Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #1 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg dro på fest igår, drakk og hadde det hyggelig. Ble sjekka opp av en bekjent, å vi dro hjem til ham. Husker det meste..sånn vagt... Anyway, vi sovner i hverandres armer, og jeg våkner i 10-tiden. Står opp og setter meg i stua en stund, og lurer på om jeg bare skal gå hjem uten å vekke ham... Men så tenker jeg at det kanskje er litt kjipt... Så jeg sovner igjen, men når han våkner er han skikkelig avvisende... Så da kledde jeg på meg og gikk uten å si ha det. Faaaaaaan, jeg skulle gått da han sov....!!! Hvorfor gjør man sånne ting i fylla??? Somebody beat some sense into me!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #2 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg dro på fest igår, drakk og hadde det hyggelig. Ble sjekka opp av en bekjent, å vi dro hjem til ham. Husker det meste..sånn vagt... Anyway, vi sovner i hverandres armer, og jeg våkner i 10-tiden. Står opp og setter meg i stua en stund, og lurer på om jeg bare skal gå hjem uten å vekke ham... Men så tenker jeg at det kanskje er litt kjipt... Så jeg sovner igjen, men når han våkner er han skikkelig avvisende... Så da kledde jeg på meg og gikk uten å si ha det. Faaaaaaan, jeg skulle gått da han sov....!!! Hvorfor gjør man sånne ting i fylla??? Somebody beat some sense into me!!!!! ← Drit i det! Slikt skjer alle en gang innimellom. Fylla.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reisende John Skrevet 12. november 2006 #3 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg dro på fest igår, drakk og hadde det hyggelig. Ble sjekka opp av en bekjent, å vi dro hjem til ham. Husker det meste..sånn vagt... Anyway, vi sovner i hverandres armer, og jeg våkner i 10-tiden. Står opp og setter meg i stua en stund, og lurer på om jeg bare skal gå hjem uten å vekke ham... Men så tenker jeg at det kanskje er litt kjipt... Så jeg sovner igjen, men når han våkner er han skikkelig avvisende... Så da kledde jeg på meg og gikk uten å si ha det. Faaaaaaan, jeg skulle gått da han sov....!!! Hvorfor gjør man sånne ting i fylla??? Somebody beat some sense into me!!!!! ← Du trenger absolutt ikke føle noen angst. Han virker som en usikker drittsekk. Det minste man gjør for en overnattingsgjest er kyss på kinnet og frokost sammen. Hos meg får de også svett sex&dusj før de drar hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #4 Del Skrevet 12. november 2006 Synes det er respektløst jeg Makan til menneske liksom-vanlig folkeskikk hvor er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #5 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg ble faktisk jaget ut av bakdøra den eneste gangen jeg har hadd ons...skikkelig koslig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå