meir sex (fremstilt på rett måte men med alle kortene på bordet), så hadde eg knertet tabletter i fleng... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2006 #25 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg er en lykkelig gift mann som har et dilemma. Saken er den at min kone og jeg har vidt forskjellig innstilling til hvor ofte vi har sex. Jeg vil gjerne ha sex ofte, jeg nyter å være sammen med min kone. Vi har det godt sammen, eksprimenterer og koser oss. Hun gir også uttrykk for at hun absolutt liker sexen vi har sammen. Men for henne er noen ganger i måneden(maks) tydeligvis tilstrekkelig, mens jeg gjerne ville nytt deilig sex mange ganger i uken. Resultatet er at jeg blir frustrert, og føler meg tilsidesatt. Hverdagen er hektisk, ja, men jeg føler det er viktig å prioritere hverandre. Jeg har tatt det opp mange ganger, men det endrer ikke så mye. Jeg nyter å ha sex, og tanken streifer meg oftere og oftere: være utro, ha sex med en 'knullevenninne'. Vil ikke være utro, men blir fryktelig frustrert som sagt. Noen som har noen gode råd? jeg frykter at jeg snart er utro.. ← Frykt ikke!! Skaff deg en knulleveninde, smil og vær glad, så kan du nekte din kone sex, hvis hun spørr vær uklar og si at det er viktigt at hun forstår deg, og at du blir såret når du føler hun krever sex :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2006 #26 Del Skrevet 18. november 2006 Regner med skribent til innlegg 25 har et meningsfullt forhold? Ikke det nei? Så merkelig... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 18. november 2006 #27 Del Skrevet 18. november 2006 Ikke sånn å forstå at det bare er til å bryte opp... Når man har vært sammen i 15 år, har småbarn sammen osv så er det ikke så enkelt. Men frustrasjonen er gnugende, og jeg blir deppet og irritert. Føler meg forbigått og tilsidesatt, og ikke herre over eget liv. Ønsker jo bare å ha deilig sex sammen med min kone som jeg elsker. Men jeg er også utrolig glad i sex, og får ikke utløp for 'mine behov'. Det gnager på forholdet... En knulle venninne ville være et rent fysisk utroskap... Uff.. Jeg kan jo selvsagt la være å være utro, men føler jeg brytes ned. ← Du kan jo spørre henne om hva hun synes om at du vurderer å skaffe deg en annen sexpartner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2006 #28 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg er en lykkelig gift mann som har et dilemma. Saken er den at min kone og jeg har vidt forskjellig innstilling til hvor ofte vi har sex. Jeg vil gjerne ha sex ofte, jeg nyter å være sammen med min kone. Vi har det godt sammen, eksprimenterer og koser oss. Hun gir også uttrykk for at hun absolutt liker sexen vi har sammen. Men for henne er noen ganger i måneden(maks) tydeligvis tilstrekkelig, mens jeg gjerne ville nytt deilig sex mange ganger i uken. Resultatet er at jeg blir frustrert, og føler meg tilsidesatt. Hverdagen er hektisk, ja, men jeg føler det er viktig å prioritere hverandre. Jeg har tatt det opp mange ganger, men det endrer ikke så mye. Jeg nyter å ha sex, og tanken streifer meg oftere og oftere: være utro, ha sex med en 'knullevenninne'. Vil ikke være utro, men blir fryktelig frustrert som sagt. Noen som har noen gode råd? jeg frykter at jeg snart er utro.. ← Jeg kjenner meg godt igjen i din kone her. Jeg kan ikke si annet til henne enn at jeg håper hun finner seg en snill og grei mann som respekterer henne, ikke går bak hennes rygg, og som verdsetter andre ting enn bare sex. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UME Skrevet 18. november 2006 #29 Del Skrevet 18. november 2006 Uff, det var ikkje mykje hjelp du gav du over. Forstår godt at mangel på sex-lyst kan vere frustrerende for deg. Det er no enn slik -etter min mening- at sex er ein viktig del av eit samliv. Er vel ikkje noke verre med uliket i sex-lyst som mangel på kommunikasjon? (kanksje litt vel drøy parallell den...men poenget kjem vel fram) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2006 #30 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg har ikke vært utro enda, og jeg skjønner ikke selv at det ikke har skjedd allerede. Anledningen har vært der mange ganger, men jeg har holdt ut. Jeg føler at jeg har satt henne foran meg selv i alt for lang tid nå, det er ikke helt nytt problem. Jeg har holdt ut i mange år... Adonis ← Syns det virker som at du prøver å fremstille deg som helten i forholdet jeg, og at du er så flott en mann fordi du HOLDEr ut? Det kan hende alt hun gjør er å holde ut også? Og su har nå selv valgt å gifte deg med henne, i gode og onde dager skal dere holde dere til hverandre. Nå er dere inne i det du kaller de onde dagene da, så du har bare å ta deg sammen og gjøre det beste ut av situasjonen. Syns det blir litt patetisk jeg, å nesten gi opp fordi underlivet ditt ikke blir stimulert så ofte som du ønsker. Du er ikke mye til mann om du finner deg noen andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquila Skrevet 18. november 2006 #31 Del Skrevet 18. november 2006 Min mann, samboer, er som din kone. Går litt i bølgedaler, men nå har det vært null interesse igjen. Jeg synes det er kjempetrist Travelt opptatt med jobb, ingen overskudd eller lyst til sex. Og det er ikke bare bare å tilfredsstille seg selv. Passer ikke helt dersom man går til sengs sammen iallefall. Så skal den ene ligge å høre på at den andre koser med seg selv? Jeg har ordnet meg selv flere ganger når han har vært borte selvsagt, men blir jo ikke det samme... *sukk* Jeg må si at tanken på å ha noen å ligge med har streifet meg også. Man treffer jo andre - og sjansen har vært der, men som deg gjør jeg ingenting. Tror nok aldri jeg vil gjøre det heller - men i frustrasjonen har jeg tenkt tanken ja! Så jeg forstår!!! Går jo ut i fra at du ikke har et savn etter ulidenskapelig sex, men et savn etter at noen holder rundt deg og er øm og kjærlig på en erotisk måte og vil ha sex med deg fordi hun tenner på deg! Utroskap er nok ingen god løsning dog - men jeg føler med deg Har ikke noe bedre å si deg - du får trøste deg med at vi er flere i samme båt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UME Skrevet 18. november 2006 #32 Del Skrevet 18. november 2006 Nokon er i vanvittig forsvars posisjon.... Ganske opplysende det ein gjest skreiv Min erfaring er at behovet jevner seg ut med årene. Tidligere var det min mann som ville ha sex hver dag. Det orket jeg ikke med små barn og masse jobb. Nå som barna er nesten voksne, jeg har etablert meg bedre i jobben min, og har mer overskudd til sex er det min mann på nå 43 år som har mindre behov. Tror ikke han hevner seg for mine knipne år, men det er ikke før nå jeg skjønner hans frustrasjon. ← Men forstår samtidig kva du meiner om å framstille seg som "helt". Det trur eg imidlertidig kjem litt naturlig å gjere når ein skal ta opp eit slik tema, fordi ein gjerne vil unngå "angreps-innlegg" i forhold til kor fort ein gir opp osv. Utroskap er ikkje løsningen, fordi eg vil tru at iminst 90% av tilfellene så vil det skape eit tillitsbrudd som antagelig er øydeleggende for forholdet, og ikkje akkurat hjelpe på din kones sex-lyst vil eg tru. Trur det beste rådet er som fleire har sagt, snakk om det! Og kanskje gå til terapi eller samtaler? Kanskje kan dokke gjere ein "byttehandel": Ho lover innsats i form av tabletter, terpai eller likn, og til gjengjeld så lover du å jobbe masse med noko som plager ho?! Ellers så kan eg som kone uttale meg at ingen ting er så sexy som små tjenester eller gåver - MEN uten tanke om (umiddelbar) gjenytelse. Små lapper eller kort, blomster på ein onsdag, ny kjole/smykke/sko eller likn. OMTANKE Så er det meget godt mulig at resultat vil kome etterkvart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest d'Arc i.i. Skrevet 18. november 2006 #33 Del Skrevet 18. november 2006 Ikke sånn å forstå at det bare er til å bryte opp... Når man har vært sammen i 15 år, har småbarn sammen osv så er det ikke så enkelt. Men frustrasjonen er gnugende, og jeg blir deppet og irritert. Føler meg forbigått og tilsidesatt, og ikke herre over eget liv. Ønsker jo bare å ha deilig sex sammen med min kone som jeg elsker. Men jeg er også utrolig glad i sex, og får ikke utløp for 'mine behov'. Det gnager på forholdet... En knulle venninne ville være et rent fysisk utroskap... Uff.. Jeg kan jo selvsagt la være å være utro, men føler jeg brytes ned. ← Ja, så du vil heller bryte ned kona da, ved å være utro? Har du hørt om å runke? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2006 #34 Del Skrevet 18. november 2006 Nokon er i vanvittig forsvars posisjon.... Ganske opplysende det ein gjest skreiv Men forstår samtidig kva du meiner om å framstille seg som "helt". Det trur eg imidlertidig kjem litt naturlig å gjere når ein skal ta opp eit slik tema, fordi ein gjerne vil unngå "angreps-innlegg" i forhold til kor fort ein gir opp osv. Utroskap er ikkje løsningen, fordi eg vil tru at iminst 90% av tilfellene så vil det skape eit tillitsbrudd som antagelig er øydeleggende for forholdet, og ikkje akkurat hjelpe på din kones sex-lyst vil eg tru. Trur det beste rådet er som fleire har sagt, snakk om det! Og kanskje gå til terapi eller samtaler? Kanskje kan dokke gjere ein "byttehandel": Ho lover innsats i form av tabletter, terpai eller likn, og til gjengjeld så lover du å jobbe masse med noko som plager ho?! Ellers så kan eg som kone uttale meg at ingen ting er så sexy som små tjenester eller gåver - MEN uten tanke om (umiddelbar) gjenytelse. Små lapper eller kort, blomster på ein onsdag, ny kjole/smykke/sko eller likn. OMTANKE Så er det meget godt mulig at resultat vil kome etterkvart ← Dette rådet syns jeg var bra!!! Sånn hadde jeg blitt sjarmert i alle fall. En kvinne trenger å bli kurtisert... Skal se du får kopulert litt snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #35 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg skjønner at behovet ditt må være veldig, veldig sterkt ettersom du fabler om å være utro for å dekke det. Men jeg lurer på, har du satt deg inn i hvordan det er å være den som er bedratt? Det kan jeg ikke tenke meg at du forstår, for det er så utrolig sårende og vondt! Jeg har selv blitt utsatt for det, og jeg kan ikke beskrive hvor vondt det var (det var forresten også det verste HAN hadde opplevd). Er tom for ord som kan beskrive det helvetet og den fornedrelsen jeg gikk gjennom, den knuste selvtilliten og følelsen av å ha blitt holdt for narr, lurt osv. Kan fortelle at det MILDT SAGT hadde vært bedre om han var ærlig på forhånd og sagt at han kunne tenke seg en "knullevenninne" som du kaller det. (Nå var ikke vår situasjon den at han var seksuelt pågående og jeg knipete, men HVIS det hadde vært det, hadde et ærlig forslag vært 1000 ganger bedre enn å såre en uskyldig tredje part på den måten!) Nei du, utroskap løser ingenting, det bare snører deg inn i et trangere nett. Det er noe som heter "respekter din partners grenser og velg om du skal bli eller gå ut fra dine egne". Du må ta et valg. Enten - eller. Jeg hadde vært ærlig mot henne, og så foreslått parterapi. Kan være mye lettere å snakke sammen når man får hjelp fra en tredjeperson. (Been there, done that). IKKE vær utro!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kjappen Skrevet 21. november 2006 #36 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg ønsker litt mer info, som f.eks. hvor mange ganger er noen ganger i måneden? Og hvor mange ganger i måneden ønsker du å ha sex. Jeg skjønner at det kan være frustrerende å ikke få så mye sex man har lyst på, men terskelen for å gå til andre bør likevel være ganske stor. Du sier jo at hun liker sex og at hun liker å eksperimentere når dere først har sex, så det er ikke der problemet ligger ettersom jeg forstår. Jeg vil heller ha sjeldnere sex med en person som virkelig nyter å ha sex med meg enn en person som har sex med meg av ren plikt. Jeg sier meg forøvrig enig med de som har svart at vi ofte går gjennom forskjellige stadier i livet og at et pars seksuelle lyst varierer og ikke bestandig er i takt. Og jeg ønsker også å slå et slag for "kjappisene", det er kjappisene som kanskje redder et forhold noen ganger for ofte blir man avbrutt i de lange forspillene og den langsomme sexen, med påfølgende skuffelse. Hvis flere hadde benyttet seg av en kjapp en nå og da så tror jeg spenningen hadde vart lenger i forholdet, bare det å pønske ut mulighetene er jo spennende i seg selv. Når ungene er opptatt av leken og mor og far tar seg en tur inn på vaskerommet og har seg en liten kjapp en mot vaskemaskinen, deilig (især hvis den sentrifugerer og rister deilig - drahjelp). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_frustrert frue_* Skrevet 21. november 2006 #37 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg forstår deg sååååååå godt trådstarter. Slik er min kjæreste også, et par ganger i mnd. 1-3 ganger... jeg personlig synes det er noe galt da når ønsket om sexuell tilfredstillelse er så lav. føler meg uønsket og uinteressant sexuelt. blir som du selv sier, deppa oftere og oftere nå i det siste) samt veldig små irritert.. han tar ALdrig første steget, så jeg føler at jeg omtrendt tigger om sex og det er så forfærdelig nedværgende. jeg har oxo prøvd å snakke med han og får beskjed om at han skal bli bedre hehe, men som du oxo sikkert har merket- det blir med snakket, så ja... jeg foirstår godt at du har mer å mer lekt med tanken om en annen sexpartner, for det har jeg selv gjort nå en stund og det blir verre og verre for meg. problemet mitt er at jeg er i et sykt dilemma, jeg må velge på noe jeg mener man skal kunne få i pose og sekk. enten masse kos og kjærlighet og ingen sex ever. eller gå ifra kjæresten min og ende opp med en som er duracell kaninen men er helt kald når det kommer til kos og kjærlighet. Jeg elsker min kjærestre så det er det og moralen min som stopper meg..... men tro du meg, ofte jeg skulle ønske jeg var en kald og likegyldig kvinne som kunne gå bak ryggren på min kjæreste og tilfredstille mine kraftige behov for å så ikke føle noen skam what so ever etterpå......trooooo du meeeeg! kan ikke gi deg annet enn forståelse da jeg sliter med dette dritet selv. men gi gjerne en lyd dersom du har klart å fikse det og da trenger jeg `dine`råd... hehe Hilsen frustrert og oppgitt kvinne med deprasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquila Skrevet 21. november 2006 #38 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg forstår deg sååååååå godt trådstarter. Slik er min kjæreste også, et par ganger i mnd. 1-3 ganger... jeg personlig synes det er noe galt da når ønsket om sexuell tilfredstillelse er så lav. føler meg uønsket og uinteressant sexuelt. blir som du selv sier, deppa oftere og oftere nå i det siste) samt veldig små irritert.. han tar ALdrig første steget, så jeg føler at jeg omtrendt tigger om sex og det er så forfærdelig nedværgende. jeg må velge på noe jeg mener man skal kunne få i pose og sekk. enten masse kos og kjærlighet og ingen sex ever. eller gå ifra kjæresten min og ende opp med en som er duracell kaninen men er helt kald når det kommer til kos og kjærlighet. ← Hola du frustrerte frue! Virker som om vi som lever i forhold der sex er et fremmedord forstår hverandrestanker om å være utro, selv om ingen av oss er det (eller vil komme til å være det). Man må vel kanskje oppleve avvisningen, nedverdigelsen ved å alltid være den som tar initiativ (og ofte blir avvist), før man forstår . Jeg leser også i div tråder her på KG at noen par ikke har sex på et helt år. Sutrer vi kanskje for mye, vi får oss jo 2-3 ganger i måneden? Tankene kan iallefall ingen ta fra oss! Det er vel bare vi selv som setter grenser. Og det er som du sier; man får aldri i pose og sekk selv om det er det man vil ha. Så kanskje er mye kos og kjærlighet verdt lite sex? Sukk... Hvordan går det med deg trådstarter? Gr............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_frustrert frue_* Skrevet 21. november 2006 #39 Del Skrevet 21. november 2006 Hola du frustrerte frue! Virker som om vi som lever i forhold der sex er et fremmedord forstår hverandrestanker om å være utro, selv om ingen av oss er det (eller vil komme til å være det). Man må vel kanskje oppleve avvisningen, nedverdigelsen ved å alltid være den som tar initiativ (og ofte blir avvist), før man forstår . Jeg leser også i div tråder her på KG at noen par ikke har sex på et helt år. Sutrer vi kanskje for mye, vi får oss jo 2-3 ganger i måneden? Tankene kan iallefall ingen ta fra oss! Det er vel bare vi selv som setter grenser. Og det er som du sier; man får aldri i pose og sekk selv om det er det man vil ha. Så kanskje er mye kos og kjærlighet verdt lite sex? Sukk... Hvordan går det med deg trådstarter? Gr............ ← Ja er enig med deg ja, kjekt men trist å høre jeg ikke er alene.. problemet er at jeg får dårlig selvtillit pga dette, føler jeg ikke duger. føler det er MEG det er noe gale med, har ikke hatt dette problemet med andre jeg har hatt forhold med.Snarere tvert imot. dette er nytt for meg så alt er så forvirrende og et evig plagiat.Men selvsagt jeg hadde jo gått på dagen UTEN TVIL dersom han ikke var kjærlig eller kosete av seg heller.... men all den kosen og kjærligheten han viser meg den er ny for meg... uendelig og grennseløs kos og klapp og klem. men den intime delen uteblir og da har jeg en tedense til å bli kald, ikke av vilje men av uvilje. jeg er slik som person og kan ikke styre det....kommer en mur opp på en måte. kansje du også har kommet dit jeg har med at de få gangene det faktisk viser seg at han viser interesse for sex så mister du lysten fordi du vet det er et "en gangs tilfelle", det vrker på meg at jo lengre det går uten sex jo mindre"kåt" blir jeg når han da først prøver seg. og har vi sex så går jeg rundt å vibrerer i en til 2 uker etterpå,rene torturer, for da går jeg hele tiden og tenker på sex... derfor er det bedre at han lar vær fulstendig å ha sex med meg foir jeg føler jeg bare lider under de få gangene han har lyst siden jeg gr rundt å tripper i dagers vis etter på.. sukk... en vennine sa til meg for en lang stund siden da vi snakket... så sa jeg "men jeg elsker jo han så..." så svarte hun "kansje det ikke er nok.." og den samtalen og de ordene har jeg grubblet på lenge.. for jeg vet hva jeg føler nå, men det kan fort forandre seg med tiden, man kan gå lei vettu... og da det være at jeg velger å bryte ut av forholdet... for som du og andre i denne situasjonen sikkert kan være enig om så er det å være i et forhold der det sexuelle behovet er såååååååå enormt forskjellig mellom deg og artneren det er et stOOOrt problem.. om ikke til å begynne med, så vil det til slutt uansett bli det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adonis Skrevet 22. november 2006 #40 Del Skrevet 22. november 2006 Vel, mangler ikke på respons på tråden min iallefall..... Takk for engasjementet, tydelig at mange har tanker og opplevelser i samme gaten. Til de som mener jeg vil fremstå som 'helten' i forholdet så skjønner jeg ikke tilnærmingen. jeg nærer ingen heltestatus, og føler meg vel så langt fra 'helten' som mulig. Lang tids følelse av avvisning opparbeider ikke akkurat heltefølelsen ;-). Alle forhold går i bølgedaler, og selvsagt vil sex-aktiviteten variere i løpet av ett langt forhold. Hadde det bare vært slik. Men når frustasjonen bygger seg opp over mange år, og skjevheten bare blir større så er det ikke så lett å se lyset i enden av tunnellen. Jeg må nesten le når jeg leser innleggene om jeg ikke har tenkt på å onanere! Tenk, det gjøres inimellom! Men det er ikke det som er problemet. Orgasmen eller utløsningen er ikke det jeg savner, det er faktisk det fysiske samværet. Høyrehånden erstatter ikke dette, selv om det letter på trykket i en periode. Til de som mener det er sutring, snakker om gode og onde dager osv, har nok ikke kjent på følelsen av synkende selvfølelse, å ligge våken og vente på sin kjære, den avogtil økende forventningen om at 'kanskje i kveld' som gang på gang blir slått i bakken... Jeg vet utmerket godt at å være utro ikke er noen løsning, men uansett kommer tanken; Tanken om at en annen finner deg uimotståelig sexy, god, het og bare vil nyte deilig sex sammen... til deg Frustrert frue vil jeg bare be deg vurdere forholdet ditt nøye. Jeg har egentlig alltid hatt følelsen, og nå etter 15 år blir det ikke bedre. Men nå er løpet kjørt føler jeg. Klarer ikke å bryte ut av ekteskapet på grunn av for lite sex. Jeg er villig/føler meg forpliktet til å 'ofre meg selv' i forhold til familien, barna, ekteskapet. Jeg kan ikke bryte ut og fortelle(eller bli fortalt) omverden at 'Jeg fikk for lite sex, så derfor har barne skilte foreldre; hus, biler, båt og hytte måtte desverre selges i delingen av boet.' Adonis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå