Gå til innhold

Julegave til gutt 1 år


Blueberry

Anbefalte innlegg

Ser det er flere som ber om gaveideer til barn i ulike aldersgrupper. Jeg skal kjøpe julegave til fadderbarnet vårt som er en liten gutt på nesten 1 år. Noen som vet hva små 1-åringer leker med? Er en sånn lær-å-gå-bil for tidlig å kjøpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tantungen min fikk en sånn bil sin første jul.. da var hun 8 mnd. så er nok ikke for tidlig for en 1 åring.

Den ble etterhvert meget populær også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slik bil er fin å ha når babyen begynner å nærme seg året, så det er ikke for tidlig, nei.

Andre tips: Dvd-filmer fra Baby Einstein-serien. Laget for barn fra 9 md-3 år. Kjempeartige og utviklende! Min 2-åring har ikke vært interessert i TV eller film, men da han fikk se Baby Einstein-filmen om vann satt han helt fasinert i en halv time!

Andre tips er tegnesaker; tykke fargeblyanter og store ark. Eller fingermaling.

Ta en tur på lekebutikken; da får du gode tips, for det står hvilken aldersgruppe lekene er beregnet for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Fishcer Price har mye fint og morsomt jeg.. Har selv jobbet i lekebutikk så har lang erfaring med billige merker av dårlig kvalitet, så foretrekker FP til småtasser! :) Og hvis du skal ha en lære-og-gå-vogn burde du styre unna de billige plastvariantene, de bare triller av gårde og gir ikke nok motstand for barnet, den eneste jeg vet om som jeg kan anbefale er Brio sin trevogn, men den er vel priset til 399-499, den har gummihjul som kan justeres så det blir lettere å støtte seg til den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bølla utlogget

Husker godt da jenta mi var 1 år. Ho fikk sånn treleke med masse ringer du tredde på så ble det en klovn. Brio mener jeg. Ho ga blanke f... i alle de andre lekene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Fishcer Price har mye fint og morsomt jeg.. Har selv jobbet i lekebutikk så har lang erfaring med billige merker av dårlig kvalitet, så foretrekker FP til småtasser! :) Og hvis du skal ha en lære-og-gå-vogn burde du styre unna de billige plastvariantene, de bare triller av gårde og gir ikke nok motstand for barnet, den eneste jeg vet om som jeg kan anbefale er Brio sin trevogn, men den er vel priset til 399-499, den har gummihjul som kan justeres så det blir lettere å støtte seg til den.

Jeg synes det er litt morsomt med sånne biler man kan sitte på og kjøre også jeg... Men skjønner veldig godt poenget ditt med det med motstand. Får vurdere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med akebrett? Det var en slager hos vår ettåring i fjor. Hun fikk både et slikt lite til bare henne, og et stort med ratt og plass til to. Sistnevnte var best syntes hun.

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutten vår fik en fisher price traktor med henger. Oppi der satt det 5 ulike dyr. Når du tryker på dyrene kommer det dyrelyder og bondensyger. I tillegg kjører traktoren. Alle ungene som har lekt med denne har hatt det utrolig kjekt, og flere foreldre har måtte kjøpe slik traktor selv. Kan anbefalles. Han vil få mye glede av den i meget lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...