Trekkoppfuglen Skrevet 24. februar 2009 #1001 Del Skrevet 24. februar 2009 Huden min reagerer også med en gang jeg bytter produkter eller prøver nye. Hos meg går det relativt fort over. Håper det gjør det hos deg og. Jeg venter fortsatt på pakken fra REN, er veldig spent. Kjenner forventningene er skyhøye! Stakkars REN. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #1002 Del Skrevet 25. februar 2009 Nuppene rundt hakeområde er der fremdeles, hjelper nok ikke at jeg må kjenne og plukke på de hele tiden Håper de forsvinner snart! Jeg kommer nok til å fortsette med REN til jeg evt. finner ut at huden min ikke tåler/reagerer på produktene. Jeg har brukt Omega 3 serumet hver dag, og det har kanskje vært litt i overkant for huden min. Men vi får se hurleis det går Litt synd om jeg huden min ikke tåler produktene ettersom jeg ennå ikke har begynt på fullsize produktene jeg kjøpte. Er fortsatt på trial size'ene! (de skulle holde én uke, nå er jeg på tredje uka!) I dag har jeg og samboer vært sammen i tre år Vi tenker vi må ha en aldri så liten markering bare for moro skyld. Blir nok en tur ut og spise, så slipper vi oppvasken Men gaver dropper vi, det har jo nettopp vært jul, samboers bursdag, Valentine's day osv.. Blir nesten litt for mye! Vi burde heller blitt sammen ut på høsten Så fikk vi fordelt det litt utover året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 25. februar 2009 #1003 Del Skrevet 25. februar 2009 I dag har jeg og samboer vært sammen i tre år Vi tenker vi må ha en aldri så liten markering bare for moro skyld. Blir nok en tur ut og spise, så slipper vi oppvasken Men gaver dropper vi, det har jo nettopp vært jul, samboers bursdag, Valentine's day osv.. Blir nesten litt for mye! Vi burde heller blitt sammen ut på høsten Så fikk vi fordelt det litt utover året Gratulerer med 3årsdag Dere må nesten ha en liten markering ja, noe litt romantisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 25. februar 2009 #1004 Del Skrevet 25. februar 2009 happy anniversary! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 25. februar 2009 #1005 Del Skrevet 25. februar 2009 Gratulerer med jubileet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 25. februar 2009 #1006 Del Skrevet 25. februar 2009 Gratulerer med treårsdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 25. februar 2009 #1007 Del Skrevet 25. februar 2009 Gratulerer med 3 årsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 25. februar 2009 #1008 Del Skrevet 25. februar 2009 Gratulerer med 3årsjubileumet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #1009 Del Skrevet 26. februar 2009 Takker for alle gratulasjoner Det var veldig koselig! Vi var ute og spiste på Mucho Mas, og deretter gikk vi hjem og lagde brownie cookies Nå har jeg lagt inn en bestilling på asos.com Vi får se hva som skjer med shippingkostnadene etterhvert.. Jeg må si jeg er en smule bekymret for at det er en feil, men jeg får da benytte meg av det før de eventuelt oppdager det Kjøpte: * Hello Kitty smykke (men finner det ikke igjen :klø * Urban Decay Grind House eyepencil sharpener * Barry M Dazzle Dust i fargen Midnight Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 26. februar 2009 #1010 Del Skrevet 26. februar 2009 Gratulerer med årsdag! Den Barry M sminken så fin ut. Jeg mener å ha lest at du har prøvd den før? Det fikk jeg skikkelig lyst på! Hva er shippingen fra asos nå? Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #1011 Del Skrevet 26. februar 2009 Trekkoppfuglen Ja jeg er fan av Barry M Har vel rundt 25 øyeskygger De er veldig glitrende/skimrende, så mange av fargene egner seg best til kvelds/festbruk. De mer nøytrale fargene kan fint brukes til hverdag også. Frakten kom på £3.95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #1012 Del Skrevet 26. februar 2009 Andre ting jeg kan tenke meg fra asos.com: Bourjois Limited Edition Vintage Eye Shadow Pots - fiiin farge Urban Decay 24/7 Glide On Pencils - kjempegod eyeliner - har et sett fra før, men kan tenke meg Deviant, Gunmetal, Stash og Rockstar. Too Faced Glamour To Go - kjekk liten sak å ha i veska Urban Decay Brow Box - farger, voks og pinsett til stell av øyebryn Urban Decay Deluxe Shadow Box - denne må jeg ha! Pop Cheeky Pop - herlige freshe farger til kinnene! Bourjois blusher - ser ut som nydelige farger! Rose & co Salve Collection - kirsebær og vanilje.. ja takk Jelly Belly 7 Day Shower Set - nam nam nam Paul & Joe Limited Edition Disney Collection Hand Cream - helt nuuuudelig tube! Eyeko Tinted Cream - verdens søteste kosmetikkmerke Ole Henriksen Three Little Wonders - vil ha Eyeko 3-in-1 Moisturiser - kjempesøt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 26. februar 2009 #1013 Del Skrevet 26. februar 2009 så mye fin sminke! urban decay er et merke jeg har veldig lyst å prøve også. må få hamstret inn når jeg er på sephora i påsken vet du om noen fine, tette, matte, hvite neglelakker? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #1014 Del Skrevet 26. februar 2009 LekeHusmor: har ingen tips til neglelakk dessverre :Vetikke. Skal si fra hvis jeg kommer over noen, men OPI har sikkert noe! Nå ser jeg på American Idol, tre stykker har sunget - ingen har imponert meg so far - er spent på resten Sunnhetsregimet mitt går ikke så bra, mexikansk mat, Corona + browniecookies og is i går... rester av cookies til frokost (!) i dag og en kakebit på jobb og en rosinbolle på vei hjem Sånn nå har jeg sagt det, fått det ut! Come clean! Nå kan jeg prøve på nytt igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 26. februar 2009 #1015 Del Skrevet 26. februar 2009 Streng diett, det der! Du kan trøste deg med at jeg har spist potetgull og chilinøtter til frokost idag, og var ute og spiste pizza til middag Så du er ikke den eneste som skeier litt (veldig) ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 27. februar 2009 #1016 Del Skrevet 27. februar 2009 ikke bry deg med det. det viktigste her i livet er ikke å ha en flat mage! tenk hva du ville vært mest lykkelig for når du ligger på dødsleiet - å ha hatt en flat mage hele livet eller å ha kost deg masse og spist masse god mat jeg har også skeiet ut med kake de tre siste dagene (den tar jo aldri slutt!! ) og champagne og vin og hele pakken. man må jo kose seg litt og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 27. februar 2009 #1017 Del Skrevet 27. februar 2009 ikke bry deg med det. det viktigste her i livet er ikke å ha en flat mage! tenk hva du ville vært mest lykkelig for når du ligger på dødsleiet - å ha hatt en flat mage hele livet eller å ha kost deg masse og spist masse god mat jeg har også skeiet ut med kake de tre siste dagene (den tar jo aldri slutt!! ) og champagne og vin og hele pakken. man må jo kose seg litt og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #1018 Del Skrevet 27. februar 2009 Joda jeg er forsåvidt enig MEN jeg er faktisk mer ulykkelig når jeg ikke finner klær som passer enn når jeg spiser sjokoladekake (som ble servert her nå nettopp ). Jeg er langt fra overvektig, men fordi kiloene legger seg på magen (synes best der hvertfall) så føler jeg at jeg ser veldig usunn ut - og føler meg også usunn. Jeg har ikke lyst til å gå ut eller dra på fest fordi jeg føler meg uvel nesten samme hva jeg har på meg. Merker at noen fester blikket på magen min og det er så ubehagelig, føler meg ikke komfortabel om dagen! Så her er det selvdisiplin som må på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 27. februar 2009 #1019 Del Skrevet 27. februar 2009 vet hvordan du har det.. har det helt likt. føler meg feit og stygg om dagen, og er som deg, alt legger seg på magen. ser ut som jeg har ølvom! enig i at man må ha litt selvdisiplin.. for min del er det trening jeg må komme i gang med. ikke lett altså! må jo liksom ha penger for å melde meg inn og det har jeg så og si aldri føles det som Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #1020 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Ja det kan være et ork å komme i gang med treningen, jeg har vært mye syk i vinter og det har hindret meg i å komme i gang, kostholdet er selvsagt en annen del jeg må jobbe med Jeg er fryktelig glad i mat og da særlig alt som er usunt. Men det er fortsatt håp Jeg klarer ikke gi opp alle søtsaker. Begrense det til helgene og heller lære meg å takke nei når noen tilbyr på ukedagene Passer ekstremt dårlig at det dumpet ned to cupcake-bøker i postkassen min i går da I dag har jeg kjøpt en silke/bomullstopp fra H&M og et armbånd fra Gina Tricot (lærarmbånd med charms). Pluss noen ting til kjøkkenet; plastklyper til åpne poser/pakninger og to Rosti boller på tilbud Endret 28. februar 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå