Gå til innhold

Paradisøy..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil anbefale f.eks:

Aitutaki, Cook Islands

Bora Bora, Fransk Polynesia

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en kjempefin artikkel om Zanzibar i Dagbladet i dag. Høres ut som en slik øy du er på jakt etter.

Skrevet
Det er en kjempefin artikkel om Zanzibar i Dagbladet i dag. Høres ut som en slik øy du er på jakt etter.

Hei

Det er også en artikkel om Zanzibar på DinSide: http://www.dinside.no/php/art.php?id=361635 . Tittelen er "Kloakk i badeparadis" så alt er ikke bare fryd og glede der.

Skrevet

Jeg kan også anbefale Zanzibar:) Utrolig vakkert. Og så kan det jo kombineres med safari i Serengeti feks hvis dere har lyst på både avslapping og opplevelser!

Dere har jo også tenkt på New Zealand og Bora Bora, og det er ikke noe dårligere det...

Jeg kombinerte New Zealand med Fiji for etpar år tilbake og hadde mitt livs ferie. Fiji er liksom bare paradis det, man kan øyhoppe mellom billøse øde øyer, med fantastiske korallrev overalt og strender som er ubeskrivelige...........

Og når man kombinerer det med New Zealand får man jo mange andre typer opplevelser også! :) Feks storbyliv i Auckland, varme kilder i Rotorua... grotter.. vulkaner... strender. New Zealand har igrunn alt!

Skrevet
Jeg kan også anbefale Zanzibar:) Utrolig vakkert. Og så kan det jo kombineres med safari i Serengeti feks hvis dere har lyst på både avslapping og opplevelser!

Dere har jo også tenkt på New Zealand og Bora Bora, og det er ikke noe dårligere det...

Jeg kombinerte New Zealand med Fiji for etpar år tilbake og hadde mitt livs ferie. Fiji er liksom bare paradis det, man kan øyhoppe mellom billøse øde øyer, med fantastiske korallrev overalt og strender som er ubeskrivelige...........

Og når man kombinerer det med New Zealand får man jo mange andre typer opplevelser også! :) Feks storbyliv i Auckland, varme kilder i Rotorua... grotter.. vulkaner... strender. New Zealand har igrunn alt!

Hvilke øyer vil du anbefale på Fiji?

Skrevet

Gå inn på www.banyantree.com og ta en kikk på hotellet deres på Maldivene... Bedre kan det ikke bli...

Skrevet

Mauritius :) Fineste plass i hele verden, syns jeg

• 2 uker senere...
Skrevet
Mauritius :)  Fineste plass i hele verden, syns jeg

:Nikke::hjerte: Var der på bryllups reise (februar 03) og det er den fineste tiden på året der nede(varmest altså)

Lilletrollet

Skrevet
Zanzibar er mitt drømmested, om jeg skulle

hatt en skikkelig avslappende ferie :-D

Skal dit på bryllupsreise :)

Gleder meg og håper det svarer til forventningene.

Skrevet

kefalonia,hellas.

utrolig fint sted i hellas.se filmen "kaptein corellis mandalin",så får du et lite inntrykk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...