Søtpotita Skrevet 17. april 2008 #361 Del Skrevet 17. april 2008 Her skal eg sjekka ut i helga, Mischi Ha ei godnatt og ein flott start på helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 20. april 2008 Forfatter #362 Del Skrevet 20. april 2008 Hvem hva hvor??? Den berømte clutchvesken fra H&M som mange har sikret seg i rødt eller sort, den fant jeg i rosa.. på H&M i Karl Johan, så da måtte jeg bare ha den Har ikke sett snurten til den siden da?! :klø: De hadde fire stykker på utstilling, og jeg tok én.. etter det har jeg ikke sett den noe sted. Men den kommer sikkert inn igjen da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 20. april 2008 #363 Del Skrevet 20. april 2008 Ai, ai, Mishca! Du har sikra deg ein sjeldan versjon av denne populære clutchen! Du kan kanskje selga den dyrt på Ebay, men du vil vel ikkje selga den når du fyrst har fått den i råååsa! Eg har den i grønt, og skulle svært gjerne sett den i rosa! Eg har ikkje sett den på nokon av HMane eg har vore innom (har ikkje vore innom den på Karl Johan på leeenge). Har du den i andre fargar også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 20. april 2008 Forfatter #364 Del Skrevet 20. april 2008 Har forresten kjøpt nye sko i helgen.. til min kjæres store fortvilelse, men han fikk meg til å velge sorte fremfor hvite sko etter mye overtalelse, så da ble han ikke så .. Disse kjøpte jeg i sort.. selv om jeg egentlig ville ha de i hvite, men skjønner at de holder seg pene og rene i maks 1 dag og disse sandalene i skinn, som egentlig ser skikkelig kjipe ut på bildet, men som var mye finere på og også finere i butikken enn på bildet. Har også kjøpt en sort hårbøyle i fløyel "edelstener" fra Cubus, to rosa tropiske blomsterklyper og et metallisk gull/sølv flettet hårbånd + et sort lite skjerf med masse små blomster i ulike farger og glittertråder fra Accessorize.. Har også begynt å hamstre moteblader igjen etter et par måneders pause.. huff, dyr vane! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 20. april 2008 Forfatter #365 Del Skrevet 20. april 2008 Ai, ai, Mishca! Du har sikra deg ein sjeldan versjon av denne populære clutchen! Du kan kanskje selga den dyrt på Ebay, men du vil vel ikkje selga den når du fyrst har fått den i råååsa! Eg har den i grønt, og skulle svært gjerne sett den i rosa! Eg har ikkje sett den på nokon av HMane eg har vore innom (har ikkje vore innom den på Karl Johan på leeenge). Har du den i andre fargar også? Nei jeg har ikke kjøpt den i andre farger, men den frister litt i sort.. men har så mange andre sorte vesker, så får nok bare la være Kanskje den jeg fant bare var feilprodusert eller at den egentlig var rød, men hadde ligget for lenge i sollys Jaja, den er nå søt likevel! Jeg trenger litt fargesprakende stæsj for det meste jeg eier er sort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 20. april 2008 Forfatter #366 Del Skrevet 20. april 2008 ny ønskeliste fra Accessorize * Sorte ballerinas med blomster * Armbånd med blomster i lær og emalje * Krokodille-clutch i lakk - vet ikke helt om den er stygg eller kul * Sommerveske med blomster og perler * Oversized clutch - vil fortsatt ha denne!! * Purse til penger * Glitrende kjede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tnita Skrevet 21. april 2008 #367 Del Skrevet 21. april 2008 Så søte ballerinas! De likte jeg! Og den crocodile-clutchen var bare stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kermit Skrevet 21. april 2008 #368 Del Skrevet 21. april 2008 Så mye lekkert du finner, Mischa. Jeg har lurt på om jeg ikke må ha meg en clutch selv for de er jo så lekre, men er de ikke upraktisk å måtte bære dem i hendene hele tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tnita Skrevet 22. april 2008 #369 Del Skrevet 22. april 2008 Vurderer den røde clutchen fra H&M, er jo en trend så man vet ikke hvor lenge det varer. Jeg syns det er helt greit å ha noe å bære på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 23. april 2008 Forfatter #370 Del Skrevet 23. april 2008 Så mye lekkert du finner, Mischa. Jeg har lurt på om jeg ikke må ha meg en clutch selv for de er jo så lekre, men er de ikke upraktisk å måtte bære dem i hendene hele tiden? Det er like upraktisk som en veske som sklir av skulderen hele tiden Hehe, jeg er ikke så veldig praktisk når jeg velger vesker gitt! Har jo lyst på en skikkelig oversized clutch, men er redd jeg kommer til å slenge den fra meg i frustrasjon om å bære rundt på en stor, tung kladd av en veske Clutchvesker passer kanskje best som party/kafé-veske når man kan legge den fra seg store deler av tiden, men det er litt vanesak også! Mange fine der ute akkurat nå hvertfall, Accessorize hadde fått mange fine.. mest selskapsvesker, men også noen oversized, røffere typer! Ellers er jo H&M et utmerket sted å finne en rimelig veske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 24. april 2008 #371 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg kunne også tenke meg en oversized clutch. Men er redd for at jeg kommer til å bli møkkalei hele veska Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 24. april 2008 #372 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg så en fin oversized clutch på H&M i dag. Den var i brunt skinn(-imitasjon?), og hadde firkantmønster, nesten som et lappeteppe, men alt er i samme farge.. Æsj, jeg er så dårlig til å forklare Skal ta bilde av den hvis jeg kjøper den (stor fare for det.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 27. april 2008 #373 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg får aldri nok av clutcher! Har ikke tall på hvor mange jeg har nå. Er også svært begeistret for oversized clutchene som selges "overalt" nå. Har funnet utrolig mange fine som jeg kunne tenkt meg. På torsdag kjøpte jeg meg en gul clutch fra H&M. Synes den var kjempestilig! Ha en fin søndag, Mischa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #374 Del Skrevet 5. mai 2008 Stilig clutch Karamba! Den har jeg siklet litt på også, men klarer ikke bestemme meg for farge da jeg har sett den i hvit og turkist også. Valgets kval For noen dager siden kom jeg hjem fra Nice. Nice var fantastisk.. Vi leide en stor, nyoppusset leilighet rett ved hovedgaten og levde livet Lykken er å gå på la patisserie eller la boulangerie om morgenen og kjøpe nystekte baguetter, landbrød, pain au chocolat og selvsagt croissanter! Også koster det nesten ingenting! Vi var også en dag i Monaco/Monte Carlo og en dag i Cannes. Snart begynner jo den årlige filmfestivalen, så det yret av liv langs Croisetten. Monte Carlo forberedte seg til det årlige bilracet.. så der var det også action! Elsker Frankrike altså, herlig land med herlige vaner og herlig språk! Shoppingen var ikke den helt store, men det var jeg forberedt på. De har en ganske tacky stil sånn til daglig synes jeg da, kjedebutikkene bugner av trashy klær med vulgære snitt og skrikende farger. Det er akkurat som om de henger ti år etter resten av moteverden. Det var faktisk bare H&M og Zara som hadde ok klær, og der gidder jeg ikke bruke tiden min når jeg er i utlandet Men, til gjengjeld har de Sephora! Det var varierende utvalg på de ulike butikkene (besøkte to i Nice og én i Cannes, de har visstnok en i Monte Carlo også). Men den i hovedgaten i Nice var veldig bra, med Benefit, Too Faced, Lorac, Smashbox, Urban Decay og NARS! Kjøpte mye mindre enn planlagt, men det blir jo fort penger.. og jeg vet jeg sparer en del om jeg kjøper på nett. Men gøy å få sett og prøvet sminken "på ordentlig". Mine innkjøp *NARS Sugarland eyeshadow duo * Urban Decay Maui Wowie * Giorgio Armani Face Fabric Secon Skin Foundation * Urban Decay Heavy Metal glitter eyeliner Shoppet litt etter at jeg kom hjem også jeg da.. * Sorte sneakers - de er smale og nette, ikke klumpete som de jeg har fra før * Skjell kjede i gull/turkis/stener * + alt dette.. (som jeg ikke fant bilder av) * sort shirt dress fra H&M - tror det er mange her som har den, så jeg henger litt etter * armbånd i gull/hvit emalje fra H&M * sort cardigan med "edelsten"-knapper fra Vero Moda * smalt flettet hårbånd i brunt skinn (eller skinnimitasjon) fra Accessorize - har hatt det tidligere, men rotet det bort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 5. mai 2008 #375 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Turkis clutch har jeg ikke.. :klø: Så herlig å ta seg en weekendtur nedover kontinentet! Burde gjøre det oftere Nice kunne jeg også tenkt meg å reise til, helst om våren eller sommeren. Snakker du fransk? Jeg hadde tysk på skolen, så jeg skjønner ikke bæret av hva de sier, men noen snakker kanskje engelsk? Endret 5. mai 2008 av Frk. Grønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 5. mai 2008 #376 Del Skrevet 5. mai 2008 Vælkømmen tilbake til gamlelandet, Mischa Så masse gøy du har opplevd sidan sist! Herleg å ta seg ein tur utanlands av og til, sånt burde vere obligatorisk OG gratis Så flink du er som greide å halde deg unna dei verste pengesum-kjøpa! Sminke er gøy! Merkar at du er ein aldri så liten Urban Decay-fan (nesten på nivå med miniatyrparfymar ). Har du prøvd den glitter eyelineren? Vanskeleg å få fint på? Eg har litt lyst på sånn, men eg er veeeldig lite flink med flytande greier nær auga... Har du forresten bestilt smykke frå Anna Lou of London? Eg kjøpte lilla bokstavsmykke i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 5. mai 2008 #377 Del Skrevet 5. mai 2008 Velkommen hjem! Nice må være nyyydelig på denne tiden! Sør-Frankrike på sommeren kan nemlig bli litt i varmeste laget, synes jeg. Men Sephora kan aldri bli feil, uansett hvilken årstid det er. Må forresten si meg enig med deg når det gjelder klessmaken der nede... Enten veldig flagrende hippie-gevanter (de så jeg dog bare i butikkene, aldri på noen mennensker, merkelig nok!) eller miniatyr+knallfarge-klær. Digget forresten både skjell-kjedet og skoene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 5. mai 2008 #378 Del Skrevet 5. mai 2008 Høres ut som du hadde en fantastisk tur til Nice, Mischa! Hører ut som en drøm med sol og varme, nystekte croissants og baguetter. Kan tenke meg at det også var litt av en opplevelse og få se Monaco og Cannes! Har du vært i Frankrike før, eller var dette din første tur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #379 Del Skrevet 6. mai 2008 Frk Grønn: Ja den turen inspirerte virkelig til gjentagelse.. elsker Europa altså. Så nå leter jeg på nettet etter billige flybilletter. Både London og Barcelona står høyt på ønskelisten neste gang. Får se hva det blir til Jeg har hatt fem år med fransk på skolen (ung.skole/vgs), men er dessverre på ingen måte god i fransk. Jeg forstår mer enn jeg kan gjøre meg forstått. Kan mange ord, men har problemer med å lage setninger! Men jeg fikk veldig lyst til å lære meg språket ordentlig! Selv kan jeg ikke et ord tysk Prinsesse Råsa: Herlig nick du har skaffet deg! Og søt avatar! Veldig rosa og kul! Jeg var litt heldig med turen da mamma betalte alt.. Men turen var for mormor, og mamma ville ha med søsteren min, og søsteren min ville ikke dra uten meg. Så da ble det til at de måtte få med meg på et vis Lokket meg med gratis tur.. det funker det Urban Decay er uten tvil en favoritt ja Glittereyelineren er min fjerde - har gull/rosa/multi fra før og er veldig fornøyd. Kjempelett å få et bra resultat og den sitter veldig godt! Jeg skal ha Anna Lou-kjede, jeg bare klarer ikke velge farge. Hadde nesten bestemt meg for rosa, men så ble jeg usikker igjen.. lilla var jo fin den og. Vi får se hva jeg ender opp med! itla: Vi var ikke helt heldige med været under oppholdet.. det varierte fra regn/vind til stekende sol, så det var vanskelig å kle seg og til tider litt guffent å være nær havet. Så jeg ville nok reist i mai/juni neste gang.. Det var en del som badet og solte seg, så det var greie temperaturer, men jeg liker og varme, så for min del kunne det vært enda litt varmere! Føler også byen blir litt vakrere når solen skinner Hadde du vært i Nice? Karamba: Savner allerede croissanter og baguetter.. stusselig å komme tilbake til knekkebrød og All-Bran.. men men, det var den bikinisesongen da Jeg har vært et par ganger i Frankrike tidligere. Første gang var på biltur gjennom Europa da jeg var 10-11 år og andre gangen på klassetur med franskklassen til Paris! Må tilbake dit også! Har du vært i Frankrike? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 8. mai 2008 #380 Del Skrevet 8. mai 2008 Karamba: Savner allerede croissanter og baguetter.. stusselig å komme tilbake til knekkebrød og All-Bran.. men men, det var den bikinisesongen da Jeg har vært et par ganger i Frankrike tidligere. Første gang var på biltur gjennom Europa da jeg var 10-11 år og andre gangen på klassetur med franskklassen til Paris! Må tilbake dit også! Har du vært i Frankrike? Nei, jeg har ikke vært i Frankrike, men har alltid hatt en drøm om å dra dit. Vi skulle egentlig til Paris nå i vår, men desverre så klaffet det ikke helt... Men vi får sikkert flere muligheter. En av mine beste venninner har en samboer som er fra Paris. Planen er å dra dit sammen med dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå