Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Leste dere hva madonna har sagt om Angelina Jolie? Jeg er helt sjokkert, hun sa at hun ikke vil virke som en idiot og reise rundt til barnehjem og bygge barnehjem, da endrer man egentlig ingenting.... Jeg har hatt Madonna som forbilde i mange år, og er virkelig sjokkert over hva hun kan finne på å si... er hun sjalu fordi hun ikke har fått kritikk? skal hun prøve å flytte fokuset over på Angelina? eller er hun i ferd med å bli en klage og sytedame som snart nærmer seg 50? hva synes dere? jeg tror jeg heller skal ha Angelina som forbilde, for dette var smakløse uttalelser, STÅ PÅ ANGELINA! jEG SYNES du gjør en fantastisk jobb, som har et stort hjerte!
Gjest Madam Felle Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Jeg ville ikke stolt blindt på det jeg leste, for du kan ikke være 100% sikker på at det er det hun faktisk sa. Journalister skriver om ganske mye, bare for å få det til å høres verre ut enn det det kanskje var. Så jeg velger å ikke kommentere det utsagnet, før jeg faktisk hører det komme ut av Madonnas munn
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Uansett hvordan dette vris og vendes på av journalister, så er poenget kommet frem, og da blir det hele helt smakløst.......
Gjest Mayamor Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Journalister og advokater snakker vel like mye sant til tider. Vi forbrukere/lesere liker å la oss lure.
Gjest Gjesta Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 Uff da, har Madonna falt ned fra pidestallen? Tror det er greit å huske på at hun er en dame med både gode og mindre gode sider, som alle andre. Kanskje hun hadde en dårlig dag, kanskje hun er litt misunnelig, eller kanskje det hun sa ble vridd og vrengt på sånn at det skal bli en "sensasjon" som kan selge aviser Hvis du forventer at forbilder skal være overmenneskelige og uten feil, lyter og menneskelige svakheter vil du nok bli skuffe flere ganger. Angelina Jolie har sikkert sine svarte tanker hun og
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 Ja men ærlig talt, jeg har aldri hørt henne si noe så frekt, det får være måte på å ha en dårlig dag, hvis hun angrer og hadde en dårlig dag, vil hun be om unnskyldning, den skal jeg vente på......
Gjest Madam Felle Skrevet 16. november 2006 #7 Skrevet 16. november 2006 Ja men ærlig talt, jeg har aldri hørt henne si noe så frekt, det får være måte på å ha en dårlig dag, hvis hun angrer og hadde en dårlig dag, vil hun be om unnskyldning, den skal jeg vente på...... ← Har du hørt Madonna si det?
Gjest Gjesta Skrevet 16. november 2006 #8 Skrevet 16. november 2006 Ja men ærlig talt, jeg har aldri hørt henne si noe så frekt, det får være måte på å ha en dårlig dag, hvis hun angrer og hadde en dårlig dag, vil hun be om unnskyldning, den skal jeg vente på...... ← Med mindre du kjenner M personlig har du vel aldri hørt henne si noe som helst? Men greit nok - kanskje hun er ikke er en overjordisk engel som bare er snill og god og edel? Kanskje hun har sine sider som de fleste av oss?
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #9 Skrevet 16. november 2006 ja, kanskje det, men dette bør holde for seg selv, ikke si dritt om personer som faktisk gjør en kjempeinnsats, det har jeg ikke sansen for!
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #10 Skrevet 16. november 2006 Ja kanskje har M sider som ikke er god og edel, men det får være måte på å uttale seg, det er snakk om å tenke før man sier noe, og jeg tror hun vil virke intelligent og oppegående, men klarer ikke å styre sin sjalusi og spyr ut eder og galle, slike personer liker jeg ikke.
Gjest gurimalla ii Skrevet 16. november 2006 #11 Skrevet 16. november 2006 Jeg mistet all respekt for Madonna den dagen hun dro til Malawi og kjøpte et barn... Det verste er at hun tar det som en selvfølge at hun får det hun vil, for alt i verden handler jo bare om henne.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #12 Skrevet 16. november 2006 Ja, hun var vel ikke klar over at det kunne bli sånn oppstyr, og hun var vel ikke forberedt på det, skulle nesten tro hun prøver å bli bedre enn Angelina, kanskje hun ser opp til Angelina, og så skjedde dette at hun bare fikk kritikk, og det tåler jo ikke superstjerner...
La_Reina Skrevet 16. november 2006 #13 Skrevet 16. november 2006 Om Madonna velger å adoptere et barn fra afrika så er det bra. Det er da mye bedre for gutten å vokse opp i England sammen 2 andre barn og med økonomisk sikkerhet for resten av livet. Ville det vært bedre om han ble værende på barnehjemmet? Madonna måtte betale, akkurat som alle andre som adopterer. Men de får ingen hylekor av bedrevitere som mener hun har kjøpt seg et barn på samme måte som man handler vesker og sko. Betyr det at alle som adopterer egentlig bare er forbrukere som kjøper seg et barn? Og jeg tviler sterkt på at madonna er misunnelig på Angelina. Media vrir og vender på alt, og jeg skulle likt å vite kilden til dette utsagnet.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #14 Skrevet 16. november 2006 Madonna måtte betale, akkurat som alle andre som adopterer. Men de får ingen hylekor av bedrevitere som mener hun har kjøpt seg et barn på samme måte som man handler vesker og sko. Betyr det at alle som adopterer egentlig bare er forbrukere som kjøper seg et barn? ← Problemet med Madaonnas adopsjon er ikke at hun har betalt, for adopsjon koster. Problemet er at hun har gått utenom loven i landet, og det er noe som setter både henne og adopsjonen i et dårlig lys.
Gjest Madam Felle Skrevet 16. november 2006 #15 Skrevet 16. november 2006 Problemet med Madaonnas adopsjon er ikke at hun har betalt, for adopsjon koster. Problemet er at hun har gått utenom loven i landet, og det er noe som setter både henne og adopsjonen i et dårlig lys. ← Er vel ikke akkurat hun som har gått utenom loven, men de som har ordnet med denne adopsjonen. Hadde ikke de godkjent det, ville hun heller ikke fått barnet med seg.
Gjest gurimalla ii Skrevet 16. november 2006 #16 Skrevet 16. november 2006 Er vel ikke akkurat hun som har gått utenom loven, men de som har ordnet med denne adopsjonen. Hadde ikke de godkjent det, ville hun heller ikke fått barnet med seg. ← Madonna vet at adopsjonen ikke er foretatt etter loven, hun har "betalt" med et barnehjem. Det at Malawiske myndigheter lar seg kjøpe fritar ikke Madonna fra ansvar.
Gjest Eir Skrevet 16. november 2006 #17 Skrevet 16. november 2006 Har noen en link til denne uttalelsen dere diskuterer?
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #18 Skrevet 16. november 2006 Media er ofte djevelen selv. De sitter ofte å dikter opp historier. Omtrent 99% av det media skriver om (de største stjernene) er eventyr. Så lenge du kun leste dette så behøver det ikke å være sant.
Gjest Madam Felle Skrevet 16. november 2006 #19 Skrevet 16. november 2006 Madonna vet at adopsjonen ikke er foretatt etter loven, hun har "betalt" med et barnehjem. Det at Malawiske myndigheter lar seg kjøpe fritar ikke Madonna fra ansvar. ← Hva Madonna vet og ikke vet har ingen av oss en forutsening for å vite, om vi ikke kjenner henne. Hva vi tror blir noe helt annet, og om det var riktig at hun fikk adoptere barnet blir en helt annen diskusjon. Men lover og regler burde gjelde for alle, inkludert kjendiser.
loffen Skrevet 16. november 2006 #20 Skrevet 16. november 2006 Jeg lurer på om noen vet hvor disse uttalelsene står skrevet, slik at jeg kan lese dem?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå