Gå til innhold

Mischas siste innkjøp

Mischa

Anbefalte innlegg

Mischa :vinke:

Så den er god den vegetarpizzaen? Jeg har hatt lyst til å smake på den lenge, men det har aldri blitt til at jeg har bestilt den.

Tur på 10 000 skritt er ikke galt, så flinke dere er :hoppe:

Jeg vil gjerne høre hvordan den Oreo-kaken smakte. Kanskje jeg baker selv hvis den er g o d :spise:

Ha en fin kveld, Mischa :klem:

Mmm ja vegetaren er god!! Soltørkede tomater, sitronmarinert hvitløk, pesto, ruccola, noe marinert champignon.. yummy :sikle: Jeg er glad i kjøtt, men jeg er ikke sånn som lengter etter smaken av en saftig biff, så for meg er det helt greit å kutte ut kjøtt på en pizza!

Oreo-kaken er absolutt å anbefale! Den ble veldig vellykket, selv om den måtte stå i et døgn før vi orket å spise av den ;)

Men jeg har lest flere steder at den smaker enda bedre når den er ordentlig avkjølt og "får satt seg". Den smaker helt likt som Oreo-kaken fra Deli de Luca, men konsistensen blir annerledes da, litt mer kremete og fluffy. Deli de Luca sin er mer kompakt. I tillegg var den lett å lage, litt tidkrevende, men ingen kritiske momenter underveis, så har man tid får man det til :) Jeg skal garantert lage kaken igjen. Nå står det en halv igjen i kjøleskapet, men jeg tror vi må kaste resten, ellers kommer vi til å småspise av den hele uken :vekt::fy_fy:

Jeg sitter å sikler på enda flere parfymer på eBay nå.. Har lyst på Lolita Lempicka også! sukk.. ikke lett! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aj nå må jeg gi meg! :riste: I dag kom jeg hjem med enda en sort veske.. Har tydeligvis dilla på skjerf, vesker og parfymer for tiden! Det er det eneste jeg kjøper! De hadde fått inn en veske jeg har fra før i cerise, mock-croc mønster og lakk, i sort på H&M. Jeg liker veldig godt den vesken fordi den er stor og har struktur, de fleste veskene syns jeg blir så posete etter en stund, men denne er "fast og fin" ;) Problemet er at jeg har tusen vesker og har flere jeg aldri har fått brukt. Det må jo nevnes at jeg jobbet flere år på Accessorize, og det er ikke sunt - man ser jo stilige vesker hver dag man er på jobb så man må rett og slett bare ha for å "eie" , ikke fordi man trenger de. Har nettopp kjøpt en annen veske som er sort, i mock-croc og i lakk.. bare litt annen stil og fasong. Så da spørs det om ikke én av de må tilbake til butikken gitt! :) Om jeg klarer være så fornuftig at jeg faktisk går tilbake og leverer den da.. :roll:

Fikk Juicy Couture parfymen i dag. Den er hvertfall annerledes hva jeg har fra før, friskere! Så den passer nok godt til våren! Hadde en slags budrunde på eBay, noe som heter 'Best Offer', hvor man rett og slett pruter på varen.. Det gikk ikke så bra for min del. Jeg fikk tilbud om 7,5 % rabatt til slutt, men når jeg endelig fikk bestemt meg var tilbudet gått ut :sjenert: Jeg har så lyst på Lolita Lempicka nemlig. Mulig jeg må prøve meg på nytt med et nytt best offer! :P

Har også lyst på Calvin Klein Euphoria.. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mischa :goodbye:

Hmm, no er eg litt forvirra, eg og har ipod nana men har du av dei litt lange? Min er meir firkanta...må innrømma at eg har ikkje satt meg så veldig inn i ipod-verda som eg burde. Falt berre veldig for den eg fekk til jul, spesielt når kjæresten har fått den inngravert :) Når det gjeld beskyttelsesveske, så har eg ikkje kome stort lenger. Kjøpte ein fin liten pung (det ordet er eigentleg heilt grusamt...) på Accessorize før jul, med mange strassteinar på. Så den har eg ipoden i. Litt bling bling i kvardagen skadar jo som sagt ikkje :ler:

Kva er Philips Wake Up Light? Og verka den bra når det gjaldt? Eg slit veldig med mine vekkerklokker for tida. Eg har ei vanleg og mobilen...har den på snooze (er det det det heiter?) i ein time og etterpå søv eg vidare. Eit under at eg våknar ca 7.05 kvar dag av meg sjølv...eg gamblar litt der... Står du opp med ein gong klokka ringer?

Marilyn Monroe biletet, ja...eg har kjøpt ein liten versjon av det i rosa som eg har hengt opp på kjøkkenet. Tenkte kjøpa ein stor versjon i grønt å ha i stova, men det får venta til eg får hjelp til å bora hol i murveggen...Har de mykje bilete på veggane i dykkar leiligheit?

Er einig i at det er mykje smaklaust på Mique, sjølv om eg har funne ein del der som eg har likt ganske godt. Til dømes bosspannet som me har på toalettet, i dig it! Hadde dei Mique i Stockholm? Det fekk eg ikkje med meg! Så det var endå meir skrot der enn her i Noreg? Jo, forresten me gjekk forbi ein i ei av sidegatene til Drotningsgatan! Der var det ein blanding av Mique og Mari Mekko! :ler: Ein veeeeldig trang butikk!

Irriterar meg at eg ikkje hugsar namnet på TopShopen i Stockholm! Var det forresten Souk? Den der tilbehøyrsbutikken i fyrste etasje kunne eg godt tenkt meg å vore innom no i desse salgstider...

Så flink du var som haldt deg til å kjøpa presangar når du var på TopShopen! Det trur eg ikkje at eg hadde greid...så godt jobba, Mischa! Synd pusetøflane var for små..

Eg er også i dansehumør for tida! Berre eg høyrer ein litt groovy song, så får eg lyst å svinga litt på rompen :ler: Har lenge hatt ein slags dansetørke, men nuh! Har du nokon favorittsong for tida, då? Syns eg høyrer mange fine på radioen men som eg ikkje finn igjen etterpå.

Har du vore innom salget på Din Sko i det siste? Eg lurar på om eg må ta meg ein tur for å sjå om det er noko kult der. Vart du nøgd med dei svarte pumpsane du kjøpte til nyttårsafta? Er du forresten nøgd med Clinique renseserien?

Så du har parfymedilla for tida? Eg har også veldig lyst på nokre nye lukter. Marc Jacobs er ganske god, eg syns flakongen er heilt nyyydeleg! Det same med Lolita Lempicka men den syns eg vert for tung. Ikkje for å vera fæl, men av og til syns eg den luktar offentleg toalett :ler: Altså ikkje dritt og lort, men sånn vaskemiddel/såpa som ofte er på offentlege toalett. Men truleg er det berre på meg den vert slik, sidan alle verkar å lika den kjempegodt! Er det den vanlege Euphoriaen du vil ha? Eg vurderar kjøpa Blossomversjonen. Syns den var så god. Har også lyst på den der grøne runde til Donna Karan. Vurderar faktisk prøva meg litt på Ebay...

Korleis luktar den der Juicy? Fin flakong?

Forstår godt kva du meinar når du føler deg naken utan parfyme. Dersom eg gløymer det ein dag, så merkar eg det som regel på buss/trikk/tbane, og då får eg sånn "åååååneeeeeeeeeeeeeeeeeeei!" :sjokk: Det er faktisk som eit klesplagg! For ikkje å snakka om at det er dyre dråpar...

Syns eg ser deg for meg når du er ute og går tur med discman! :ler: Ikkje så enkelt det der! Den tåler jo ikkje så mykje "støy", eg hugsar eg skulle jogga med den...uff og uff. Må ha sett totalt idiot ut, men seriøst....eg kunne jo ikkje jogga utan musikk! Ipod er såååå mykje betre!

Herregud for ein idiotisk innleid drittperson som var dum mot deg :sprettert: Nokon trur dei er så utruleg mykje betre enn andre og at alle må få vita det, kvalmt! Det som er mest irriterande i sånne situasjonar er at ein vert nesten stum, ein får ikkje fram noko bra å seia. Men etterpå...ååååhååå då kjem det så utruleg mange bra ting ein kunne sagt og som hadde ført til at ein vant heile greia overlegent! Håpar du ikkje tok deg nær av ein sånn fjott, han er nok berre ein usikker fis som trur det der er vegen å gå for å visa seg fram...tragisk :)

Er Diorshow din favorittmascara? Eg må nemleg ha meg ein ny, men veit ikkje korleis eg skal velga :klø:

Æsj, for ein ekkel G-Sport du var på, makan til lite serviceinnstilt betjening! Av og til får ein lyst til at sjefen skulle tilfeldigvis ha vore der når noko sånt skjer. Så skulle han/ho sett korleis folk han/ho har ansett... Iallfall bra du fekk manualane dine til redusert pris til slutt! Makan!

Har du også kjøpt deg neglelakk frå HM i det siste? Eg gjorde det også her om dagen, og eg er så nøgd med den! Den heiter Partytime og er skikkeleg fiiiin! Den er raudaktig med ein anelse oransj shimmer! Den heldt så godt også! Genialt, kun 29 kroner :)

Så vegetarpizzaen er god? Har alltid tenkt at den ikkje er sååå god som dei andre med litt skikkeleg kjøøøt! Kanskje den skal testast ut? Kunne godt tenkt meg å vera vegetarianar for dyra sin del...

Så gøy at du fekk Oreo-kaka så bra til! Så heldig sambuaren din er som har ei sånn husleg flickvän! Har høyrt det er ei litt avansert kaka? Er det mogleg å få oppskrifta? :sjenert:

Du er på skjert-veske-parfyme-køyret? Hehe...det er rart! Eg såg nemleg den der svarte krokodilleskinnveska på HM her om dagen og tenkte på deg, og så har du faktisk kjøpt den?! haha! Leverte du tilbake nokre av dei? Eg syns du skal ha begge. Eg har litt lyst på den rosa som du har, men følte den vart litt for stiv? Mjuknar den litt etterkvart? Ser jo at du likte at den nettopp var slik, hehe

Må innrømma at eg er veldig nysgjerrig på den der Juicy-parfymen. Den høyrest så god ut! Sikkert spesielt god no til våren, kanskje eg skal kjøpa den då? Er så gøy å ha nokre parfymar på ulike tidspunkt fordi når ein luktar på dei seinare så kjem det så mange minner og følelsar frå den tida tilbake! Det er heilt genialt. Eg fekk eit sånt backflash når eg lukta på ein Escada her om dagen... det er nesten magi!

Håpar du har det fint, Mischa! Det er snart helg! Kun fredag igjen og det er nesten fri...hysj hysj :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hola Discokula!

Ja jeg surrer selv jeg, med I-pod Nano.. Jeg mente at jeg har I-pod Nano mini eller noe sånt. Så den I-podn du har i butikken i går, og den er mer firkantet ja, min er avlang med lite display. Så din finnes nok i andre farger enn hva min modell gjør. Men de er fine begge to, selv om min er litt enklere og med mindre plass. Jeg håper batteriet holder lenger enn det gjorde på den første I-podn jeg hadde. Der måtte jeg bytte batteri etter ca 1 år fordi jeg måtte lade den hver dag.

Samboeren min er litt sånn gadget-guru som alltid kjøper teknologisk-aktige gaver til meg. Men det passer meg jo veldig bra, for det er alltid så mye å sette seg inn i og penger å spare om man bare handler på rett sted, så det er kjekt med noen som finner frem i den jungelen der. Philips Wake Up Light skal vel egentlig etterligne en soloppgang. Lyset er mye varmere og deiligere enn vanlig lampelys. Den begynner ca 30 min før vi skal stå opp med forsiktig lys som blir sterkere og sterkere. Jeg syns den fungerer bra men jeg er jo fortsatt trøtt når jeg våkner da, men man slipper den brå og brutale vekkingen man har med mobilalarmer. :) Den koster jo litt da, og den er ganske stor og ikke så vakker, men den er verdt det! Det er jo så uvant for meg å måtte stå opp tidlig hele uken! Jeg har jo studert i 6 år og da var det veldig sjeldent vi startet 8! Som regel var det rundt 11:00... Ahh det var tider det! Så jeg har ikke helt blitt vant til å jobbe fulltid merker jeg..

Så bra du har fått opp bildet av Marilyn Monroe. Jeg var å kikket på det i går igjen. Men tror nok ikke jeg får det godkjent hos min kjære. Vi har ingenting på veggene enda, og det er høyt under taket her (3 m eller noe minst) så det er absolutt plass.

Vi har kjøpt en plakat fra Ikea og en stor ramme, men har bare ikke fått hengt den opp enda. Det er bare et fotografi, ikke noe fargerikt og fancy!

Og det var den butikken i Stockholm jeg mente ja, den som også hadde Marimekko! Det var så håpløst kaotisk der inne at jeg måtte bare ut derfra. Og det stemmer at det varehuset hvor TopShop lå het Souk ja! Digget det! :) Nå er det jo ganske gunstig pris på engelske pund, så man burde jo tatt seg en tur til London nå og hatt en liten shoppingspree på TopShop!! :banantroll: Vi skulle egentlig til Berlin i april i forbindelse med en konsert samboer vil på, men det var så vanskelig å kjøpe billetter - alt er på tysk og ingen av oss kan noe særlig tysk. Så det ble ikke noe av. Kanskje det kan bli en tur til London i stedet! Det syns jeg virker som en mye bedre idé! Lenge siden jeg har vært der nå.. hvertfall 3 år! Syns alle andre er der flere ganger i året! Skjønner ikke hvordan man får råd til det - for det blir jo uten tvil en del shopping! :klø:

Usj jeg synes været som er nå er forferdelig. Regn og sludd, så vått og kaldt! Jeg vil egentlig ha noen sko som tåler litt rufsete vær, men er ikke lett å finne. De sorte pumpsene jeg kjøpte på DinSko har jeg ikke brukt siden nyttårsaften. Men de er så klassiske at jeg får sikkert brukt de flere ganger. Bare synd de luktet skikkelig plast! Sånn går det når man ikke kjøper ekte saker! :plystre: Gleder meg til det blir mildere og tørt, slik at man kan gå med sneakers og fine vårsko.

Jeg bruker Clinique clarifying lotion daglig. Det ser ut og føles som om den fjerner all møkka! :) Finnes sikkert bedre alternativer der ute, men jeg er så lat at jeg bare fortsetter å kjøpe den samme, har ikke noe særlig problemer med huden så trenger ikke så mye produkter, men greit å ha noe som tar å renser litt opp!

Hva bruker du av hudprodukter? Har du noen anbefalinger? Hva slags hudtype har du? Jeg tror jeg har normal hud med mer fet hud i t-sonen.. har litt porer på nesen som jeg irriterer meg over, men det er vel det.

Pleier du handle mye på strawberrynet? Hva kjøper du da?

Jeg er også i ekstremt dansemodus for tiden! :kaklehone: :banantroll:

Før var jeg ute hver helg og danset hele natten, men de siste månedene er jeg og samboeren blitt mer sofaslitere. Det har dabbet av med vorspiel og fester det siste året, så da blir det ofte til at vi bare blir hjemme og ser film i stedet. Men jeg er ekstremt glad i musikk og å danse, så nå merker jeg at jeg er så rastløs at jeg MÅ ut snart! Det er ikke så veldig mange bra plasser i Oslo syns jeg, hvor man kan dra ut, høre kul musikk og det egner seg å danse. Men jeg pleide å henge en del i klubbmiljøet og der er det alltid bra stemning. Har også sett bilder fra et nytt slags utested som har åpnet som heter Ballroom og som ser bra ut! Store fine lokaler.. det er virkelig et ballroom! :) Det var visst fest der i helgen og jeg så noen bilder derfra, syns det var veldig overvekt av menn jeg da :klø: Mulig det stedet retter seg mot et visst segment jeg ikke tilhører, men jeg så da noen jenter også.. så det er vel åpent for alle! ;)

Parfymedillen min har nådd nye høyder. Nå kjøper jeg jo bare for å eie, ikke fordi jeg har gått tom! Synd du ikke liker Lolita Lempicka, for jeg kjøpte den.. Så hvis du kjenner lukten av offentlig toalett og ser en sort lakkveske, så er det sikkert meg :ler:

Jeg er faktisk litt enig i at Lolita Lempicka er spesiell altså, men greia er at jeg skifter mellom å like den og ikke like den. Også er flakongen så vakker.. Jeg syns ikke Juicy Couture sin flakong var spesielt fin, sikkert noen som syns den er det, men jeg har sett finere! Den ser jo vintage ut og den gjør jo mye ut av seg! Jeg syns den er god, aner ikke hva den minner om.. men skal si fra hvis jeg finner ut av det :) Den grønne runde til Donna Karan, er det eple du mener? Be Delicious

? Jeg så den har kommet i lilla utgave på Sephora!! Lurer fælt på hvordan den lukter, den var så fin i fargen! :) Tror den het noe med night eller midnight..

Parfyme er tingen altså, det er virkelig en del av look'n når jeg kler på meg.. Den parfymen jeg velger må passe til de klærne jeg har valgt og stilen etc. Nå har jeg tatt med meg noen parfymeprøver på jobb, så hvis jeg skulle glemme parfyme en dag så har jeg en reserveløsning på jobb! ;) Jeg sikler på den vanlige Euphorian.. hvordan er Blossom i forhold? Om du har luktet på begge da?!

Jeg kjøpte meg Dior Blackout i tillegg til den Diorshow som jeg kjøpte på strawberrynet. Jeg syns de er de beste på markedet, men jeg liker mye farge og relativt mye maskara. Vil ikke at det skal se kunstig og klumpete ut, men vil ha så lange og tykke som det går an :sminkedokke:

Jeg føler det krever litt teknikk å bruke Diorshow fordi børstene er så store og tykke, så om man er vant til en liten og tynn kost så blir det litt tricky, men det er en vanesak. Jeg vil si det er av de mest "kraftige" maskaraene på markedet :)

Tror det er litt sånn "hate it or love it" akkurat når det gjelder disse.

Jeg skulle egentlig skrevet mer.. men samboer maser om at vi må ut og gå en tur... :pisk: Så da får jeg nesten bare slenge meg på! :)

Me talast! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt
Hei Frøken!

Jeg fikk et lite sjokk i stad da jeg så du hadde lukket shoppingdagboken din!! :hakeslepp:

Forhåpentligvis starter du snart opp din nye! :Nikke:

Jeg så parfyme-listen din i en annen tråd på Velvære-forumet. Du har mange jeg har lyst på!! Synes Lolita Lempicka er så god :) Og flasken er jo som jeg har sagt tidligere, utrolig vakker! Gleder meg til å få Juicy Couture-parfymen. Den skal lukte rosa pasjonsfrukt, vannmelon og mandarin blant annet. Nam nam.. skikkelig JuIcY med andre ord!

Her er det lenge siden jeg har vært. Hva feiler meg? :klaske:

Hehe, jeg måtte jo åpne en ny, men det blir ikke så mye shoppebilder der før i februar, hehe :lur:

Tror jeg skal ta meg en tur på ebay og sjekke juicyparfymen i kveld når jeg har bedre tid. Shoppeforbud nevnte ingenting om sporadiske og meget sjeldne internetkjøp. :ler:

Men hvilke av juicy parfymene gikk du til innkjøp av nå sist, igjen? :)

Åhhhh :hjerter:

Håper dere koste dere på tur! Koselig. Søndagstur!

Enjoy the dehejjjjj! :))))

Endret av Frøken Titt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken Titt; Oj jeezus.. har Juicy Couture laget en egen parfyme for hunder! :sjokkert: Jeg tror det bare finnes én parfyme - altså én duft - fra Juicy Couture selv om den kommer i hund®e forskjellige varianter som lys, scented rocks (!) osv.

Det var deilig å gå tur! Vi klarte ikke 10 000 skritt denne gangen heller, men det ble 8500. Vi hadde litt dårlig tid så da måtte vi gi oss før vi rundet de magiske 10 000. Nå leste jeg nettopp at man måtte gå minst 12 000 skritt om det skulle ha noe å si! :sprettoy: Jeg håper de tuller!

Jeg gleder meg til du begynner å oppdatere shoppingdagboken for fullt!Med bilder! yey! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På lørdag kjøpte jeg enda et skjerf. Bad! Så nå burde jeg absolutt levere tilbake det ene fra Vero Moda. Får nok ikke igjen penger lenger, men en tilgodelapp går sikkert greit det og :)

Det siste skjerfet/sjalet jeg kjøpte var fra H&M, og var hvit med mye lilla og litt limegrønt.. striper/ruter, og litt glinsende tråder. Very nice! Vet ikke helt hva jeg skal bruke det til enda da :klø:

I går la jeg også inn flere 'best offer's på eBay på en del miniatyr-parfymer. Det er små flasker som er på størrelse med 2-3 samples. Da får jeg testet de litt før jeg evt. kjøper full size - tror ikke jeg kommer til å gjøre det, vil egentlig bare prøvde de for å se hvordan de er. Det ble Dolce & Gabbana Sicily, Britney Spears - Fantasy, Britney Spears - Curious og Escada - Tropical Island (eller noe sånt).. Har helt dilla på parfymer om dagen ja !! :)

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du tilslag på miniparfymene? Parfyme er så kjekt! Og små flasker er lurt.. men bør helst være oppimot 10 ml iallfall. Når jeg kjøper parfyme går jeg helst for 30 eller kanskje 50 ml. Billigere, og slipper gammel parfyme. (liker å ha mange forskjellige jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt
Frøken Titt; Oj jeezus.. har Juicy Couture laget en egen parfyme for hunder! :sjokkert: Jeg tror det bare finnes én parfyme - altså én duft - fra Juicy Couture selv om den kommer i hund®e forskjellige varianter som lys, scented rocks (!) osv.

Det var deilig å gå tur! Vi klarte ikke 10 000 skritt denne gangen heller, men det ble 8500. Vi hadde litt dårlig tid så da måtte vi gi oss før vi rundet de magiske 10 000. Nå leste jeg nettopp at man måtte gå minst 12 000 skritt om det skulle ha noe å si! :sprettoy: Jeg håper de tuller!

Jeg gleder meg til du begynner å oppdatere shoppingdagboken for fullt!Med bilder! yey! :duskedame:

Oi...det så jeg ikke. Var parfymen for hunder? :skratte::rodme:

Men allikevel, finnes det? Haha! :D

Det går ofte litt fort i svingene for meg... ehm...

Hvilken syns du er best av duftene? Har du en mild og sommerlig å anbefale *i sommermodus* (kanskje litt for tidlig, men...) :ler:

8500 er bra det, da. Jøss.

Jeg tror det er tull altså. Leste at sykepleiere gikk 10 000 skritt om dagen, og at det ble regnet som ganske mye.

Yes, allerede en oppdatering på gang der i dagboken min :sjenert:

På lørdag kjøpte jeg enda et skjerf. Bad! Så nå burde jeg absolutt levere tilbake det ene fra Vero Moda. Får nok ikke igjen penger lenger, men en tilgodelapp går sikkert greit det og :)

Det siste skjerfet/sjalet jeg kjøpte var fra H&M, og var hvit med mye lilla og litt limegrønt.. striper/ruter, og litt glinsende tråder. Very nice! Vet ikke helt hva jeg skal bruke det til enda da :klø:

Hehe, jeg har også kjøpt litt for mange skjerf den siste uke.

Kom hjem med tre stk fra en bytur på en time... Herregud. Ja, de er fine da.

Jeg får nøye med disse for en stund...

Har også parfymedilla (enda mer en før) for tiden. Vil ha en Juciy en :sjarmor:

Endret av Frøken Titt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du tilslag på miniparfymene? Parfyme er så kjekt! Og små flasker er lurt.. men bør helst være oppimot 10 ml iallfall. Når jeg kjøper parfyme går jeg helst for 30 eller kanskje 50 ml. Billigere, og slipper gammel parfyme. (liker å ha mange forskjellige jeg)

Hei Aurelia! :vinke:

Jeg fikk noe rabatter på alle, prøvde å prute ytterligere men det ville de ikke være med på hehe! Så jeg tok til takke med den lille rabatten jeg fikk.

Det er snakk om ganske små prøver dette her da, 5-8 ml. Men da kan jeg kjøpe mer etter hvert. Eller Britney sin Fantasy tror jeg var på 30 ml. Fikk den til 70 kr, så synes det var en grei pris :rosasmil:

Fant enda en selger som solgte et bra utvalg av miniparfymer. Da ble det noen til gitt. Ralph Lauren - Rocks, Narciso Rodriguez, Armani Diamonds og Versace Bright Crystal. Så nå burde jeg ha nok! Det har tatt helt av de siste månedene.

Har vært veldig nysgjerrig på DKNY Delicious Night, men etter å ha lest om folk som har testet den er jeg glad jeg ikke har slått til. Den er visst ikke noe god! Fint så slapp jeg å bruke penger på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helluen Mischa :goodbye:

Ok, då har du den ipoden som eg til slutt tenkte at du hadde! Hadde såååå lyst på ein slik sjølv, har høyrt at den har finare design enn min... Eg likar dei begge! Uff, så drit at batteriet kanskje ikkje heldt så lenge som me helst vil! Har faktisk ikkje tenkt på det, har som regel hatt batteridrevne musikkredskap førut. Me får kryssa fingrane for at dei heldt seg leeeeeeeenge ;) Kva kosta det forresten når du bytta batteri? Kvar kjøpte du det?

Så sambuaren din er gadgetboy? Det er jo ein fordel, ja! Då får du det siste nye innanfor den teknologiske verda og på mest rimeleg måte. Cant be better than that!

Ei vekkerklokka som skal etterlikne ein soloppgong?? Sååå kult! Trur eg også hadde likt ein sånn! Brå vekking har eg funne ut for lenge sidan at det er ikkje heilt meg, så eg har klokka på ringing minst ein time før eg MÅ stå opp. Så ringer den med sånn slumringsgreier i ein time (og meir til :sjenert: ). Trur ikkje eg får så bra søvn som eg truleg burde av dette, men det er så herleg å våkna og så...nei! Eg skal jo ikkje stå opp før ein heeeil tiiiime!! JOhooo! Men den timen går uansett superfort :(

Når pleier du stå opp om morgonen? Eg står som regel opp 7.05-7.10...så seint eg berre kan med andre ord.

Kva kostar den der vekkerklokka dykkar? Veit AKKURAT korleis det er med hensyn til å ikkje vere vant med å stå opp tidleg som resultat av eit langt studieliv. Stod som regel opp i 11-12-tida og las aller helst om natta :ler: Luksus! Korleis var dine studierutiner?

Ja, eg likar Marilyn Monroe biletet, skal snart få kjøpt det største også :) Det er så kule fargar på dei, samstundes som det er eit dritkult motiv. Eg får ikkje ha det største i rosa, trur eg... Eller kanskje eg får, dette er jo berre ein midlertidig leiligheit så då trur eg at eg får lov til å styra og fiksa som eg vil. Men når me kjøper derimot, skal det vera gjennomført og truleg helst ikkje noko som helst rååååsa :sjenert:

Det er fint med høgt tak! Det hadde me i gamleleiligheiten vår, det var så herleg, etter at me flytta hit føler eg nesten at eg får taket i hovudet! Har de tenkt å henga noko opp på veggane? Korleis plakat har de kjøpt på Ikea?

Så det var same butikken du var innom i Stockholm! Eg stod lenge der inne og lurte på om eg skulle kjøpa med meg noko Marimekko, eg samlar på den grøne blomsten og har høyrt det er ein del billegare der. Men det viktigaste var at eg fekk kjøpt Pylonesblomsterlampa mi.

Ja, ein Londontur hadde ikkje vore så dumt no, nei! Eg kom på at eg ville begynna og studera litt igjen idag! Tenkte då på psykologi, og når eg las om dei ulike emna så stod det "utanlandsopphald" der... Fekk såååå lyst! Trur psykologi i London hadde vore genialt! Har du vore mykje i London?

Korleis konsert skulle de kanskje på i Berlin? Det er nok også ein kul by å reisa til! Eg har aldri vore til Tyskland så det hadde jo vore supergøy, testa ut ungdomsskuletysken litt. Ich bin ein wienerschnitzel, nööööö!!! :banantroll:

Ja, veret er ikkje heeeilt fantastisk, men det er greit nok. Litt dumt at det er så slapsete, men det regnar iallfall ikkje kvar dag og ikkje bles det heller. Sola tittar jo fram også i løpet av dagen, så alt er ikkje langt frå velstand! Har ikkje fått brukt snowjoggarane mine endå, tenkte bruka dei snart... Gjekk med mine nye Le Coq sølvsneakers her ein dag og det var bart i vegen, fekk ein herleg vårfølelse! Er/vert ballerina in i år også, tru? :klø: Har me nokon formeining om det, Mischa?

Så bra at du har funne ein ansiktsvask som du syns fungerar greit! Eg har ikkje heilt det endå, men som sagt så skal REN prøvast ut når den eg har er oppbrukt. Har Guinot for tida, i begynnelsen syns eg den tørka ut huden litt, men no likar eg den faktisk litt betre :) Må snart kjøpa meg ein ny ansiktskrem også, tenkte då å kjøpa den Dioren i pumpeflaska! Kva brukar du?

Kva eg brukar av hudprodukt? Eg har tre ansiktsvaskar, ein som eg brukar om kvelden, dette er Guinoten :) I dusjen har eg den grøne Garnieren (har brukt den sidan eg begynte som student, og eg likar den veldig godt, billeg og bra) og Seaweed frå Body Shop. Av ansiktskrem så har eg Multi Recharge frå Biotherm og Seaweed frå Body Shop. Brukar av og til ansiktsskrubb også, då går det i to stk, den eine er jojobaskrubben frå Body Shop og Nivea med blå korn. Har forresten også Dermalogica med Active Moist. Har vel ikkje funne meg ein favorittkrem etter at eg så brått mista min favorittkrem. Den var frå Lancome, den var gelaktig rosa og var på ei pumpeflaske. Lukta supergodt gjorde den også, og ikkje minst så var den billig (225 kroner ca). Hatar når firma sluttar å produsera gode produkt utan forvarsel :sur: Kva brukar du av produkt? Har du tips til gode showergelar?

Hudtypen min er dum for tida :( Har kombinert hud, kan verte veeeldig tørr, men kan også få kviser i periodar. Det siste året har eg fått mest kviser i kinna, fekk aldri kviser der før. Men no får eg masse i periodar, store og vonde....it pisses me off!!! :frustrert: Verkar som eg har ganske lik hud som deg, men trur eg har meir problem med kviser enn deg.

Eg handlar ein god del på Strawberrynet, ja. Kjøper ansiktsvaskar, neglelakkar, augeskyggar, lipglossar, mascara (fekk hentelapp på Lash Queen idag), parfyme osv. Har vore veldig nøgd, kjem raskt i posten og produkta har vore bra. Har høyrt nokon har vore uheldig å få gamle produkt, men då trur eg det går greit å kontakta SN og seie ifrå om det så får ein kanskje tilsendt nytt. Har ikkje du handla via SN?

Er du også i dansehumør?? Eg kjøpte meg jo nettopp Kylie Minogue, og det er like før eg dansar medan eg ventar på trikken! Skikkeleg party-party!

Får lyst å trena aerobic! Eg har vore sofaslitar lenge no, trur det kom då når eg dreiv på med oppgåva, alt var eit ork då! Godt å vera heima og kosa seg med sambu uansett! Men no føler eg på meg at eg må ut litt.

Ballroom? Kva type uteplass er det? Kvar ligg den? Er det kul musikk der? Savnar ein uteplass med skikkeleg disco, clubbing og ikkje minst discokuler!! :)

Eg må le av parfymedillaen din! Las at du nettopp hadde kjøpt deg nokre nye miniatyrparfymar! 30 ml er vel ikkje så lite? Eg kjøper det ofte til vanleg, du er for godt vant, Mischa :ler: Men forstår at ein kan verte hekta på parfyme, eg MÅÅÅ ha meg Euphoria Blossom ganske snart! Kor mange har du no? Uff og uff...hehe...ok eg skal spissa sansane neste gong eg er i sentrum! Offentleg toalettlukt og svart lakkveske ----> Mischa! Neida, tullball! Lolita Lempicka luktar ikkje offentleg toalett, eg tok den faktisk på meg her om dagen og den er faktisk god. Den er berre litt anleis frå kva eg vanlegvis brukar. Litt tyngre. Men definitivt god! Så neste gong eg kjenner den lukta og ser ei svart lakkveske så -----> Classy Mischa :ler:

Eg må tydelegvis lukta litt på den der Juicy Couture, er den ny?

Ja, den eg kjøpte var Be Delicious. Syns ikkje eg kjenner den igjen etter eg har spraya meg med den. Sånt irriterar meg grenselaust, her går eg og kjøper dyyre dropar og så kjenner eg faktisk ikkje at dei er der eingong?! Kjenner du at du har på deg? Eg veit at ein helst ikkje skal kjenna lukta sjølv (då er det too much), men litt?? Er eplet kome ut i lilla utgåve? Er det ein sånn kveldsparfyme? Flakongen er nok fiiin! Eg har Promessen min i mi jobbveske, må ha med i tillfelle ein får lyst å fornya seg litt!

Blossomen er mykje friskare og søtare i forhold til Euphoria, eg syns Euphoria er litt for tung. Blossom er nyyyydeleg! Skal ha!!

Dior Blackout? Har eg høyrt om den før, tru? :klø: Har høyrt om Diorshowen...har ikkje prøvd Dior mascaraer, men etter Lash Queen skal eg prøva. Mykje farge høyrest bra ut! Altså ein kjøper ikkje noko for at det IKKJE skal visast ;)

Eg skulle sjå Six Feet Under ikveld, men syns det vart nok tv etter Hotel Cæsar og Farmen... Såg du noko av det? Eg elskar reality, så Farmen MÅ eg få med meg! Ser ut som det kan verte litt intrigar der, ein del unge folk så det kan jo verte litt av kvart faktisk!

Nei, eg får sjå litt vidare rundt her på KG før eg legg meg. Ha ei flott veka, Mischa og ei gooood natt :klem:

Endret av Discokula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi...det så jeg ikke. Var parfymen for hunder? :skratte::rodme:

Men allikevel, finnes det? Haha! :D

Det går ofte litt fort i svingene for meg... ehm...

Hvilken syns du er best av duftene? Har du en mild og sommerlig å anbefale *i sommermodus* (kanskje litt for tidlig, men...) :ler:

8500 er bra det, da. Jøss.

Jeg tror det er tull altså. Leste at sykepleiere gikk 10 000 skritt om dagen, og at det ble regnet som ganske mye.

Yes, allerede en oppdatering på gang der i dagboken min :sjenert:

Hehe, jeg har også kjøpt litt for mange skjerf den siste uke.

Kom hjem med tre stk fra en bytur på en time... Herregud. Ja, de er fine da.

Jeg får nøye med disse for en stund...

Har også parfymedilla (enda mer en før) for tiden. Vil ha en Juciy en :sjarmor:

Jeg ble litt sjokkert selv, det var en hel serie med "pleieprodukter" til hunder.. jeg kan skjønne sjampo og balsam, men det var jo potekremer og det som er.

Av sommerdufter liker jeg Dior Sweet Sun og Estee Lauder Azuree Soleil av Tom Ford. Disse er også beregnet på sol og varme og inneholder ikke alkohol.

Ellers liker jeg jo (som du kaanskje har fått med deg) Juicy sin og prøvde også en som het Tocca Florence, fra serien Tocca, den var ganske god med Bergamot, Grapefruit Leaves, Orris Iris, Violet, Blonde Woods, Skin Musk 2000.

Jeg har utrolig nok ikke kommet hjem med flere skjerf! Håper jeg klarer å styre meg fra nå av.. selv om det er mange fristelser der ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello Discokula :tommelsmil:

Da fikk vi endelig oppklart Ipod-mysteriet. Synes den modellen du har var veldig tøff jeg da:) Kan du se videor på den?

Jeg kjøpte forresten nytt batteri på eBay. Det var et eget lite sett med verktøy og forklaring for hvordan du skal bytte det, tror det kostet 120 kr inkl frakt. Tror ikke jeg hadde turt å gjøre det selv, heldigvis er jo samboer ganske teknisk av seg! Men dette var Ipod mini, den første modellen. Kan være de har forbedret batteriet til Nano-modellen! Vi satser på det :tommelopp:

Det var kjekt med ny vekkerklokke. Jeg har nesten alltid brukt mobil, men er såå lei av vekkelyden på mobilen. Plagsom! Jeg står opp mellom 06:30 og 06:50.. kommer an på hvor trøtt jeg er :søvn: Er alltid trøtt da.. Lampen/vekkerklokken vår begynner en halvtime før vi skal vekkes, da begynner den med et svakt lys som blir sterkere og sterkere, og selve vekkingen er fuglekvitter. Man er jo fortsatt trøtt når man våkner da.. selv om man våkner. Jeg reagerer vel egentlig så snart lampen går på jeg.. heldigvis er det et fint og koselig varmt lys fra lampen, ikke noe brutale skarpe greier! :) Den var ganske dyr, tror den kostet 1200-1400 kr.

Ja dt var noe annet å være student.. :fnise: Jeg sov vanligvis til 8-9, kanskje 10 hvis jeg var veldig trøtt. Men jeg er litt morgenfugl, ikke så veldig, men litt

- liker ikke å "kaste bort" dagen.

Jeg har alltid drømt om å ha en sjokkrosa vegg og noen rosa møbler, men siden jeg bor sammen med kjæresten blir det uaktuelt. Vil jo heller ha han enn rosa vegger da så jeg kan vel leve med det :rosasmil: Men det er vanskelig å få begge til å være fornøyd med alt fra valg av sofa, bilder, hvor vi skal plassere ting osv. Vi har fått hengt opp et stort speil, men plakaten/bildet står fortsatt på gulvet... det er et bilde fra San Fransisco tror jeg.. Ikke den rød broa, men disse trikkene som går i de bratte gatene. Uff jeg angrer litt på at jeg gikk med på det. Men men.. han må jo få bestemme noe også stakkars :ler2: Hvor stor leilighet har dere? Vi bor på knøtte 36 kvm.. heldigvis er planløsningen bra, ellers hadde jeg ikke taklet det!

Jeg har så lyst å ta vår/sommer-shoppingen eller evt. høst-shopping i London. Har vært der to ganger. TopShop, Dorothy Perkins, Selfridge's.. :hjerte:

Har du vært der mange ganger?

Tror nok ballerinasko blir populært denne sesongen også. Har sett H&M kommer med flere nye, i ulike farger og finisher. Personlig er jeg litt lei ballerinasko, mest fordi de har så tynn såle og ofte er så trange rundt tærne!

Vil ha nye sko med litt hæl jeg.. ikke for mye da for da får jeg bare heroinknekk i knærne. Også MÅ jeg ha nye bukser og gensere/overdeler. Begge deler er vanskelige å finne!

Ser masse sminke på Sephora jeg vil ha, men det var disse pengene da. Dessuten tar det vel en stund før nyhetene havner på eBay (my one & only).

Jeg har egentlig ikke noe særlig til rutiner for hudpleie gitt. Elendig der! Du brukte mange luksusmerker. . Guinot, Dior og REN ja :) Høres deilig og dyrt ut!

Jeg er mer på Garnier, Clearasil, Nivea-nivå, hehe.. kanskje mest fordi jeg ikke har noe særlig problemer med huden.. men så har jeg deretter mange andre problemområder! :sukk:

Showergels er min store svakhet. For tiden bruker jeg Twisted Peppermint fra Bath&Body Works, den lukter peppermyntegodteri! Herlig og kremete konsistens! Den kom sammen med Spice&Sugar (pepperkake) og GlitteryGumDrop (vingummi). Liker også Philosophy sine, Philosophy. Og jo jeg handler på Strawberrynet. Jeg bare var ute etter noen tips til hva jeg burde hamstre

Du får si fra om Lash Queen er bra! :sexy: Jeg har kjøpt sjampo fra Bumble&Bumble, Diorshow mascara, Clinique Clarifying lotion, Diorshow lipgloss (husker ikke helt hva den het, men den koster 240 kr i butikkene i Norge!), + Mavala Eyelash strengthner.. tror kanskje det var alt :)

Og den parfymedillan min, ja den tar helt av! :roll: Alle de jeg kjøpte var bare 5-8 ml, utenom den ene på 30 ml! Jeg synes ikke 30 ml er en miniparfyme!! :tunge1: Jeg har nok mistet tellingen over antall parfymer ja huff.. Og Dior BlackOut er egentlig ganske lik Diorshow, kanskje enda litt tykkere i konsistensen.

Jeg har (lastet ned) Kylie Minogue sin nyeste, den er ganske fresh og funky, ikke like bra som den forrige, men en del fengende låter. Jeg merker det rykker i dansefoten ja ;) Hører på musikk på vei til og fra jobb, og mye når jeg er hjemme og sitter foran pc'n. Jeg var ute på lørdag, men det som er så typisk er at jeg glemmer å danse når jeg først er ute! Ballroom ligger i nedre slottsgate, det er mer et lokale for utleie og arrangementer, ikke et fast utested. Men det ser stilig ut! Jeg savner et skikkelig kult utested, med discokuler ja ;) Er du noe ute å svinger deg i Oslo du eller? :duskedame:

Vi er hvertfall to om reality.. jeg ser altfor mye reality. Ser Hotel Cæsar fordi samboer er avhengig hehe. Jeg så aldri på det før han kom inn i bildet! Gutter altså! ;)

Jeg ser ikke på så mye reality-serier akkurat nå, bare Ungkaren.. hehe.. mye drama der ja!

Men nå får jeg get back to reality ;)

Vi snakkes snart my funky discoball!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frøken Titt
Jeg ble litt sjokkert selv, det var en hel serie med "pleieprodukter" til hunder.. jeg kan skjønne sjampo og balsam, men det var jo potekremer og det som er.

Av sommerdufter liker jeg Dior Sweet Sun og Estee Lauder Azuree Soleil av Tom Ford. Disse er også beregnet på sol og varme og inneholder ikke alkohol.

Ellers liker jeg jo (som du kaanskje har fått med deg) Juicy sin og prøvde også en som het Tocca Florence, fra serien Tocca, den var ganske god med Bergamot, Grapefruit Leaves, Orris Iris, Violet, Blonde Woods, Skin Musk 2000.

Jeg har utrolig nok ikke kommet hjem med flere skjerf! Håper jeg klarer å styre meg fra nå av.. selv om det er mange fristelser der ute :)

Ja, jeg så det. En smule drøyt. Skal de stakkars dyre gå å stinke parfyme.

Det verste er vel at det er mange som kjøper det til hundene sine. :forvirret:

Jeg kjøpte denne fra Estee Lauder du beskriver via Ebay for en stund siden.

Jeg syns den er god, men liker ikke å bruke den om vinteren. Det er jo en sommerduft som du sier. :)

Det var den du hadde fra Juicy, ja. Tror vi har litt lik smak på parfymer i hvertfall, så det skader ikke å teste den. Den ser jo alltids fin ut på hylla i tilfelle :lur:

Hehe, rosa rom leser jeg. Hadde vært stas det da. Kunne tenke meg et rom med en hel vegg dekket av sko jeg, men faktisk... uten å spørre sambo så vet jeg at dette er uaktuelt, så jeg velger å beholde min jeg også :sjenert::ler:

God kveld i stugu snuppa :):vinke:

Her blir det tvn og juicy malaco nå *helt dilla*

Endret av Frøken Titt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, da var det endelig helg! :skaal:

Har ingen spesielle planer denne helgen. I går så jeg bare på tv (ny episode av LOST - spennende!, Hotel Cæsar og noe som het ShowBiz + litt Nytt På Nytt) og slappet av. Også bestilte vi sommerferie!! Juhu! Så nå håper jeg at jeg får fri fra jobben, har nesten fått avklart det, men vil gjerne ha et sikkert svar før jeg betaler depositum på ferien! Gleder meg så utrolig masse :danse:

Jeg vil egentlig ut i dag, men etter sist helg - hvor jeg ble liggende fyllesjuk til langt ut på ettermiddagen på søndag, så spørs det om jeg "får lov". Dessuten vet jeg ikke om noe vorspiel, så da hadde det bare blitt meg og min kjære. Det går greit det og, men det blir jo mer livat med litt flere folk da! :smile:

Jeg er lei av slapsevær! Vått og iskald snø, usj. Ikke har jeg sko eller støvler til å takle det været heller. Må uansett ut en tur, må kikke litt i butikker og kaaanskje handle noe :mrgreen:

I går skulle jeg hente en pakke på posten fra eBay. Da jeg kom hjem oppdaget jeg at det manglet noe! :sinna: Han hadde skrevet at pakken inneholdt 4 ting, men det var bare 3 i min. Har gitt han beskjed, men ikke fått svar enda. Jeg fikk mini-parfymene mine. Escada - Island Kiss, Dolce&Gabbana - Sicily og Britney Spears - Curious. Så den største av de jeg bestilte, Britney Spears - Fantasy manglet! Argh! Håper det ordner seg!

Ellers var det salg på Bianco! Jeg gikk forbi vinduet og så noen sølvfargede joggesko (har noen lignende fra før, men de er blitt litt grå) på salg og måtte inn å kikke. Der fant jeg også noen sorte flate sko, litt ballerina-aktig, de gir meg også Chanel-assosiasjoner. De er i skinn og quilted og med en liten sølvlenke foran. Jeg har sett på de før, men nå kostet de bare 100 kr, så da slo jeg til! :)

Kjøpte også en 5-pakning med sokker fra H&M Sokkene mine krymper så fælt i vask så noen ganger må man bare ha nye! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nye sko! Ballerinasko er søte da..men har liksom på følelsen av at mange ikke er så gode å gå med, nettopp for de er litt flate og harde liksom. Menmen.. kan jo ikke alltid få i pose og sekk.

Leit med den siste parfymen som mangla.. det må du få retta opp i! Var de tre du fikk gode? Mm parfyme er så luksus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sukk, da var helgen over gitt.. Mandag..huff, ikke min favorittdag!

Hadde en veldig rolig helg, bare slappet av. Ble ikke den store handleturen på lørdag. Tittet litt, men med samboer på slep så føler jeg ikke at jeg kan bruke så veldig lang tid i hver butikk.. hvertfall ikke prøve noe. Det er ikke så lett å virkelig kikke når samboer insisterer på å stå utenfor butikken å vente, da blir det bare til at jeg raser gjennom butikken og går ut igjen. Klarer ikke la han stå der alene og vente med et 'jeg holder på å kjede meg i hjel'-uttrykk i ansiktet. Så jeg kom hjem med noen klistremerker (!) og en paraply fra Accessorize. Paraplyen har jeg sett på lenge, den er så søt og sommerlig. Den er gjennomsiktig i klar plast med røde kirsebær (eller epler) er ikke helt sikker og røde detaljer. Klistremerkene er bare søte :) Kjøper masse klistremerker på Accessorize. Tenker at de får jeg alltid bruk for, men kan vel ærlig innrømme at de fleste ligger i en eske og samler støv. Jeg må bare få skikk på fotoalbumene mine, så kan jeg etterhvert pynte med disse klistremerkene :)

I dag skal jeg kanskje på kino. Førpremiere på JUNO.. om jeg orker å drasse meg ut av leiligheten i kveld :P

Ellers er det jo Ungkaren på TVN. Det er ganske moro :D

Se på sminkedokkene som lager intriger og baksnakker :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt

:vinke:

Jaaa. Nå ble jeg glad. Det er nemlig ungkaren i kveld.

Jeg skal ikke ut i kveld. jeg skal sitte under teppet og kose meg med kaklehønene fant jeg ut...nå når jeg leste det her.

Har til og med gått glipp av to episoder. Glemmer ofte at det er på Tv.

Nå ble jeg glad. Ikke mye som skal til her :ler:

De skoene er veldig stilige, for de har jeg sett. Skulle bare ønske de hadde dem med spiss tupp. Trenger noen flate pumps, gjerne quilted, og spiss ja (har så mange ballerinas nesten litt flau).

Stilige ballerinas uansett, da. :)

Jeg samler og på klistremerker. Gøy jo... klistrer noen på speilet på soverommet mitt og.. :sjenert:

Nå er det en påklistra pinup som har æren av å pryde speilet, hehe ;P

Katten derimot har fått bokstavene WC påklistra :eeeh:

Nå kan det vel bare regne for din del. Sikkert en veldig søt paraply.

Så mye søtt i byen i dag med kirsebær på. :hjerte:

Håper ebay ordner seg. Som regel skal det, det altså. :)

Endret av Frøken Titt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nye sko! Ballerinasko er søte da..men har liksom på følelsen av at mange ikke er så gode å gå med, nettopp for de er litt flate og harde liksom. Menmen.. kan jo ikke alltid få i pose og sekk.

Leit med den siste parfymen som mangla.. det må du få retta opp i! Var de tre du fikk gode? Mm parfyme er så luksus!

Takk :)

Flate sko er nok ikke spesielt godt for mine ben, men tenker jeg kan bruke de på jobb etterhvert, der går jeg ikke så mye (dessverre). Heldigvis var de i skinn, så da føler jeg de kanskje er litt bedre enn om de var syntetiske. Syntetiske ballerinasko blir så svette og klamme..

Det ser ut som det ordnet seg med eBay. Jeg ble litt bekymret for selv om selgeren hadde 99.4 % positiv feedback så gikk den negative feedback'n ut på at h*n ikke svarte på henvendelser når det oppstod problemer. Jeg ga beskjed på fredag, fikk ikke svar... sendte ny beskjed i går.. og da fikk jeg heldigvis svar. Parfymen skulle sendes ut i dag :)

Jeg likte de tre andre. Men jeg må innrømme at 4-5 ml parfyme er LITE! Tror jeg sparer de til 'en spesiell anledning'.. for det var ikke mange dråpene i de søte små flakongene! Island Kiss lukter som alle de andre sommerparfymene til Escada.. klin like, men de er søte, friske og fruktige, så de passer bra om sommeren. Sicily av D&G lukter sommer og solkrem. Curious (Britney Spears) lukter godt..vet ikke akkurat hva :)

I dag dufter jeg Christina Aguilera :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg disse Rubber Duck på salg i går. Likte at det var høy såle og gummikant rundt. Dessverre fant jeg ut at de var litt trange, men tviler på at jeg får byttet de siden de var på salg og jeg fikk de uten eske :(

Har også bestilt meg Sebastian Penetraitt sjampo. Venter litt før jeg bestiller balsam :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...