Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Noen som har forslag til en eller annen øy som ikke er gjennomsyret av turisme? Type hvit strand, krystallklart vann, palmer osv. Pris spiller ingen rolle. Skal ut og reise en gang i mars neste år og vurderer ulike muligheter
Lizzie123 Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 (endret) Zanzibar er mitt drømmested, om jeg skulle hatt en skikkelig avslappende ferie :-D Endret 15. november 2006 av Marielle83
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Kanskje en av øyene på Hawaii, eller Fiji. Har vært på Koh Lanta, fin drømmeøy. Også Tioman i Malaysia er bra, men kanskje litt tidlig i sesongen i mars, mulig regntid der ennå....
gard Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Hei Maldivene! Min kone og jeg dro til Sun Island og det er en av de få plassene jeg har vært som er helt likt postkortene fra plassen. Se bildene som jeg har lagt ut på http://gardkarlsen.com/sun_island_index.htm
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 Jeg syns Mauritius er helt fantastisk. Anbefales på det varmeste. Masse avslapping, men i motsetning til Maldivene finnes det andre ting enn dykking å gjøre dersom man blir litt rastløs.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 Little Corn Island på atlanterhavskysten av Nicaragua.
Aisha Skrevet 16. november 2006 #7 Skrevet 16. november 2006 La digue på Seyshellene:) Var det på bryllupsreise
Susannah Skrevet 16. november 2006 #8 Skrevet 16. november 2006 Jeg liker også Mauritius, les gjerne mer og se bilder på www.feriepenger.com
La_Reina Skrevet 16. november 2006 #9 Skrevet 16. november 2006 En utrolig vakkert sted som kan kombineres med en tur i karibien, er Los Roques i Venezuela. Området består av små øyer spredt utover, og hele området er gjort om til nasjonalpark hvor kun noen av de største øyene er bosatt. Anbefales, jeg skal dra dit selv om 2 uker! http://www.explore-yachts.com/charter/losroques-en.htm
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2006 #10 Skrevet 16. november 2006 filippinene har jeg hørt mye fint om.
Gjest reiseguri Skrevet 17. november 2006 #12 Skrevet 17. november 2006 Rawa i Malaysia skal være kjempe fint. Perhentian i Malaysia er det litt mer turisme, men likevel en kjempe flott sted. Phi Phi i Thailand er jo veeeeeeldig turistifisert, men det er utrolig nydelig!! Man kan finne mange fine og stille strender nær turistplassene i Thailand om du bare drar litt vekk fra hovedgata
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #13 Skrevet 17. november 2006 For øyeblikket ser det ut til at det blir Bora-Bora kombinert med et opphold på New Zealand i samme slengen Men ingenting er avgjort ennå.
Gjest reiseglad Skrevet 18. november 2006 #14 Skrevet 18. november 2006 Rawa i Malaysia. ← Rawa kan være litt "spennende" i mars. Er du heldig, har regntiden gitt seg. Er du uheldig, er det ingen båter som går dit pga. monsunregn......
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2006 #15 Skrevet 18. november 2006 For øyeblikket ser det ut til at det blir Bora-Bora kombinert med et opphold på New Zealand i samme slengen Men ingenting er avgjort ennå. ← Gikk inn i tråden for å anbefale Stillehavet ja. Jakter du paradisøy utfra det du skrev i hovedinnlegget, er du helt sikkert på rett vei. Finnes mange flotte feriesteder i verden, men "din" paradisøy er nok i det farvannet. God tur
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #16 Skrevet 20. november 2006 det er muligens masse turister, men alikevel; ARUBA er stedet! annet; Great Keppel Island i Australia er også herrrrlig!
Parfumfreek Skrevet 26. november 2006 #17 Skrevet 26. november 2006 Ihla Grande! Paradisøy som ligger litt sør for Rio de Janeiro. Var der i sommer - helt fantastisk! Jeg var bare på dagstur dit, men det finnes helt spesielle overnattingsmuligheter der.
xia Skrevet 13. desember 2006 #18 Skrevet 13. desember 2006 Quirindas Archipelago ved Mosambiquekysten om man vil ha noe uberørt.. Aldri vært der selv så jeg vet ikke hvordan det er
Merethe_81 Skrevet 13. desember 2006 #19 Skrevet 13. desember 2006 Jeg ville utvilsomt dratt til Ihla do Mel i Brasil (Utenfor Paranagua)
gladidag Skrevet 14. desember 2006 #20 Skrevet 14. desember 2006 mmmmm Zanzibar Fiji Rarotonga, Cook Islands Magnetic Island og Whitsundays ,Australia Ko Tao, Ko Lanta Bali New Zealand er jo og fantastisk, Bay of Islands feks.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå