Rimmern Skrevet 24. juni 2009 #21 Skrevet 24. juni 2009 Det er ikke unormalt at det kommer urin også, nei. Hvor vanlige det er vet jeg ikke.
Gjest KateW Skrevet 24. juni 2009 #22 Skrevet 24. juni 2009 Det er ikke unormalt at det kommer urin også, nei. Hvor vanlige det er vet jeg ikke. Sikker på det, det er ikke heller væsken som kommer som har litt annen smak/konsistens/lukt etter hva man har spist/drukket?
neeta86 Skrevet 24. juni 2009 #23 Skrevet 24. juni 2009 Sikker på det, det er ikke heller væsken som kommer som har litt annen smak/konsistens/lukt etter hva man har spist/drukket? Nei,har vært litt urin ja... Sist jeg spruta på typen,å han smakte på det,så sa han d smaka godt.. Da hadde d bare kommet "vann".. Men lukta på det etterpå,da var det urin lukt,men veldig svakt...
Rimmern Skrevet 24. juni 2009 #24 Skrevet 24. juni 2009 Ja, jeg er 100% sikker på det, i den grad at jeg ikke ser noe poeng i å diskutere det engang :-)
Gjest KateW Skrevet 25. juni 2009 #26 Skrevet 25. juni 2009 Ja, jeg er 100% sikker på det, i den grad at jeg ikke ser noe poeng i å diskutere det engang :-) Nei, syns vel ikke det er vits. Jeg velger å tro det ikke er det, basert på erfaringen min.... For meg altså..
Oprahdo Skrevet 25. juni 2009 #27 Skrevet 25. juni 2009 kan ikke dere jenter sprute på meg så skal jeg kjenne etter jeg
Rimmern Skrevet 25. juni 2009 #28 Skrevet 25. juni 2009 Nei, syns vel ikke det er vits. Jeg velger å tro det ikke er det, basert på erfaringen min.... For meg altså.. Altså - det jeg sa var at det ikke var uvanlig. Og at _hvor_ vanlig det er aner jeg ikke.
Gjest KateW Skrevet 25. juni 2009 #29 Skrevet 25. juni 2009 Diskuterer du noe som ikke er verdt å diskutere nå?
Rimmern Skrevet 25. juni 2009 #30 Skrevet 25. juni 2009 (endret) Nei, jeg svarer på din uttalelse om at du er uenig med det jeg sa, noe som faller på sin egen urimelighet. Du kan ikke være uenig i at det ikke er uvanlig basert på egen erfaring. Du kan være uenig i at det noengang har vært det for deg, men det har jo heller ingen påstått :-) PS: Jeg baserer "ikke uvanlig" på vitenskapelig dokumentasjon her. Og det innebærer jo naturligvis at det ikke nødvendigvis er slik, men - logisk nok - at det heller ikke er uvanlig at det noen ganger er en viss andel av urin i ejakulatet. PS2: Og til de som sier at det ikke kan komme urin i forbindelse med en orgasme, så er det feil når det gjelder kvinner. Det at det kommer litt urin er ikke det samme som å urinere. I tillegg er det jo mange som ejakulerer uavhengig av orgasme, noe som i enda større grad muliggjør at det kan (men ikke behøver å) være urin i væsken. Punktum. Endret 25. juni 2009 av Rimmern
Gjest KateW Skrevet 25. juni 2009 #31 Skrevet 25. juni 2009 *spoler* alt jeg sa var at for min egen del, og basert på egne erfaringer, altså min kropp, så var jeg uenig. Har du hatt sex med meg? Nope, har jeg hatt sex med meg? Jupp...
Rimmern Skrevet 25. juni 2009 #32 Skrevet 25. juni 2009 (endret) Kate - her er det jeg sa, og det du svarte: Jeg: Ja, jeg er 100% sikker på det, i den grad at jeg ikke ser noe poeng i å diskutere det engang :-) Du: Nei, syns vel ikke det er vits. Jeg velger å tro det ikke er det, basert på erfaringen min.... For meg altså.. Altså, slik jeg leser det sier du at du velger å tro at det IKKE er slik jeg sier, nemlig at det IKKE stemmer at det ikke er uvanlig. Hvis du mener noe annet, så er det jo greit. Det er jo ikke noe å krangle om, så lenge man unngår eller evt. oppklarer misforståelser :-) Endret 25. juni 2009 av Rimmern
Gjest KateW Skrevet 25. juni 2009 #33 Skrevet 25. juni 2009 Det jeg skriver, men som du leser feil er at jeg personlig aldri har opplevd at det kommer urin når jeg har orgasme, og ergo kommer det ikke urin når JEG har orgasme. Hva andre opplever vet ikke jeg, for jeg har ikke hatt sex med dem.
Rimmern Skrevet 25. juni 2009 #34 Skrevet 25. juni 2009 (endret) Evt. det du skriver upresist i gjeldende kontekst :-) Endret 25. juni 2009 av Rimmern
Gjest KateW Skrevet 25. juni 2009 #35 Skrevet 25. juni 2009 Mener du å si at jeg som kvinne har anlegg for å uttrykke meg utydelig? Pffft...
Browniee Skrevet 9. april 2012 #37 Skrevet 9. april 2012 Søkte rundt på nettet og prøve å finne ut av hvordan jeg skulle få til en sprutorgasme, fant noen beskrivelser og noen filmer, og prøvde deretter ut. Brukte vibrator og fingre, hadde lest at jeg ikke skulle stoppe når jeg kjente "tissefølelsen", gjorde ikke det, og det rant ut masse klar veske. Eneste problemet var at det ikke kjentes spesielt ut som en orgasme, bare som jeg hadde holdt meg lenge og endelig fikk tisse. Synes ikke det luktet noe spesielt, så var nok ikke urin. Noen som har opplevd det samme, og i så fall har noen tips? Skulle gjerne fått en vil orgasme...
Mrs.Shadows Skrevet 9. april 2012 #38 Skrevet 9. april 2012 Det har skjedd meg to ganger, han ELSKET det. Jeg merket bare at det ble vått igrunn, rar følelse. Men det har vært i forbindelse med orgasme nr to under akten begge gangene.
PuppyEyees Skrevet 9. april 2012 #39 Skrevet 9. april 2012 http:// bitcast-a.v1.lhr1.bitgravity.com/kink/resources/default/items/2009/10/14/7528_s01_Flowers_Squirting_demo.wmv
Browniee Skrevet 12. april 2012 #40 Skrevet 12. april 2012 Jeg skal nok få til å få en klitoris orgasme både før og etter, men syntes ikke det var så fantastisk akkurat i det væsken rant ut. Så bra at typen din elsket det, tror ikke det blir dårlig mottatt av min heller, men jeg ser ikke så mye poeng i det så lenge jeg bare kjenner at det blir vått rudt meg. Stimulerte du andre steder da du "sprutet" i sammenheng med orgasme nr 2, Mrs.Shadows?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå