Mischa Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #301 Del Skrevet 9. februar 2008 Endelig helg!! I love the weekends.. oh yeah! Sitter fortsatt i pysj, men solen skinner så må absolutt komme meg ut en tur! Har fått en slags hentelapp på the missing perfume, så da må jeg på posten og plukke opp den. Har bestilt meg Elle Macpherson The Body Workout - har den egentlig fra før på video, men videospiller har vi ikke i leiligheten, så da må jeg nesten bytte den ut med DVD-utgaven Den er litt treg, men den kombinerer aerobic med styrkeøvelser, så jeg synes den er kjekk! Har også fått Ministry of Sound Dancemix og har fått testet nesten hele. Det var mye mer dansing, litt komplisert så det krever nok litt øvelse å få det til og få fullt utbytte av treningen! Synes kanskje de kunne valgt en annen instruktør enn han de har valgt, som visstnok er Take That sin koreograf. Men det er gøy da og jeg blir svett, og det er det viktigste Ha en flott helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 9. februar 2008 #302 Del Skrevet 9. februar 2008 Gratulerer med smarte kjøp! (alle kjøp som forhåpentligvis får meg vakrere og i bedre form er jo smart.. hehe) Men for treningsduppeditter og hjelpemidler er det lettere å si JA, dette var jo et fornuftig kjøp! Ønsker meg en pilates-dvd jeg.. noen som vet om en god en??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 9. februar 2008 #303 Del Skrevet 9. februar 2008 Ønsker meg en pilates-dvd jeg.. noen som vet om en god en??? Kan anbefale Winsor pilates Riktignok er det et TV-shop produkt, men jammen funker det! Består av 3 DVD'er hvor den ene er en innføring i de ulike øvelsene, den andre er 20 min pilates, og den tredje er en med litt mer avanserte øvelser som varer ca. 1 time. Ser at de også har fått inn en som også inkluderer en pilatesring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #304 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg har hørt om Windsor tidligere og må se om jeg ikke klarer å få fatt i den DVDn ettehvert. Jeg har ikke vært borte i noe særlig til Pilates, kun gjennom MTV Pilates og jeg vet ikke om den er representabel for Pilates. Synes kanskje det var litt for mye akrobatiske øvelser, men den er grei å variere med Jeg synes nesten jeg fysisk føler at musklene blir lengre når jeg holder på I går gikk jeg og samboer laaang tur, helt hjem til foreldrene mine.. Kjenner det godt i kroppen i dag Tror turen ble på 14000 skritt og det var noen laange bakker. Ønsker meg Lolita Lempicka 'L'.. Den lukter spesielt og unikt, en varm, sensuell og søt blanding av appelsin, vanilje og kanel. Snuser fortsatt på Calvin Klein Euphoria.. Men i dag er det Armani 'Diamonds' som gjelder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 12. februar 2008 #305 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Tror du ikke rubber ducksene kan utvide seg ganske mye? Jeg vet ikke, men kan jo hende det bare er å gå dem ut litt (de ser jo veldig tøyelige ut?)? Det er litt dumt med noen danse-dvd'er at koregrsafien kan være litt vanskelig. Og det speislt hjemme i sin egen stue. De to første dvd'ene fra samme leverandør har halvparten dans og halvparten kardio. Er det med styrketrening på slutten av den du bestilte? Har lyst til å prøve meg, de får en jo til å svette. Jeg ar den samme pilates dvd'en. Aner ikke om det virkelig er pilates helles, men har flere pilates dvd'er, og det har vært veldig likt MTV sin, men syns MTV sin er ganske vanskelig altså. Tror det trengs en god del tålmodighet og øvelse til. *J-Lo's, Live dufter det her* Den er veldig god... syns jeg da. =) Armani sin har jeg ikke luktet på. Nysgjerrig på den. Er den tung eller lett Mischa? Fin uke på dææj Endret 12. februar 2008 av Frøken Titt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #306 Del Skrevet 13. februar 2008 Halvveis til helg!! Solen skinner, så deilig Har ikke fått gått med mine Rubber Ducks fordi plutselig forsvant is, snø, regn og sørpe. Godt er det! Jeg tror de kommer til å bli skotøy for nøden, som jeg bare går med til og fra jobb, og skifter sko på jobb. Vet ikke helt om de faller i smak her på jobb Tror ikke de kommer til å utvide seg så veldig mye, men tror det går ok..satser på det! I går tok jeg en liten handlerunde, eller ble ikke særlig til handling da, men jeg fikk kikket litt. Kjøpte en sort (kjøper alltid sort!) topp fra H&M, med halvlange ermer og som var litt plissé-aktig foran. Passe fin Skal gå til innkjøp av en treningsmatte, mest sannsynelig den her. Kjøpte også Lolita Lempicka 'L' på eBay i dag.. Måtte bare ha den! Jeg tenkte teste ut treningsdvdn på nytt i dag, den med mye dans. Jeg har alle fra Ministry of Sound og synes de stort sett er gode Blir mest svett av The Ultimate Dance Workout som er den første i