Gå til innhold

Mischas siste innkjøp

Mischa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ah, den er fin, vet du prisen på den, Joyce?

Skal se om jeg finner bladet der jeg først så den litt senere i dag, mulig det står pris der! I pund, vel å merke, men det gir vel en pekepinn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sant dalieo.. skal man først ha en LV bør resten av stilen også se ganske dyr ut, for at folk ikke skal mistenke vesken for å være fake.. men de ekte er så utrolig fine, så fine i skinnet og i kvaliteten og alt!

Men jeg må si meg litt enig med tusle altså, miu miu vitello lux er også rålekker..

jeg er også smått forelsket i Balenciaga City bag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha Mischa, dette må være det mest spennende som har skjedd i shoppingbøkene på lenge - er jo så mye action her! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, den er fin, vet du prisen på den, Joyce?

£895. ;)

haha Mischa, dette må være det mest spennende som har skjedd i shoppingbøkene på lenge - er jo så mye action her! :fnise:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke så mye om Louis Vuitton-fakes, altså om jeg skulle ha en ekte altså. Ekte kjennere ser uansett forskjell :lur:

Rart med det, men jeg hadde nesten følt det var litt tryggere å bruke vesken (bekymrer meg litt for det :sjenert:) om det var fake i omløp, for da vil vel potensielle tyver/ranere være i tvil om den er ekte og være i tvil om den var verdt å stjele :ler:

Jeg ønsker ikke noen slouchy bag, så selv om Alexa til Mulberry og Miu Miu som Tusle postet er lekre, så er ikke det min stil med slike lange remmer og posete form :) Må ha noe mer strukturert, så jeg ser litt mer strukturert ut selv :fnise: (jeg = vandrende kaos!!)

LekeHusmor: Utrolig hva slags magisk kraft vesker har :ler:

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fendi veskene må jeg si jeg ikke syns er så fine - litt kjedelige liksom..

Men Prada Saffiano og Prada Cervo er lekre, og strukturerete :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fendi veskene må jeg si jeg ikke syns er så fine - litt kjedelige liksom..

Men Prada Saffiano og Prada Cervo er lekre, og strukturerete :lur:

Jeg elsker kjedelige ting :fnise:

Det vil si: jeg liker ikke farger, mønstre, rysjer, blonder og bølger. Ikke på vesker og sko i hvert fall. Og i HVERT fall ikke vesker og sko til tusenvis av kroner :) Veldig fan av enfarget og enkle skinnvesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: ja det er igrunn jeg også - bare syns at fendi sin er litt i overkant kjedelig.. syns igrunn hele Fendi-merket er kjedelig :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: ja det er igrunn jeg også - bare syns at fendi sin er litt i overkant kjedelig.. syns igrunn hele Fendi-merket er kjedelig :fnise:

Ja, de har ikke så mye "kult" :fnise:

Kunne ikke tenkt meg en større veske enn en konvoluttveske fra Fendi akkurat. Den jeg linket til er konservativ og fin og skriker meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig i at den var fin :)

jeg er veldig glad i alexander wang veskene også.. men de er nok ikke så tidløse som chanel, LV, Prada osv :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...