Gå til innhold

Diverse ord og uttrykk som jeg hater!

Gjest Wrangler

Anbefalte innlegg

Jeg irriterer meg litt over en del brukere som kan kuppe store deler av en tråd med intern humor og diverse sånne: :sjarmor:

Koselig å ha en intern greie på gang, men ta det på snikk-snakk eller personlige meldinger da, ikke i en tråd der folk faktisk vil diskutere et tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes selv det er lite voksent å sitte å  påpeke andres feil på den måten som enkelte hær gjør.

Enig.

Det viktigste er diskusjonene, ikke hvordan folk skriver eller deler ordene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Til info! Denne står på skråblikk og generalisering...Og IKKE på ris/ros eller aktuell debatt!

Humørløse fjanter!! ;)

ps. ingen som har sagt noe om dyslektikere vel??? Dette som skrives går mer på alminnelig sløvhet hos enkelte og uttrykk som noen synes er teite. (men som dere ser så er vi uenig "riktig/galt" hahaha!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gullungen, prinsen, prinsessen og poden

Enig i dette, og i grunn de aller, aller fleste "artige" kallenavn på ungene. Hvorfor ikke bare kalle en spade for en spade, altså baby for baby? Særlig når man enten har dagboktittel eller (o smerte) tickersignatur hvor "moronavnet" er nevnt blir det fryktelig fort oppbrukt.

Ellers irriterer jeg meg nok litt over skrivefeil, samtidig irriterer jeg meg enda mer over de som på død og liv må gå inn i tråder med feil og gjøre et morsomt poeng av dette. Det er ikke SÅ morsomt å bli rettet på til allmenn forlystelse. Unntak er når brukerne kjenner hverandre, eller om det påpekes på generelt grunnlag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg litt over en del brukere som kan kuppe store deler av en tråd med intern humor og diverse sånne: :sjarmor:

Koselig å ha en intern greie på gang, men ta det på snikk-snakk eller personlige meldinger da, ikke i en tråd der folk faktisk vil diskutere et tema.

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Jeg irriterer meg :evil: over folk som klemmer ørten smilyer :sikle: med varierende relevans :flekke: inn på et par linjer :kvalm: , bare for å understreke det de sier litt ekstra liksom. :klø: Endret av la Flaca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ferskvannsblekksprut
Jepp. Å skrive med miniskrift er også ganske populært i denne kategorien.

JEG SKULLE TIL Å KJEFTE FOR DET OGSÅ NÅ MEN NÅ SKJØNTE JEG ALT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Jeg irriterer meg  :evil: over folk som klemmer ørten smilyer  :sikle:  med varierende relevans :flekke: inn på et par linjer :kvalm: , bare for å understreke det de sier litt ekstra liksom.  :klø:

:klappe::klappe::klappe:

(Slik applaus gjør meg :kvalm:)

Dessuten misliker jeg galt plasserte ironiflagg.

:ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over folk som klager på overskriftene jeg..

Hvis man syns den er idiotisk så la vær og les tråden.

Jeg syns uklare overskrifter er moro jeg. Er så nysgjerrig at jeg MÅ sjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Forferdelig irriterende ord på KG:

- Sambo

- Guttungen

- Jentungen

- Gubben

- Wenches kjøkken

- Bønna

- Slett meg

- Moderator, se her, dette må dere slette?!

Ellers er det ganske morsomt med disse:

:enig: :enig_anim: :Nikke::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest irriterende er brukere som siterer et sinnsykt langt innlegg bare for å klistre på en klappesmily eller skrive enig. Hva med å skaffe seg noen egne meninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personangrep/personforfølgelse er ord jeg begynner å bli temmelig lei av. Spesielt når det brukes i sammenhenger som:

første taler: Marsipankake er det beste som fins.

andre taler: Njei, sjokoladekake er mye bedre.

første taler: GÅR DET AN Å VÆRE SÅ FREKK! MODERATOOOOR! PERSONANGREP.

Også følges det gjerne av en lengre tråd på personlige meldinger hvor man debatterer om man skal slette seg på grunn av disse ekle brukerne som er så frekke at de ikke liker samme kake som en selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke fan av ekstremt dårlige overskrifter/topics. Vil gjerne ha informasjon om hva det dreier seg om, ikke bare "hjelp" osv..  De med dårlig overskrift hopper leser jeg aldri.

Samme her - tråder med dårlig overskrift går jeg inn på kun når jeg kjeder meg grenseløst og har vært i alle andre tråder som kan virke det minste interessante.

"Jeg har verdens beste mann, han ville aldri gjort noe slikt!"

:ler: Ja, den er klassisk

For ikke å snakke om alle "du lurer ikke meg"-innleggene.

Når noen skriver en historie som høres helt ekstrem ut, så er det alltid noen som skal poengtere at de har gjennomskua vedkommende. Og som synes andre er SÅÅÅ dumme som svarer seriøst.

Ja, herremin, er ikke det teit?

Ok, så kanskje man tror en tråd er tull, og kanskje er den det også, men det finnes utrolig mange "merkelige" folk som lever merkelige liv, og man kan faktisk aldri vite helt sikkert, med mindre man kjenner personen IRL.

Tror man en tråd er tull så la være å svare i den da vel.

Jeg plages av at ledelsen i KG tror de må være barnevakt for oss! Vi er da voksne mennesker.

Og ikke bare når det kommer til utlevering av eget liv, men også når det gjelder tendensen som jeg kjenner igjen fra da ungene gikk på barneskolen. "Alle må være venner og vel forlikt. Passe på så ingen blir lei seg".

Ellers irriterer jeg meg over innlegg som oser av hersketeknikk, sånn som: Ja, du vet vel ikke bedre, du er jo så ung.

Eller: Med manglende grunnleggende kunnskap om gjeldende tema kan man vel ikke forvente bedre argumentasjon enn dette.

Og selvfølgelig alle disse påståtte personangrepene så fort man får motstand på meningene sine.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ja det er faktisk det :ler: husker ei som ikke ville barbere seg glatt rett før GU,fordi hun var redd for at "legen kunne tro jeg gjorde det for hans del..." :ler:  :ler:  :ler:

:legrine:

-----

Kongetråd, som jeg nettopp har kommet over. Litt træg, ja... Det som irriterer meg mest av alt i hele verden er ord deling. Det er til å rive av seg håret for, og jeg blir sur og grinete av det. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig synes jeg at denne kan brukes som svar på veldig mange spørsmål på forumet her ;)

Det har jeg gjort, uten særlig hell... Trådstarter ble snurt, og jeg fikk beskjed om å holde meg unna tråden når jeg ikke hadde noe konstruktivt å komme med. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterer meg er sånt som blir skrevet med bitte bitte liten skrift, gjerne som en bisetning eller ekstra kommentar som liksom ikke alle skal lese. Herreminhatt, whats the point?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...