Gå til innhold

Når kjøper/ordner/lager dere julegaver?


Ginen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har såvidt begynt, to gaver er i boks. Jeg vet sånn noenlunde hva andre skal få, så jeg håper på en liten handlerunde i helgen. Julekort og til og fra lapper er også laget, så jeg føler selv jeg er godt i gang...

Gleder meg!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Har begynt å planlegge for lenge siden, men ikke med å kjøpe. Begynner nok i helgen ca. Men, det meste tar jeg i desember, siden det er så koselig med julegreier i butikkene ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes halve kosen med julegaver er å handle dem når det faktisk føles som om julen er rett rundt hjørnet, når det er sne på bakken, julepyntede butikker og julemusikk.

Det er jeg enig i, men det er ikke like sjarmerende å skulle kjøpe inn 35 julegaver med småunger på slep når butikker og kjøpesenter er full av mennesker i samme ærend.

Nå er ikke barna mine så små lenger, men vanen med å kjøpe julegaver i god tid, henger ved enda. Nå midt i november har jeg igjen kun 5 julegaver - med andre ord 30 julegaver er allerede innkjøpt. En annen fordel med å kjøpe julegaver tidlig og litt over tid, er at vi ikke blakker oss på en handlerunde.

For oss som har barn i barnehage/skolealder, medfører også desember en del juleavslutninger, noe som stjeler noen ettermiddager/kvelder.

Forøvrig er det veldig deilig å være helt klar til jul når man tenner det første adventslyset ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe julegaver når jeg er ferdig med eksamen 27. november. Har satt alt på vent til da, men klarer ikke helt å holde meg, blant annet sniker jeg rundt på juleforumet i stedet for å lese.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...