Sølvpilen Skrevet 23. november 2006 #41 Skrevet 23. november 2006 Jeg har vært borte 1 sykedag på de 8,5 årene jeg har vært her jeg jobber nå, men har et par ganger gått hjem 1 eller 2 timer før arbeidsdagen har vært over, fordi jeg har vært dårlig. Har vært utrolig heldig, å vært lite syk
ToveM Skrevet 23. november 2006 #42 Skrevet 23. november 2006 De første 15 årene i bedriften var jeg vel borte tilsammen et par dager, utenom borte med syke barn (barnehagene tar ikke imot barn med feber...), Men i det siste har jeg hatt noen sykemeldinger. Opererte et kne for noen år siden, og i løpet av det siste året har jeg operert begge armene. Litt fler egenmeldinger har det vel og blitt. En ser næmlig det etter 24 år i samme bedrift, at en ikke får noen takk for å gå på jobb syk. Nå har jeg en ganske fysisk jobb, så det er ikke lett å gå på jobb når en ikke er helt god, mens jeg før satt på kontor/sentralbord, det krever liksom ikke at kroppen er helt med hele tiden. Dessuten blir en jo eldre med tiden
Kayli Skrevet 23. november 2006 #43 Skrevet 23. november 2006 Har siste år vært hjemme med sykt barn to dager, pluss en uke da minsten tok mandlene nå i høst. Selv har jeg ikke vært så syk at jeg ikke har klart å jobbe det siste året. Har heldigvis god helse, ingen kroniske plager, så når jeg er borte dreier det seg oftest om omgangssyke (som ungene smitter meg med..).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå