Gå til innhold

Startvansker med baby.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Har ei lita jente på 4 uker. Det har vært og er en del startvansker med henne.

Hva med å prøve startkabler?? :ler:

Sorry, klarte ikke å lavære :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler:

Det hadde vært noe! Tryll, tryll! Og så var alle rutiner sånn som vi vil ha de! ;)

Skrevet
Sønnen min har også Kiss. Leste meg frem til det selv på internett. Symptomene er jo egentlig "standard startproblemer".  :forvirret:

Forresten, litt ot, men heter ikke sønnen din Matheo? Sønnen min med kiss heter Matheo, og jeg synes å huske at vi har oppdaget at våre sønner har likt navn før!

Skrevet

Muligens et dumt spørsmål, men har du prøvd smokk? Om dere har prøvd og hun ikke ville, skader det ikke å prøve igjen, muligens med en annen "tutt".

Skrevet

Jeg har prøvd ja, Vi prøver hver dag og har prøvd mange forskjellige typer. Men hun vil ikke ta den. Bare spytter den ut igjen og blir sint. Men hun tar flaske merkelig nok, kansje fordi det kommer noe ut av den...

Men hvem vet, kansje hun plutselig tar smokken en dag så vi prøver litt til. Hun har jo ganske tydelig et stort sugebehov.

Skrevet
Forresten, litt ot, men heter ikke sønnen din Matheo? Sønnen min med kiss heter Matheo, og jeg synes å huske at vi har oppdaget at våre sønner har likt navn før!

Jo, stemmer det! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...