Gå til innhold

Uæææh....

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg dro på fest igår, drakk og hadde det hyggelig. Ble sjekka opp av en bekjent, å vi dro hjem til ham. Husker det meste..sånn vagt... Anyway, vi sovner i hverandres armer, og jeg våkner i 10-tiden. Står opp og setter meg i stua en stund, og lurer på om jeg bare skal gå hjem uten å vekke ham... Men så tenker jeg at det kanskje er litt kjipt... Så jeg sovner igjen, men når han våkner er han skikkelig avvisende... Så da kledde jeg på meg og gikk uten å si ha det.

Faaaaaaan, jeg skulle gått da han sov....!!! Hvorfor gjør man sånne ting i fylla??? Somebody beat some sense into me!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg dro på fest igår, drakk og hadde det hyggelig. Ble sjekka opp av en bekjent, å vi dro hjem til ham. Husker det meste..sånn vagt... Anyway, vi sovner i hverandres armer, og jeg våkner i 10-tiden. Står opp og setter meg i stua en stund, og lurer på om jeg bare skal gå hjem uten å vekke ham... Men så tenker jeg at det kanskje er litt kjipt... Så jeg sovner igjen, men når han våkner er han skikkelig avvisende... Så da kledde jeg på meg og gikk uten å si ha det.

Faaaaaaan, jeg skulle gått da han sov....!!! Hvorfor gjør man sånne ting i fylla??? Somebody beat some sense into me!!!!!

Drit i det! Slikt skjer alle en gang innimellom. Fylla.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reisende John

Du trenger absolutt ikke føle noen angst. Han virker som en usikker drittsekk. Det minste man gjør for en overnattingsgjest er kyss på kinnet og frokost sammen.

Hos meg får de også svett sex&dusj før de drar hjem :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...