Gå til innhold

Mischas siste innkjøp

Mischa

Anbefalte innlegg

Må bare få ut litt frustrasjon.. vi fikk ikke leiligheten :grine:

Ellers hentet jeg pakker på Posten i dag. Asos-pakken inneholdt håndkrem fra Paul & Joe, pakningen er nydelig og kremen lukter godt, men er ikke 100 % sikker på om det er den beste håndkremen der ute, testet den så vidt - men den er jo så fin å se på da :hjertesmil:

Fikk også settet med Jelly Belly showergels, alle er forseglet så har ikke luktet på de, trenger virkelig ikke flere dusjsåper men men ;)

Også kom Joico balsam og en varmebeskyttende spray.

Også har jeg bestilt litt bøker på amazon igjen :sjenert:

Domino: The book of decorating

Elle Decor So Chic

og The Nest Home Design Book

Har fått stooooort påskeegg på jobb da :hoppe: Masse godteri, nam nam nam :sikle: Og nå har jeg påskeferie :danse:

Igjen ser jeg på American Idol. Merker jeg blir utrolig irritert på dommerne noen ganger, vi er ikke enige i det hele tatt :kjefte: Skjønner ikke hva de hører som jeg ikke hører!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må bare prøve og tenke positivt - det dukker nok snart opp noe finere, med bedre beliggenhet, til en billigere penge ganske snart :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

desperate:

Ja regner med at det ordner seg :klem:

Men det var en veldig fin leilighet som var lagt mye jobb i ned til detaljene! Har sett på en ganske fin leilighet i dag også, men selv om den ved første øyeblikk var nydelig så ser man at det er en del slurvearbeid som er gjort da eieren er rørlegger og han har fått en del vennetjenester :dry: Irriterer meg! Hvorfor ikke gjøre det ordentlig når man først pusser opp :kjefte: Men mye var bra, tror bare ikke den blir aktuell fordi den lokker mange pga. den ser flott ut, men om man ser nøye på ting så er det noe som skurrer litt :sjenert:

Det som irriterer meg mest er egentlig meglerne, som alltid sier det de tror du vil høre og som ikke kan svare ærlig på noe som helst som kan være litt negativt :dry:

Sleipinger altså! :rolleyes:

Akkurat nå står Caramel Apple cupcakes i ovnen :sikle:

Gleder meg! Men nesten hele vaniljeekstrakten min gikk med! :overrasket: Må til England og skaffe meg ny! Har sett litt på eBay, men usikker på kvaliteten! Må ha the real thing that's for sure ;)

Kjøpte mer neglelakk på eBay.. :sjenert:

North Fork-kolleksjonen til Essie, tre turkis/blå-farger.. Hekta på neglelakk :gjeiper: Ser det er kommet ny neon-kolleksjon også, må vel ha den også :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn

Å være på boligjakt er visst ikke så lett, men dere finner nok noe dere kommer til å stortrives med. Tålmodighet er en dyd ;)

Fine farger på North Fork-kolleksjonen! Men jeg tror jeg foretrekker slike farger på klær, interiør og sånt, og andres negler. Ikke på mine egne. Det er jeg for pysete til, selv om jeg synes det kan se knallbra ut på andre. Holder meg til rosa, rød, korall, blank og fransk manikyr :fnise:

Cupcakes! :sikle: Kanskje jeg skal lage det i påsken. Da tror jeg det er noen som blir glade ;)

Ønsker deg en god påske!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo bare sett på leiligheter i litt over en uke :sjenert:

Eller, altså, vi har fulgt med lenge på markedet - sett på boligannonser og slikt, men først de siste ukene at vi har begynt å gå på visninger og vurdere å faktisk kjøpe en leilighet. Jeg har tatt med foreldrene mine på de visningene hvor jeg er ekstra interessert, det hjelper - føler meg ganske clueless og lettlurt, mens foreldrene mine stiller alle de kritiske spørsmålene som vipper meglerne av pinnen. Mange av de er jo bare uerfarne, oppesen guttunger i dress.. nei, de har jeg ikke mye tillit til altså :lol:

Frk.Grønn: Er enig i at North Fork-kolleksjonen er litt vel spenstig ;) Jeg vet ikke om jeg er 100 % komfortabel med nyanser av blå, men jeg føler meg klar for noe nytt og fresht :fnise: Har veldig mange neglelakker i mørke farger som jeg føler er litt for høst/vinter, må ha noe freshere til våren. Når sommeren kommer drar jeg frem korallen og de sterke fargene igjen :jepp:

I går fikk jeg hentelapp i posten :hoppe: Tror det er en pakke fra lookfantastic med et sett fra Dermalogica. Litt andre produkter enn sist gang. Begynner å mistenke at jeg kanskje ikke helt tåler organiske produkter som Ren :dry: Så da får det bære tilbake til det kjemiske :tunge1:

Jeg har jo påskeferie så gårsdagen brukte jeg til en lang bytur i det fine været :kaklehone:

Litt shopping ble det..

Kjøpte en sort trenchcoat fra H&M Divided. Har gått og siklet på den lenge, men kommet frem til at jeg har en sort trench fra før - men kjøpte den nå likevel :sjenert: Den andre er litt tykkere og "tyngre", den jeg kjøpte føles lettere og er litt Gossip Girl-aktig, føler meg veldig Blair Waldorf :tongue:

Jeg vurderte lenge å gå for en annen farge, da den fantes i rødt, mørkeblått og beige, men følte ikke jeg kledde de andre fargene like godt som sort. Selv om mørkeblått hadde vært veldig fint, tror det blir finest til blondiner!

Kjøpte også et hårbånd (tre bånd med perler i rosa og gull) og et kjede på Accessorize.

Ellers var det ikke så mange spennende kjøp; impregneringskrem til skinnsko - jeg klarer aldri få ut fingern og impregnere før jeg begynner å bruke sko :sjenert: Håper jeg ikke allerede har ødelagt de nye sorte skoene jeg kjøpte :sukk: Men nå er de hvertfall børstet/vasket og impregnert, så håper de holder seg fine en stund!

Har også supplert hjemmet med en ny håndmikser - den forrige begynte å lukte veldig mystisk! Og så har jeg sikret påskekrimmen da Stieg Larrsson "Jenta som lekte med ilden" er i hus :)

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En liten tur innom Accessorize igjen og jeg kom hjem med noen pins :fnise:

Eller brosjer er vel riktige ordet :ler:

Nå ser jeg på The Hills, sesong 5 - drama!! :hoppe:

Mye fint på Accessorize om dagen :Nikke:

Absinthe Rose Catwalk necklace - litt spesielt, men sikkert veldig kult til rett antrekk!

Flower Garland Catwalk necklace - dette også!

Mosaic Painted Rings Necklace - veldig fargerikt og etnisk, men litt festlig

Long ice cream necklace - søtt og ser godt ut!

Enamel Daisy bracelet - søtt!

Pearly Queen Crystal bangle - stilig!

White flower bling bling ring - sommerlig og fin ring

Summer flower brooch - sommerlig brosje!

Kingfisher brooch - liker vintage-stilen!

Facetted gem cameo brooch - vintage! me like!

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Sesong 5?? Hvor? :wow:

Og forresten: Jenta som lekte med ilden synes jeg er den beste i triologien :Nikke: Gled deg!

Endret av dalieo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Oi oi oi, her har jeg gått glipp av noe viktig :ler: Har savnet dumme Spencer og heste-Heidi! Og det fine håret til Lauren.. Må hive meg over episodene nå :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff jeg drømte at jeg var med i Paradise Hotel i natt :fnise:

Fikk helt panikk fordi jeg ikke hadde en partner å stille meg bak!

Var nesten helt sikker på at jeg skulle ryke men det føltes helt greit ;)

Jeg var liksom med i årets sesong men hadde ikke fått noe tv-tid i det hele tatt fordi jeg var så normal og kjedelig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff jeg drømte at jeg var med i Paradise Hotel i natt :fnise:

Fikk helt panikk fordi jeg ikke hadde en partner å stille meg bak!

Var nesten helt sikker på at jeg skulle ryke men det føltes helt greit ;)

Jeg var liksom med i årets sesong men hadde ikke fått noe tv-tid i det hele tatt fordi jeg var så normal og kjedelig :ler:

Nice! :fnise:

Mange fine smykker fra Accessorize by the way! Skulle ønske jeg var flinkere til å bruke smykker. Det eneste jeg bruker er egentlig et sånt navnesmykke som Carrie i Sex og singelliv har :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påsken er over for denne gang! For min del har det vært tv, pc, Wii, film, baking av kaker, spising av kaker, trening, turer, spise påskeegg, møte venninner, møte mamma, gå på kafé, drikke litt, rydde litt, vaske litt og lage mer mat :lol: Men været har jo vært topp :tommelopp: Deilig og varmt og :sol:

desperate: sånt navnesmykke er jo så fint, har veldig lyst på et selv, men er redd jeg er litt sent ute (altså kopierer Carrie etter litt for lang tid) :sjenert:

Påsken var ikke den helt store tiden for shopping. Det ble en liten tur i butikkene på lørdagen, og da rasket jeg med meg et skjerf fra H&M. Det ser litt Missoni-aktig ut med zigzag-mønster og fresh farger (beige, rosa, lilla), men nå må jeg se å få brukt det også. Har altfor mange skjerf og sjal som blir liggende og som aldri blir brukt fordi de ikke passer til noe :sukk: Så nå må jeg nesten kjøpe noen klær som passer til alle de kule skjerfene! :lur:

Må bestille meg frisørtime også! Håret mitt er blitt altfor langt og tungt.. huff.. *notere ned i kalender om å ringe frisør P for time*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

desperate: sånt navnesmykke er jo så fint, har veldig lyst på et selv, men er redd jeg er litt sent ute (altså kopierer Carrie etter litt for lang tid) :sjenert:

Neida, det er aldri for seint :P Jeg bestilte mitt på Bjørklund.

Bra du har hatt ei fin påske! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips :tommelopp:

Åh nå skulle jeg bestille time hos den faste frisøren min, og så har hun sluttet :sur: Jeg burde sikkert prøvd å oppsøke henne på det nye stedet, men vet ikke hva slags salong det er så tok til takke med en annen frisør på samme sted som før.. Nå angrer jeg litt :frown: Men men, det er bare hår - det vokser i såfall ut igjen og jeg får prøve å gå til den andre salongen neste gang.. Ble bare litt satt ut over at hun ikke lenger jobbet der :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

så kjedelig med leiligheten. håper det kommer en like fin en snart :klemmer:

så får vi håpe at den andre frisøren ikke ødelegger håret ditt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håh, dumme frisør som byttet salong! Jeg synes de burde ha vett til å holde seg på et sted. :fnise: Men håper det blir vellykket allikevel! :Nikke:

Høres ut som en herlig påske. :sol: Er det cupcakes du har bakt? Hadde du ikke en tråd om buttermilk på matforumet, mon tro? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LekeHusmor: kommer aldri til å tilgi meg selv om jeg ser ut som en høne på håret etter å ha vært hos en annen frisør :fnise:

Litt kjedelig med leiligheten ja, det har bare vært to stykker ute som jeg virkelig har likt (altså ikke oppussingsobjekter).. håper det kommer flere :sukk:

itla: Ja jeg ble faktisk nesten litt fornærmet over at hun hadde stukket av :lol: Også uten å si fra da! :sjokk: Men skjønner ikke helt hvordan hun skulle kunne si fra heller da :sjenert:

Håper bare jeg får en hyggelig frisør, som ikke bare klager på håret mitt, det er så deprimerende!

Det ble faktisk ikke cupcakes, jeg fikk ikke tak i blåbær, så da ble det ostekake med bringebær og en sitronkake (begge på topp 10-listen til BBCgoodfood) og veldig gode :sikle: Særlig sitronkaken.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...