Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #1 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg synes Petter Nome er veldig flink og behagelig som programleder i Frokpst-TV, men hva synes dere om Cille Biermann? (Hvis jeg staves navnet riktig...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miloine Skrevet 17. november 2006 #2 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg ser på det av og til og syns det er bedre nå enn da Elin Tvedt var med, men må si at jeg av og til syns Cille blir "litt mye" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stina Skrevet 17. november 2006 #3 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg ser på det av og til og syns det er bedre nå enn da Elin Tvedt var med, men må si at jeg av og til syns Cille blir "litt mye" ← Der er vi enige. Alt er bare veldig bra etter at Vær-Elin sluttet, men hun Cille er da litt overkill bare sånn plutselig uten forvarsel, det kan jo bli litt slitsomt, for hun skal le og ha rare fakter hele tiden. Er hun usikker eller kanskje hun bare er slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 17. november 2006 #4 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg liker heller ikke henne, synes det er noe ekkelt med henne uten at jeg kan sette fingeren på hva det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frode W Skrevet 28. november 2007 #5 Del Skrevet 28. november 2007 Cille Biermann er da bare en flott voksen dame :P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 29. november 2007 #6 Del Skrevet 29. november 2007 Cille har nok alltid vært sånn. NRKs frokost-tv har absolutt blitt bedre, men TV2 er definitivt best. Dessverre - jeg er innbitt NRK-fan ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bex Skrevet 29. november 2007 #7 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg synes generelt programlederne på norsk frokost-TV/God Morgen Norge er for "koselige". Det blir rett og slett for mye fjas. Enig i at Petter Nome er ganske bra, men hele opplegget er så stivt og planlagt. De gangene de prøver å improvisere blir det bare pinlig. Så jeg ser som oftest på Go Morron Sverige på SVT, jeg... Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Julie Skrevet 1. desember 2007 #8 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg synes Petter Nome er veldig flink og behagelig som programleder i Frokpst-TV, men hva synes dere om Cille Biermann? (Hvis jeg staves navnet riktig...) Enig. Petter Nome er fin, Cille Biermann er litt forstyrrende i skjermbildet. I begynnelsen smilte hun mye av alt og det er jo på en måte koselig tidlig om morgenen. Nå roter hun, stokker ordene gjentatte ganger, virker ukonsentrert og fraværende, ser tydelig sur ut i visse øyeblikk og kjemien de to i mellom glir ikke på skinner ut til seerne. Tidligere fikk Elin Tvedt pepper, nå er det Cilles tur. Hva gjør egentlig Cille Biermann i en TV-sending? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Julie Skrevet 1. desember 2007 #9 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg synes generelt programlederne på norsk frokost-TV/God Morgen Norge er for "koselige". Det blir rett og slett for mye fjas. Enig i at Petter Nome er ganske bra, men hele opplegget er så stivt og planlagt. De gangene de prøver å improvisere blir det bare pinlig. Så jeg ser som oftest på Go Morron Sverige på SVT, jeg... Anbefales! Enig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2007 #10 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg lker Cille Bierman kjempegodt, hun er veldig naturlig å behagelig å høre på syntes jeg. Jeg liker generellt frokost-tv bedre enn God morgen norge, fordi God morgen norge virker så "programmert" altså at de har for mange skaker for for strammt program, og at de snakker for mye ut i fra manus. Det at de på nrk ikke har like strengt manus, kan fomle litt mer og tulle litt mer syntes jeg er veldig befriende og mye mer avslappende. Frokost-tv er mer kaffislaberas rundt saker og tema, og roligere og mer bedagelig. Før så jeg alltid på God morgen norge, fordi jeg aldri ser på NRK, men frokost-tv er nå foretrukket. Er forresten enig i at Petter Nome er flink, og han er den jeg liker best. Han andre mannen kan bli litt mye av og til, tror han har for mye energi for meg om morgenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2007 #11 Del Skrevet 3. desember 2007 Det er ikke noe spesielt hyggeilg å se på Cille Biermann i Frokost-TV. Hun ser surt inn i kamera og smiler anstrengt hver gang hun snur seg mot Petter Nome for å rapportere om sine nyhetsfunn. Hun er uinspirerende å se på. Enten smiler hun overanstrengt for mye eller så er hun sur og smiler fordi hun må. Det blir krampaktig og lite spennende. Det virker liksom så ustabilt. Jeg synes P. Nome fortjener en hyggelig, engasjert, yngre og mer tiltalende makker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. desember 2007 #12 Del Skrevet 3. desember 2007 ....og nettop derfor pleier jeg ha på radioen om morran. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 3. desember 2007 #13 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg synes P. Nome fortjener en ..., yngre og mer tiltalende makker! Hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2007 #14 Del Skrevet 7. desember 2007 Cille Biermann er så grå og kjedelig...om morgenen vil folk ha litt farger, litt energi og overskludd. Ikke en innhulet og utslitt "kjerring" med lite make-up og dølle NRK-klær. Vår Staude har forstått det: hun stiller opp kvikk og raskt med pepp. Cille Biermann gir assosiasjoner til kirkegården mens Vår Staude mer henviser til varme blomsterenger. NRK bør absolutt vurdere å gi Petter Nome en yngre, freshere og mer energisk og selvsikker makker som kan spille på lag med Petter uten at de er rødstrømper slik som radikale Biermann fra Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 7. desember 2007 #15 Del Skrevet 7. desember 2007 Vel. Dette er jeg ikke enig i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2007 #16 Del Skrevet 7. desember 2007 Hun Cille er ganske slitsom å se på da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamhudpleier Skrevet 7. desember 2007 #17 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg ser på God morgen norge på tv2 hver morgen, syns de er ganske flinke! Så switcher jeg over på Nrk når det er reklame men liker best når signe og nils gunnar er.. Men er bra hun som var vikar der i sommer, Mari har slutta. Hun var slitsom!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2007 #18 Del Skrevet 7. desember 2007 Men er bra hun som var vikar der i sommer, Mari har slutta. Hun var slitsom!! Mari bør tilbake oftere på skjermen! Hun så seerne inn i kamerat mye oftere enn de andre, og hun opptrådte med stor tillit og engasjement. Mye mer enn hva man si om kunstige og slitte C. Biermann. NRK bør ansette Mari istedenfor utgåtte Biermann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2007 #19 Del Skrevet 7. desember 2007 Cille er da fresh hun. Men er Nome fresh, det er spørsmålet.. Måten han tar av seg brillene på etter han tror han har sagt noe lurt, er iallefall blitt en klisje. Og hva med han ADHD-fyren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2007 #20 Del Skrevet 7. desember 2007 NRKs Frokost-TV bør lære mer av TV2! De må få inn freshere og mer opplagte folk som ikke er slitsomme og masete (slik som hun gamle burugla i TV 2, bygdetrollet og skravlekjerringen Signe et eller annet), men heller ikke klare for gamlehjemmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå