Gå til innhold

Sprutorgasme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mange av dere som opplever det?

Og hvordan er reaksjonen fra partneren? Får dere noen negative reaksjoner, eller er det bare ekstra pirrende for ham? Jeg har inntrykk av at dette er "stort" for en mann å være med på. Men kan jo forstå at det kan komme som et sjokk dersom man ikke er forbredt på en kraftig sprut som står ut i rommet... :ler: . Noen tror kanskje det er tiss, det er IKKE det. (selv har jeg forsøkt å tisse mens jeg har noe inni meg - og får det ikke til)

Jeg tror at mange flere jenter er i stand til å oppnå sprutorgasme, men de gir seg for fort. For ja, det kjennes ut som man må tisse og det kan kjennes litt utbehaglig før eksplosjonen! Ikke gi dere, og dere vil få en kjempe opplevelse! :klappe:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_pija_*
Skrevet

Hei;) Jepp,jeg spruter,er svin deilig;) Aller første gangen trodde jeg at jeg hadde tisset på meg,men luktet på det og luktet ingenting.. nå,etter mange år har jeg førsta klart og leve med det;) Samboeren min liker det knallgodt,og han blir veldig tent på det;) Går liksom ikke helt ann og fake heller da,like greit, syns ikke noe om det uansett.. Men hverfall,jeg spruter og er stolt av det;)

Skrevet

...Ja, kanskje grunnen for ekstra tenning for gutta er at jenta umulig kan fake når dette skjer!

I utgangspunket tror jo gutta de ikke blir lurt, men som vi vet skjer jo det ofte. Og kanskje særlig i yngere dager...

Når han da blir vitne til en sprut, så har i allefall jeg problemer med å si noe annet enn at dette var en skikkelig utløsning! :ler::ler:

Med en sprutorgasme så føler jeg med skikkelig tilfredstilt, som om hjernen får seg en liten pause fra dagens strev...

Ulempen er jo at alt blir så vått rundt meg! :forvirret:

Skrevet
...Ja, kanskje grunnen for ekstra tenning for gutta er at jenta umulig kan fake når dette skjer!

I utgangspunket tror jo gutta de ikke blir lurt, men som vi vet skjer jo det ofte. Og kanskje særlig i yngere dager...

Tja, hvem er det egentlig som blir lurt? Gutten får jo sin orgasme, men så lenge jenta ikke klarer å formidle hva som tenner henne og hva som skal til for å gi henne orgasme, ja så er gutten lykkelig uvitende, og jenta sitter slukøret tilbake. Jada, faking er roten til god sex! :klappe:

Sprutorgasme er forresten utrolig opphissende ;)

Skrevet

Jeg spruter ikke, men faker aldri. Jeg sier rett ut om jeg ikke er i humør til å komme (overtrett, sliten osv).

Mannen sier at han likevel kan kjenne om jeg kommer. For jeg blir enormt våt og musklene nedentil strammes. Ikke lett å fake det heller vil jeg si. :)

Skrevet

Vet at jeg kan, har fått det til en gang, på egenhånd. Føltes ikke annerledes enn en "vanlig" orgasme.

Skrevet

De beste orgasmene er de med sprut! :) Min mann er desverre ingen deltaker siden det er vibratoren min som gir meg orgasme. De er utrolig gode og kommer på løpende bånd og om det klaffer skikkelig så ender det med en våt håndduk under meg :sjenert:

Det er fantastisk godt og min mann er skikkelig misunnelig fordi orgasmene kommer så tett. Klarer knapt å slå av vibratoren og pleier å holde det gående en time eller to etter at han har sovnet ;) Nå har, naturlig nok, vibratoren blitt halvveis ødelagt pga slitasje så nå tror jeg den må oppgraderes.

For oss som ikke kommer ved samleie/slikking er en vibrator en gave fra oven!

Den som oppfant den skulle hatt en medalje :ler:

Skrevet

Jeg bare spruter, men får ikke orgasmefølelsen....Men typen digger det og han fikser det på to sek....får en intens tissefølelse og så kommer det bare støtvis ut... han tenner enormt på dette..og jeg synes det er kult...

Men med analsex, så renner det...så vi er merkelig sammensatt..... :forvirret:

• Liker 1
  • 1 år senere...
Gjest Gjestus
Skrevet
Jeg spruter ikke, men faker aldri. Jeg sier rett ut om jeg ikke er i humør til å komme (overtrett, sliten osv).

Mannen sier at han likevel kan kjenne om jeg kommer. For jeg blir enormt våt og musklene nedentil strammes. Ikke lett å fake det heller vil jeg si. :)

Jeg merker godt hvilke "form" kona er. Når vi begynner, så har "saftene" en type konsistens. Dette endrer seg utover forspillet, og hun blir våtere, samt at saftene blir glattere. Når hun er rett før å komme, er saftene veldig glatt og en de er på en måte mer klebrig.... Det er et sikkert tegn på at "hun er rede" :-)

Jobber med saken for å få henne til å sprute :-)

• 1 måned senere...
Gjest kongen41
Skrevet

Hei alle sammen.

Skal prøve å kommentere dette uten å virke blærete... Dette med å få ei jente til å sprute skjedde meg første gang for maaange år siden, uten at jeg viste helt hvorfor... Så, plutselig for 3-4 år siden traff jeg ei som sprutet meg skikkelig våt, hu spruta mye. Jeg ble våt, senga våt og hun...., kom til seg selv i sjokk. Det var første gangen for henne og hun digga det, hun hadde aldri opplevd maken sa hun. Det som ble litt spesielt er at de 4 jentene jeg har hatt etterpå har opplevd akkurat det samme..... Har tro på at nesten alle kan få dette hvis man bruker riktig teknikk. Det som forundret meg og som sikkert var årsaken til at jeg ikke hadde klart å gi en kvinne dette tidligere, var kraften jeg brukte mot deres g-punkt. Det skal i allefall sies at jeg elsker det når hun kommer på denne måten, det levner ingen tvil, hun er i himmelen og der er jeg KONGE!

• 10 måneder senere...
Gjest Gjest
Skrevet
Hei alle sammen.

Skal prøve å kommentere dette uten å virke blærete... Dette med å få ei jente til å sprute skjedde meg første gang for maaange år siden, uten at jeg viste helt hvorfor... Så, plutselig for 3-4 år siden traff jeg ei som sprutet meg skikkelig våt, hu spruta mye. Jeg ble våt, senga våt og hun...., kom til seg selv i sjokk. Det var første gangen for henne og hun digga det, hun hadde aldri opplevd maken sa hun. Det som ble litt spesielt er at de 4 jentene jeg har hatt etterpå har opplevd akkurat det samme..... Har tro på at nesten alle kan få dette hvis man bruker riktig teknikk. Det som forundret meg og som sikkert var årsaken til at jeg ikke hadde klart å gi en kvinne dette tidligere, var kraften jeg brukte mot deres g-punkt. Det skal i allefall sies at jeg elsker det når hun kommer på denne måten, det levner ingen tvil, hun er i himmelen og der er jeg KONGE!

Gjest Gjest
Skrevet

Du skryter ikke ... for det har noe med mannen sin teknikk for å få til en skikkelig sprutorgasme...

Jeg har hatt forskjellige elskere og det er ikke alle som får meg så tent at det spruter...

men det er som regel etter mange multiorgasmer at det spruter skikkelig...og da er jeg helt tom etterpå...

Det er en deilig opplevelse

Skrevet

Det må også nevnes at kvinnelig ejakulasjon slett ikke behøver å skje i forbindelse med orgasme. I tillegg er det nok flere som renner eller "skvetter" litt enn de som virkelig spruter kraftig.

Gjest KateW
Skrevet

Hm... Jeg spruter ikke med mindre jeg kommer, men jeg kan sprute mange ganger i løpet av en lang orgasme...

Man trenger forøvrig ikke å stimulere G-punkt. Holder å være kåt nok...

Skrevet
Man trenger forøvrig ikke å stimulere G-punkt. Holder å være kåt nok...

Det varierer jo fra person til person, da. Noen trenger direkte stimulans, mens andre får indirekte stimulans "automatisk". Noen kan til og med stimulere g-punktet gjennom rumpa - det er ganske fascinerende :-)

Gjest KateW
Skrevet

:overrasket: Kan ikke alle det? Hm... jeg lærer mye av dette forumet...

Når det gjelder det med G-punkt stimuli, så var det mer for å presisere at man kan få orgasme av å stimulere andre kropps-steder...

Gjest Purple Haze
Skrevet
Dette er en tråd fra 2006 :eeeh:

Det spiller vel ikke så stor rolle. Sprutorgasmer går ikke ut på dato vettu ;)

Skrevet

Spruta første gangen da min x-fuck friend fingra meg... Sinnykt godt ;)

Får ikke til å sprute nå med mindre jeg bruker vibrator... Utrolig digg... Kjenne at alt blir vått ;);) Mmmmm...

Samboern likte det veldig ;)

Men et sp... Er det normalt at det kan komme urin samtidig som man ejakulerer?? Har opplevd det noen gang,og ikke alltid like gøy det da :sjenert:

Gjest KateW
Skrevet

Jeg har aldri opplevd det. Når jeg spruter kommer det ganske masse klar væske, som vann, rett og slett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...