Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #1 Del Skrevet 15. november 2006 Nå har jeg meldt meg på internettkurs hos Grete Roede, gleder meg til å kunne få tips og råd, og på en måte bli fulgt opp Valgte internettkurs framfor vanlig rett og slett fordi de ikke hadde noen kurs i mitt område. Noen som har gått på internettkurset? kurs 1 altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 15. november 2006 #2 Del Skrevet 15. november 2006 Nå har jeg meldt meg på internettkurs hos Grete Roede, gleder meg til å kunne få tips og råd, og på en måte bli fulgt opp Valgte internettkurs framfor vanlig rett og slett fordi de ikke hadde noen kurs i mitt område. Noen som har gått på internettkurset? kurs 1 altså. ← Nei desverre, ikke internettkurs men vanlig kurs. Bare spørr hvis du lurer på noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #3 Del Skrevet 15. november 2006 Nei desverre, ikke internettkurs men vanlig kurs. Bare spørr hvis du lurer på noe ← Får dere mye info på kurset? Og hjelp til kosthold og får hjelp til å finne ut nøyaktig hvor mye dere skal ha i dere av kalorier daglig osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 15. november 2006 #4 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg har vært igjennom flere GR-nettkurs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baltasarii Skrevet 15. november 2006 #5 Del Skrevet 15. november 2006 Orakel,Hjalp de da? de gangene du har vært med på internett kurs. har litt lyst å prøve jeg også,men er litt redd for å bare kaste pengene ut vinduet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 15. november 2006 #6 Del Skrevet 15. november 2006 Jepp, jeg hadde stort utbytte av nettkursene. gikk ned nærmere 30 kg på litt over et år. Men det blir jo opp til hver enkelt om det å skrive dagsrapporter samt en ukentlig rapport og få tilbakemelding skriftlig fra kursleder en gang i uken er godt nok som motivasjon. Kurslederen er også tilgjengelig på e-post utenom hvis det er spesielle ting man vil ta opp. Noen trenger det å fysisk møte andre kursdeltakere for å holde motivasjonen oppe. Jeg synes det var veldig greit å slippe og høre på andre sine "problemer" men kun konsentrere meg om meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå