Gå til innhold

Lite sex fører til utroskap?

Gjest Adonis

Anbefalte innlegg

Jeg er en lykkelig gift mann som har et dilemma.

Saken er den at min kone og jeg har vidt forskjellig innstilling til hvor ofte vi har sex. Jeg vil gjerne ha sex ofte, jeg nyter å være sammen med min kone. Vi har det godt sammen, eksprimenterer og koser oss. Hun gir også uttrykk for at hun absolutt liker sexen vi har sammen. Men for henne er noen ganger i måneden(maks) tydeligvis tilstrekkelig, mens jeg gjerne ville nytt deilig sex mange ganger i uken.

Resultatet er at jeg blir frustrert, og føler meg tilsidesatt. Hverdagen er hektisk, ja, men jeg føler det er viktig å prioritere hverandre. Jeg har tatt det opp mange ganger, men det endrer ikke så mye.

Jeg nyter å ha sex, og tanken streifer meg oftere og oftere: være utro, ha sex med en 'knullevenninne'.

Vil ikke være utro, men blir fryktelig frustrert som sagt. Noen som har noen gode råd? jeg frykter at jeg snart er utro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør snakke med henne om det, men ikke si "hvis ikke du har mer sex med meg, så kommer jeg til å være utro", for da kommer hun kanskje til å ha sex med deg selv om hun ikke vil, og det vil du vel ikke?

Om det er et så stort problem for deg, og hun ikke vil ha mer sex, så gjør det heller slutt med henne før du begynner å tulle med andre.

Dessuten er mennesker født med viljestyrke, så du klarer faktisk å holde deg unna andre, hvis du bare vil sterkt nok.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler med deg, men har desverre ingen råd og komme med. Du må gjøre det som føles riktig for deg, og trenke nøye gjennom om det er verdt det. Mange er sikkert i samme sitvasjon og har bedre råd å gi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun er så knipen som du sier, så må du for din egen del avslutte forholdet. Du lever bare en gang, og det er viktig å knulle så mye som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet
Hvis hun er så knipen som du sier, så må du for din egen del avslutte forholdet. Du lever bare en gang, og det er viktig å knulle så mye som mulig.

:hoho: Viktig å knulle så mye som mulig? Snakk om verdier :ler:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: Viktig å knulle så mye som mulig? Snakk om verdier :ler:

Den eneste grunnen til at alle mennesker, og dyr, eksisterer er at forfedrene knullet. Derfor er dette meningen med livet.

Alt annet vi gjør, som f.eks. å jobbe eller drive med kunstneriske aktiviteter, skal øke våre muligheter for å knulle.Enkelte liker å tjene penger fordi dette kan øke disses sjanser for å knulle. Enkelte liker å trene fordi dette kan øke disses sjanser for å knulle. Enkelte liker å synge fordi dette kan øke disses sjanser for å knulle. Enkelte liker å jakte fordi dette kan øke disses sjanser for å knulle. Enklelte liker å debattere fordi dette kan øke disses sjanser for å knulle. Enkelte liker å danse fordi dette kan øke disses sjanser for å knulle. Enkelte støtter SV fordi dette kan øke disses sjanse for å knulle. Enkelte støtter FrP fordi dette kan øke disses sjanse for å knulle.

Poenget er at det meste viker å gjøre øker vår sannsynlighet for å knulle. Det er enkelte avvik som skyldes kunstige stimuli, men ellers er alle våre ønsker skapt for å øke knulle-sannsynligheten.

Hvis dere ikke visste det så er vi genetiske forplantningsmaskiner skapt av våre små gener.

Endret av valentino
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sånn å forstå at det bare er til å bryte opp... Når man har vært sammen i 15 år, har småbarn sammen osv så er det ikke så enkelt.

Men frustrasjonen er gnugende, og jeg blir deppet og irritert. Føler meg forbigått og tilsidesatt, og ikke herre over eget liv. Ønsker jo bare å ha deilig sex sammen med min kone som jeg elsker.

Men jeg er også utrolig glad i sex, og får ikke utløp for 'mine behov'. Det gnager på forholdet... En knulle venninne ville være et rent fysisk utroskap...

Uff.. Jeg kan jo selvsagt la være å være utro, men føler jeg brytes ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sånn å forstå at det bare er til å bryte opp... Når man har vært sammen i 15 år, har småbarn sammen osv så er det ikke så enkelt.

Men frustrasjonen er gnugende, og jeg blir deppet og irritert. Føler meg forbigått og tilsidesatt, og ikke herre over eget liv. Ønsker jo bare å ha deilig sex sammen med min kone som jeg elsker.

Men jeg er også utrolig glad i sex, og får ikke utløp for 'mine behov'. Det gnager på forholdet... En knulle venninne ville være et rent fysisk utroskap...

Uff.. Jeg kan jo selvsagt la være å være utro, men føler jeg brytes ned.

Jeg skjønner. Begynn å spille uoppnåelig. Lat som om du tar initiativet til seksuelle aktiviteter, men trekk deg tilbake hver gang. Lat som om du skal kysse henne, men trekk deg tilbake. Stryk lett over brytsene hennes og trekk deg tilbake. Og så videre ...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var sammen med min forrige mann hadde vi samme situasjon som deg, gjest, bortsett fra at det var han som ikke dekket mine behov for sex. Jeg var innom tanken jeg også, på å skaffe meg en elsker, men jeg fikk det ikke riktig til, verken praktisk eller følelsesmessig. Jeg valgte å gå ut av forholdet, og sier til alle kvinner som "sliter" med det samme som meg at det absolutt er lov å tenke i de baner.

Nå tror jeg det er litt forskjellig for menn og kvinner i så måte, jeg tror faktisk kvinner har behov for å høre at det er greit at de også har behov for sex og at det er legitimt å ønske det, og helt forståelig å bli lei seg når man ikke får dekket det behovet man har. Sjøl om det altså "tradisjonelt" er mennene som har størst sexlyst.

Og når jeg leser ditt innlegg så tenker jeg det samme, det må være legitimt for deg å ønske mer sex, og prøve å finne en løsning som fungerer for deg. Men det må jo fungere for kona di og da. Og, hvis dere ikke kan bli enige så må/bør dere vurdere alternative livsformer.

Det er jo ikke verre enn det.

Sa hun som allrede har klatre over på den andre siden ;)

Har du snakka med kona di om at du kunne tenke deg en sexvenninne?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke våget å ta opp tanken om en knullevenninne, får ikke gjennomslag for at vi har for lite sex, så et slikt forslag faller nok på steingrunn!

Føler meg så primitiv, styrt av et fysiskt behov...

Ønsker ikke å bryte ut fra ekteskapet, og elsker som sagt min kone og min familie. Tenker derfor at sexen på si er den eneste løsningen.

Adonis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner. Begynn å spille uoppnåelig. Lat som om du tar initiativet til seksuelle aktiviteter, men trekk deg tilbake hver gang. Lat som om du skal kysse henne, men trekk deg tilbake. Stryk lett over brytsene hennes og trekk deg tilbake. Og så videre ...

Lykke til!

Støtter faktisk denne jeg. Et konstruktivt råd.

Jeg hadde hvertfall blitt drevet vanvidd!! :)

OG må bare føye til:

IKKE vær utro!! Du kan skru av følelsene mot den du er utro med kanskje, men elsker du virkelig din kone, kan du nok ikke skru av følelsen av dårlig samvittighet ovenfor henne.

Endret av Lourdes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke våget å ta opp tanken om en knullevenninne, får ikke gjennomslag for at vi har for lite sex, så et slikt forslag faller nok på steingrunn!

Føler meg så primitiv, styrt av et fysiskt behov...

Ønsker ikke å bryte ut fra ekteskapet, og elsker som sagt min kone og min familie. Tenker derfor at sexen på si er den eneste løsningen.

Adonis

Jeg skjønner frustrasjonen og jeg skjønner at du ikke har lyst til å avslutte ekteskapet. Dessverre fungerer det (stort sett) ikke sånn at man både kan få i pose og sekk. Hvis kona di godkjenner en "knullevenninne" er det selvfølgelig greit, men høres ikke sånn ut.

Da mener jeg du må snakke med henne igjen, få henne til å forstå hvor viktig dette er for deg og se om dere kan finne en løsning, gå fra henne eller godta sånn dere har det nå.

Utroskap løser kanskje ditt fysiske behov her og nå, men kan være utrolig ødeleggende for både deg og kona på sikt. Synes også kona fortjener å slippe at mannen er utro, selv om hun har et annet behov for sex enn deg.

Håper selvfølgelig dere finner en løsning som begge er fornøyd med.

Edit: tull med quoten.

Endret av brumma*
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært innom 'terg og trekk unna' manøveren. Ikke så vellykket! Som oftest liten respons, og hvis jeg har fått noe respons så har jeg ikke klart å trekke meg unna! Snakk om å være underernært!

Men har store kvaler, klarer ikke tanken på å ofre familien 'bare' fordi jeg vil ha mer sex :forvirret:

Adonis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, har hun vært sånn hele tiden eller kan det være pga livssituasjonen deres? Små barn som skal følges opp, full jobb, husarbeid i massevis...? Det kan vel få enhver til å miste lysten. (Sier ikke at det er sånn dere har det altså, jeg bare synser litt... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff, jeg tror du allerede har tråkket over den grensen jeg... At du har vært sammen med en annen kvinne allerede.

Bare en følelse jeg fikk..

Skjønner at du ike har det godt. men du skylder henne uansett såpass at du forsøker å løse dette med henne før du gjør noe dumt. Meld dere på et samlivskurs eller noe, bare for å få nye ting å gjøre sammen, utvide horisontene. Etter 15 år er jo ofte ting blitt litt rutinemessig...

Jeg ber deg om å tenke på henne før deg selv nå. Jeg kan bare tenke meg til hvor vondt det ville være for henne å finne ut at du har en annen pga manglende sexliv...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har nok alltid vært slik at jeg har ønsket mer sex enn henne, men avviket i ønsket er nok blitt større med årene...

Og ja, hverdagen er travel med jobber, barn, husarbeid osv... men det gjelder jo begge!

Jeg prøver å få unna oppvasken tidlig på kvelden slik at det ikke skal være et hinder, men ender bare opp med at hun ser på ett eller annet uinterresant tv-program istedet. Jeg legger meg, og hun blir sittende oppe.

Adonis

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært utro enda, og jeg skjønner ikke selv at det ikke har skjedd allerede. Anledningen har vært der mange ganger, men jeg har holdt ut.

Jeg føler at jeg har satt henne foran meg selv i alt for lang tid nå, det er ikke helt nytt problem. Jeg har holdt ut i mange år...

Adonis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å forføre henne skikkelig? Eller avfeier hun deg bare når du blir "litt ekstra kjærlig"? Har noen ting kjæresten min kan gjøre på meg for å få meg kåt om jeg ikke er spesielt lysten fra før av. Setter mer pris på at han utnytter disse "knappene" enn å bare si "skal vi pule" for å si det sånn! Men regner med du gjerne har forsøkt vel og ofte å tenne henne..

Og ja, ikke vær utro! Kan ikke hånden din dekke noe av behovet? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...