Gå til innhold

Paradisøy..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har forslag til en eller annen øy som ikke er gjennomsyret av turisme? Type hvit strand, krystallklart vann, palmer osv. Pris spiller ingen rolle. Skal ut og reise en gang i mars neste år og vurderer ulike muligheter :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Zanzibar er mitt drømmested, om jeg skulle

hatt en skikkelig avslappende ferie :-D

Endret av Marielle83
Skrevet

Kanskje en av øyene på Hawaii, eller Fiji. Har vært på Koh Lanta, fin drømmeøy. Også Tioman i Malaysia er bra, men kanskje litt tidlig i sesongen i mars, mulig regntid der ennå....

Skrevet

Jeg syns Mauritius er helt fantastisk. Anbefales på det varmeste. Masse avslapping, men i motsetning til Maldivene finnes det andre ting enn dykking å gjøre dersom man blir litt rastløs.

Skrevet

Little Corn Island på atlanterhavskysten av Nicaragua.

Skrevet

La digue på Seyshellene:) Var det på bryllupsreise

Skrevet

Jeg liker også Mauritius, les gjerne mer og se bilder på www.feriepenger.com

Skrevet

En utrolig vakkert sted som kan kombineres med en tur i karibien, er Los Roques i Venezuela. Området består av små øyer spredt utover, og hele området er gjort om til nasjonalpark hvor kun noen av de største øyene er bosatt. Anbefales, jeg skal dra dit selv om 2 uker!:)

http://www.explore-yachts.com/charter/losroques-en.htm

Gjest reiseguri
Skrevet

Rawa i Malaysia skal være kjempe fint.

Perhentian i Malaysia er det litt mer turisme, men likevel en kjempe flott sted.

Phi Phi i Thailand er jo veeeeeeldig turistifisert, men det er utrolig nydelig!! Man kan finne mange fine og stille strender nær turistplassene i Thailand om du bare drar litt vekk fra hovedgata

Skrevet

For øyeblikket ser det ut til at det blir Bora-Bora kombinert med et opphold på New Zealand i samme slengen :) Men ingenting er avgjort ennå.

Gjest reiseglad
Skrevet
Rawa i Malaysia.

Rawa kan være litt "spennende" i mars. Er du heldig, har regntiden gitt seg. Er du uheldig, er det ingen båter som går dit pga. monsunregn......

Skrevet
For øyeblikket ser det ut til at det blir Bora-Bora kombinert med et opphold på New Zealand i samme slengen  :) Men ingenting er avgjort ennå.

Gikk inn i tråden for å anbefale Stillehavet ja. Jakter du paradisøy utfra det du skrev i hovedinnlegget, er du helt sikkert på rett vei.

Finnes mange flotte feriesteder i verden, men "din" paradisøy er nok i det farvannet.

God tur :)

Skrevet

det er muligens masse turister, men alikevel; ARUBA er stedet! annet; Great Keppel Island i Australia er også herrrrlig!

Skrevet

Ihla Grande! Paradisøy som ligger litt sør for Rio de Janeiro. Var der i sommer - helt fantastisk! Jeg var bare på dagstur dit, men det finnes helt spesielle overnattingsmuligheter der.

• 3 uker senere...
Skrevet

Quirindas Archipelago ved Mosambiquekysten om man vil ha noe uberørt.. Aldri vært der selv så jeg vet ikke hvordan det er :)

Skrevet

Jeg ville utvilsomt dratt til Ihla do Mel i Brasil ;) (Utenfor Paranagua)

Skrevet

mmmmm

Zanzibar

Fiji

Rarotonga, Cook Islands

Magnetic Island og Whitsundays ,Australia

Ko Tao, Ko Lanta

Bali

New Zealand er jo og fantastisk, Bay of Islands feks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...