serien. Denne er den letteste The Ultimate Beach Body Workout, og det er fin bakgrunn, strand og sol, ser deilig ut (komisk at man ser turister i form av gamle gubber med rumpetaske vandre i bakgrunnen på stranda)! Den tredje Hi-Energy inneholder mye dans og det er kult! Fengende musikk, selv om alle egentlig har utrolig bra soundtrack. Burn It Lose It har en del bokse-elementer og mye dans. Også er det den siste da Dancemix som er mest dans, litt komplisert men gøy! Dessverre begynner jeg å kjenne tendenser til beinhinnebetennelse igjen, merket det på mandag etter 30 min på stepmaskin.. Argh! Det er så dumt.. Har ikke merket noe til det siden i fjor, fordi jeg fikk brist i ankelen og måtte gå med gips og skinne, og fikk ikke trent. Men nå sniker den seg tilbake, sleiping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 13. februar 2008 #307 Del Skrevet 13. februar 2008 Teite, dumme beinhinnebetennelse, jag den bortvekk Har du gode sko? Jeg har lært at gode sko er alfa og omega for de som plages med beinhinnebetennelse (gjelder vel beinplager generelt) De videoene ser morsomme ut. Men vi har ikke så stor stue, og ikke er jeg så god til å danse heller Ha en fin onsdag, Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #308 Del Skrevet 15. februar 2008 Hei Tusle! Nei jeg har nok ikke det aller beste skotøyet, selv om det jo er gode treningssko, så kunne jeg nok hatt godt av enda bedre sko. Har tenkt på det lenge, men det blir jo en liten investering og jeg regner med at det kan ta litt tid å finne den riktige skoen, så har vel utsatt det litt.. Men nå må jeg! Når det gjelder treningsdvd'ene så har vi nå en veldig liten stue, så det blir litt flytting av møbler og det hender nå og da at jeg kræsjer med en sofa eller radiator, men jeg forsøker å tilpasse meg i forhold til plassen Hadde stoooor stue da jeg bodde hjemme med masse boltreplass, det savnes! * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - * - På onsdag ble jeg bedt med ut å spise med min mor og mormor, det var veldig hyggelig Alltid kjekt med et gratis måltid på restaurant Scampi-salat Fikk kjøpt treningsmatten. Den var veldig myk og god, og jeg testet den med en gang, deilig å ha et ordentlig underlag når man sit-ups Dessuten har bena mine godt av litt mykt underlag og ikke parkett. Det ble også en beige trenchcoat fra H&M, denne tror jeg det var. Kjøpte også en liten sort cardigan/jakke med store metallknapper, men finner ikke bildet av den Sort, sort og atter sort. Klarer ikke få meg til å kjøpe farger, kanskje mest fordi jeg føler farger fremhever mine skavanker, mørke farger skjuler mer Håper jeg kommer i form snart så jeg kan driste meg til å velge andre farger. Begynner å få en veldig kjedelig garderobe! Sjampoen min fra LF ligger å venter på meg på posten og jeg har solgt en cardigan jeg må få postet Satser på å få gjort det i dag. Det ble ikke den store feiringen av Valentine's Day akkurat Jeg fikk et magevirus og var dårlig hele morgenen. Mistenker kantina på jobb :/ Jeg blir nesten aldri dårlig og føler jeg er ganske robust, men den siste måneden har jeg blitt dårlig to ganger og den eneste fellesfaktoren er salat fra kantina. Jeg og samboer hadde blitt enige om å ikke gi hverandre gaver denne gangen, vi kjøper jo alt vi vil ha selv og dessuten sparer vi til sommerferie. Men han fikk et kort og vi spiste et uromantisk måltid på Peppe's og sjokoladeis foran tv hjemme Holder i massevis for meg!! I dag er det fredag :juhu: Skal kanskje en tur ut med venninner, men føler meg ikke helt i toppform i dag så vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 15. februar 2008 #309 Del Skrevet 15. februar 2008 Innom for å ønske deg en god helg! Håper formen er bedre i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #310 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Takk Tusle! Det går bedre med meg Åh det var nesten vår i går, sol og 7-8 plussgrader. Deilig! Gleder meg så utrolig mye til våren kommer for fullt! Ønskeliste Accessorize Oversized vintage clutch Bandini Bandeau Dress Harlequin flipflops Gullsprayet stetson hatt Paljett hårbånd Hårbånd med stener Hårbånd med blomster Sort armbånd Amalfi ring Stor perlering Blomstrete silkeskjerf Gullsko Mye fint Endret 19. februar 2008 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 19. februar 2008 #311 Del Skrevet 19. februar 2008 Oversized vintage clutch Ååh, den var skikkelig fin. Jeg fikk igrunn litt Carrie-feeling av den der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 19. februar 2008 #312 Del Skrevet 19. februar 2008 Ååh, den var skikkelig fin. Jeg fikk igrunn litt Carrie-feeling av den der Ja, den var kjempestilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 19. februar 2008 #313 Del Skrevet 19. februar 2008 Stilig clutch, ja! Uff, Accessorize kan være direkte dødelig for lommeboken... *prøver å ikke la seg friste* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 20. februar 2008 #314 Del Skrevet 20. februar 2008 Stilig clutch, ja! Uff, Accessorize kan være direkte dødelig for lommeboken... *prøver å ikke la seg friste* Accessorize er livsfarlig Syns de alltid har masse fint inne. Spesielt når jeg ikke har penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #315 Del Skrevet 20. februar 2008 Ååh, den var skikkelig fin. Jeg fikk igrunn litt Carrie-feeling av den der Ja enig den ga meg Carrie-feeling også Nydelig! Tror jeg må innom Accessorize og se etter den snart! Ser ut som om det kanskje blir en tur til Trysil i helgen. Opp å besøke familien til samboer. Det blir sikkert bra Nå er vi over halvveis i arbeidsuken! Jippi! I dag er det Luksusfellen på tv, det er gøy.. hehe.. liker å se på programmer som får meg til å føle meg bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 21. februar 2008 #316 Del Skrevet 21. februar 2008 Ja enig den ga meg Carrie-feeling også Nydelig! Tror jeg må innom Accessorize og se etter den snart! Ser ut som om det kanskje blir en tur til Trysil i helgen. Opp å besøke familien til samboer. Det blir sikkert bra Nå er vi over halvveis i arbeidsuken! Jippi! I dag er det Luksusfellen på tv, det er gøy.. hehe.. liker å se på programmer som får meg til å føle meg bedre Ja, det tror jeg faktisk at jeg også skal. Den var fiiin altså Koselig med Trysiltur da. Jeg har noen fine minner fra Trysil. Så jeg smiler bare noen nevner det Ha en finfin dag, Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #317 Del Skrevet 22. februar 2008 Hallo alle sammen Da er det endelig fredag. Juhuu! I dag skal jeg til Trysil, jeg og samboer skal kjøre etter jobb en gang. Eller han må kjøre da, for jeg har jo ikke lappen enda Blir godt å gjøre noe annet enn å bare slenge rundt i Oslo.. Det blir vel kanskje en tur til Sverige også om vi rekker det Jeg har fått hentelapp på Lolita Lempicka L Får prøve å få hentet den i dag, men spørs om jeg rekker siden vi bør dra så tidlig vi klarer. Så da får den eventuelt bare pent ligge å vente på meg til mandagen. Forrige lørdag kjøpte jeg to nye topper/tunikaer (kortermet med dekor i utringingen) på H&M, men siden jeg er midt mellom to størrelser for tiden 36 og 38, så passet egentlig ingen av de helt perfekt, så da endte jeg opp med en i hver størrelse og i to ulike farger. Så det ble en tomatrød og en khaki. Jeg har egentlig bestemt meg for å ikke kjøpe flere av samme plagg, men jeg klare bare ikke å velge! På onsdag ble det en liten shoppingtur etter jobb. Kom hjem med en lilla cardigan med store knapper fra Vero Moda - egentlig et litt idiotisk kjøp fordi den var ikke noe fin kneppet igjen, bare når den øverste knappen var igjen og resten åpne. Burde strengt tatt ikke kjøpt den når jeg bare kan ha den åpen.. men men :klø: Det ble også noen basic singletter og tykke gode Hello Kitty sokker fra H&M. Kjedelig å bruke penger på ting som nesten ikke synes, men man må jo ha det.. Det er så mange fristelser på eBay, så i går kjøpte jeg Urban Decay eyeshadow i fargen Hotpants. Og Urban Decay Heavy Metal liner i Spandex. Gleder meg til å få litt partysminke Har noen Heavy Metal eyelinere fra før og de er kjempegode! Urban Decay har veldig mange gode produkter! Ha en flott fredag jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 22. februar 2008 #318 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg sliter også med det at jeg er mellom to størrelser hos H&M. Utrolig irriterende. Det er bukser jeg sliter med. Har funnet meg ei bukse, men den har størrelser i tommer og nå er jeg plutselig veldig usikker på hvilken størrelse jeg må ha. Tror jeg får finne frem målbåndet...! Den Lolita Lempicka L-parfymen fikk jeg også lyst på...! Nydelig flakong! Håper du får ei fin helg på Trysil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 23. februar 2008 #319 Del Skrevet 23. februar 2008 Urban Decay hadde mange fine farger på øyenskyggene sine! Sikle, sikle Kos deg i Trysil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 24. februar 2008 #320 Del Skrevet 24. februar 2008 Hei Mischa! Har du hatt en fin helg? Er veldig spent på Urban Decay-produktene. Har hørt mye bra om de, men ennå ikke prøvd noe selv. Har du brukt noe derifra tidligere? Kjenner til prøblemet med å være midt i mellom størrelser. Kjedelige greier. Jeg er jo i den situasjonene nå at jeg bare blir tykkere og tykkere i noen måneder, og det er forferdelig kjedelig å handle masse klær som kun blir brukt en kort periode. Samtidig er det veldig godt å føle seg vell mens man går gravid. En liten digresjon bare. :rødme: Ha en fin søndag, Mischa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå