Gjest Valiant Thor Skrevet 12. november 2006 #1 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg har sviktet dere alle og ikke minst meg selv. Jeg er ikke singel lenger for en grussom skjbne som har kommet og tatt meg, Jeg kan ikke annet en og beklage mitt svik for alle single, Jeg har sviktet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. november 2006 #2 Del Skrevet 12. november 2006 Så flott! Gratulerer med ny kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Norwegian Blue Skrevet 12. november 2006 #3 Del Skrevet 12. november 2006 Topp! (mumlemumle...lucky bastard!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 12. november 2006 #4 Del Skrevet 12. november 2006 Skulle ønske det var meg. Hvem er din heldige dronning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiant Thor Skrevet 13. november 2006 #5 Del Skrevet 13. november 2006 Hvem er din heldige dronning? ← Ei brunette som du ikke vet hvem er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #6 Del Skrevet 13. november 2006 Lykke til. Du trenger ikke svikte oss helt da. Du kan jo henge her for det om du har dame? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ATV Skrevet 13. november 2006 #7 Del Skrevet 13. november 2006 kondelerer og ser deg vel snart her inne igjen:-) neida, lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gresk Gudinne med bakoversveis Skrevet 20. desember 2006 #8 Del Skrevet 20. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiant Thor Skrevet 20. desember 2006 #9 Del Skrevet 20. desember 2006 ← Dakar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå