Gå til innhold

Hvordan forhold har du til dine foreldre?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har et godt forhold til begge foreldrene mine, jeg, men har alltid vært litt mer pappajente. Kan nok komme av at mamma og jeg hadde et litt komplisert forhold når jeg var tenåring, men dette bedret seg med en gang jeg flyttet ut hjemmefra som 19-åring. Tror vi gikk hverandre litt på nervene..

Er hjemme kanskje 1 gang i måneden, og snakker med de i telefonen ca annenhver dag. Forholdet vårt bærer nok litt preg av at jeg er førstemann av tre søsken som flytter ut hjemmefra, og av at jeg var enebarn veldig lenge før jeg fikk søsken. De passer fortsatt på at jeg ikke jobber for mye ved siden av studiene, at jeg ikke går alene hjem på kveldene(eller nettene som det egentlig er..),at jeg spiser nok grønnsaker etc. Kan til tider bli litt slitsomt, men de mener det jo egentlig veldig godt, og vil jo bare det beste for meg. Nå fikk jeg hjemlengsel ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har veldig godt forhold til begge mine foreldre og kan snakke med dem om hva det måtte være :) . De er fortsatt gift med hverandre :klem:

Skrevet

Moren min døde da jeg var liten, men jeg har et godt forhold til faren min. Snakker med ham på telefonen hver dag.

Skrevet

Har komplisert/anstrengt forhold til de fleste i familien min desverre :(

Når det gjelder foreldrene mine, så har jeg alltid vært en pappajente. Han ordner opp. Jeg har hatt et veldig vanskelig forhold til min mor så lenge jeg kan huske. Først nå som jeg har blitt voksen har jeg klart å bli ordentlig glad i henne og aksepterer henne for den hun er. Jeg har ikke sett henne på noen måneder, men vi ringes i blant. Hun er et utrolig godt menneske og jeg er veldig glad i henne, selv om forholdet på mange måter er vanskelig. Når det gjelder faren min, så vokser jeg mer og mer fra han. Jeg er veldig glad i han også, men forholdet vårt har endret seg mye. Han ringer meg relativt ofte og vi ses nesten hver uke. Det er som regel han som tar initiativ til det.

Tror eldste søstern min føler mer eller mindre det samme som meg, mens hun andre har et veldig nært forhold til moren vår.

Jeg skulle ønske at jeg kunne ha et godt forhold til familien min og jeg misunner alle som har det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...