Sukkersøta Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 Nært, godt, vanskelig, anstrengt??? Jeg har et veldig nært og godt forhold til min far. Han er min støttespiller 110 %. Vi er veldig like og kompliserte begge 2, noe som ofte fører til krangler Treffes ofte for å gå turer feks. MEN det har ikke alltid vært slik.
Gjest -eline- Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 Jeg har et nært forhold til mine foreldre, vi sees dog ikke så ofte siden vi bor 50 mil unna hverandre. Men jeg snakker med de på telefonen med jevne mellomrom og jeg kan ta opp alt med de. Har ikke vært slik alltid, da jeg var yngre så var ikke jeg og mamma så nære hverandre, mest fordi vi nok er litt for lik
Gjest Sumiko Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 (endret) Mamma og jeg har alltid hatt et turbulent forhold, og vi kom ikke nærme hverandre før jeg var passert tjue. Nå har vi et godt forhold og snakkes på telefon flere ganger i uka. Mamma er koselig, omsorgsfull og veldig opptatt av at barna hennes skal ha det bra. Pappajente har jeg alltid vært,selv om vi ikke snakkes så veldig ofte. Jeg har alltid beundret pappan min enormt. Om jeg så hadde vært i trøbbel på månen, hadde han garantert kapret nærmeste romskip for å redde meg så fort som overhodet mulig. Endret 17. november 2006 av Sumiko
Arkana Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 Pappa døde for 2½ år siden, men vi hadde et godt forhold. Jeg har et nært og godt forhold til Mamma. Vi bor langt unna hverandre, men skriver mail og ringer, og hun er ofte i Oslo så vi sees i grunnen rett som det er. Jeg vet at hun alltid er der for meg og støtter meg uansett og at jeg alltid kan komme til henne om det er noe.
Amalie_85 Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 Nært forhold til min mor. Både jeg og kjæresten min bor jo faktisk her (enn så lenge) og det går kjempe fint. er veldig gla i mammaen min jeg
Gjest *Snart medlem* Skrevet 17. november 2006 #6 Skrevet 17. november 2006 Har et godt forhold til min mor. Har ikke far.
Gjest Gjest_Tove_* Skrevet 17. november 2006 #7 Skrevet 17. november 2006 Har et godt forhold til foreldrene mine, emn siden de bor 5 timers kjøretur unna, blir det ikke så ofte vi er sammen
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #8 Skrevet 17. november 2006 Jeg har et veldig anstrengt forhold til min mor, men går godt sammen med min far. Slik har det alltid vært, og hadde dere kjent hele situasjonen hadde dere forstått hvorfor..... Var litt bedre da jeg bodde på den andre siden av landet, men nå når vi bor ganske nærme er det faktisk ganske slitsomt.....
Gjest Miloine Skrevet 17. november 2006 #9 Skrevet 17. november 2006 Jeg har et veldig godt forhold til begge mine foreldre som fortsatt er lykkelig gift! For noen mnd. siden dro de på en kjempefin tur til Paris på sin 39 års bryllupsdag Har 3 søsken og har ett godt forhold til alle 3
Gjest Gjesta Skrevet 18. november 2006 #10 Skrevet 18. november 2006 Jeg har et nært og godt forhold til pappa, og jeg vet at han stiller opp om jeg trenger det uansett hva det skulle være. Mamma hadde jeg et turbulent forhold til helt til det kulminerte for ca 2 år siden og kontakten ble brutt. Siden da har jeg ikke sett henne eller hatt kontakt i det hele tatt, men jeg håper jo at vi en dag kan gjenoppta kontakten selv om vi nok aldri kommer til å få et godt eller nært forhold til hverandre.
Gjest Frk Åberg Skrevet 18. november 2006 #11 Skrevet 18. november 2006 Har et godt forhold til begge foreldre. Forholdet til pappa er likevel mye nærmere enn til mamma. Han kan jeg snakke med om alt. Synd at vi bor i hver vår ende av landet, enn så lenge.
Gjest gjesta Skrevet 18. november 2006 #12 Skrevet 18. november 2006 Etter at jeg flyttet ut hjemmefra har mitt forhold til mamma og pappa bedret seg veldig. Nå vil jeg vel si at vi har et helt OK forhold.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2006 #13 Skrevet 18. november 2006 Det heter "hva slags forhold har du til dine..."
Sukkersøta Skrevet 18. november 2006 Forfatter #14 Skrevet 18. november 2006 Det heter "hva slags forhold har du til dine..." ←
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #15 Skrevet 19. november 2006 Det heter "hva slags forhold har du til dine..." ← Hehe, måtte innom tråden for å se om noen hadde kommentert dette. Og jo da. Språkpolitiet har vært her...
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #16 Skrevet 19. november 2006 Hehe, måtte innom tråden for å se om noen hadde kommentert dette. Og jo da. Språkpolitiet har vært her... ← Jeg er enig i at innholdet her er det aller viktigste. Likevel, det er også viktig å kunne beherske det norske språket.
Sukkersøta Skrevet 19. november 2006 Forfatter #17 Skrevet 19. november 2006 Jeg er enig i at innholdet her er det aller viktigste. Likevel, det er også viktig å kunne beherske det norske språket. ← oioioioi oi
Gjest Kristin_ Skrevet 19. november 2006 #18 Skrevet 19. november 2006 Jeg har et godt og nært forhold til mine foreldre, som ble radikalt forbedret da jeg flyttet ut og kom meg på hybel De har god oversikt over hva som foregår i livet mitt og føler at jeg kan snakke med de om ting....
Gjest Gjesta Skrevet 19. november 2006 #19 Skrevet 19. november 2006 Mitt forhold til mamma er bra, mens med pappa er det anstrengt. For noen år tilbake, så var det omvendt.
ceca Skrevet 19. november 2006 #20 Skrevet 19. november 2006 Har ikke noe nært forhold til noe av dem. Har flyttetet stykke unne og vi es sjeldent. De prater mer med mannen min enn med meg når vi ringer. Og det er heller ikkke ofte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå