Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

haeisann, jeg åpner ikke denne tråden pga de som danset - MEN fant ingen tråd om "skal vi danse folka" så fant jeg derfor ut å lage denne tråden..

Jeg heier på Kristian jeg da ;)

Bare stem, eller kom med den tråden jeg ikke fant ;)

Endret av Miloine
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg heier også på Kristian og Alexandra! Men i dag var Tone best.

Gjest Leiababe
Skrevet

Heier definitivt på Kristian. Han er flink til å danse, samtidig som han er sympatisk og morsom. Trodde jeg skulle knekke sammen av latter da de viste klippet av han som barn i forrige episode. Han hadde virkelig fått med seg bevegelsene til Morten Harket :ler:

Skrevet

Heier også på Kristian, men har en følelse at det er frk. Tone som går av med seieren! :tristbla:

Gjest Leiababe
Skrevet
Heier også på Kristian, men har en følelse at det er frk. Tone som går av med seieren!  :tristbla:

Urk.. håper ikke det. Har blitt litt for mye av henne synes jeg. Synes hun virker veldig forandra, men blir vel sånn når man blir kjendis.(kjenner henne ikke altså, men virka så søt når hun var med i Idol..)

Skrevet

Alle de som står igjen er gode. Men jeg håper Krisitan vinner, men tror kanskje det er Tone som går av med seieren. Og det gjør meg ingenting, for hun er en god danser.

Skrevet (endret)

Vel jenter, da er Steffen ute og 3 gode er igjen!

Desverre er Tone ei flink danser - men jeg klarer bare ikke den oppførselen hennes! (jada det har ingenting med dansingen å gjøre)

I går hadde hun klær på seg til en forandring :overrasket:

:ler:

Håper at Kristian vinner, han er utrolig flink til å danse, kjekk og veldig morsom!

;)

Urk.. håper ikke det. Har blitt litt for mye av henne synes jeg. Synes hun virker veldig forandra, men blir vel sånn når man blir kjendis.(kjenner henne ikke altså, men virka så søt når hun var med i Idol..)

Enig med deg - det kalles DIVANYKKER :sprettoy:

Endret av Miloine
Skrevet

Har også fått inntrykk av at Tone har fått divanykker. Hun har ikke beina planta på jorda lengre. Hun er flink til å danse osv, men det blir litt mye overdrevent smiling, blinking og tafsing/flørting med danselæreren. Skjønner godt at noen seere lurer på om det er følelser mellom dem, de klår og klemmer heeele tiden. Men-men...tror ikke noen har godt av å høre hvor pen de er hele tiden, blir kankje innbilsk av sånt.

Derfor heier jeg på Kristian!

Skrevet

Ååååå så herlig å se at mange heier på kristian! føler at tone kommer til å vinne,ikke pga av ferdigheter men fordi folk stemmer frem henne fordi hun er så "søøøt" og uskyldig men den tunga ut av munnen og dialektå si!.. er så lei jg.. hun er med på side2.no nesten HVER dag ,og presser seg frem i media..oser av selvtillit..er så lei hun jeg,blir nesten helt kvalm!...håper ikke hun vinner! selv om jg tror hun kommer til d..mange jenter synes jo dansepartnern hennes er fin,og hun flørter så (ALTFOR ) mye..jeg mener,såå pen er hun ik?

Skrevet

Fint program, men hadde det ikke vært for musikken ville jeg ikke ha giddet å se på.

Skrevet

Musikken i programmet er kul å høre på, det liver veldig opp :)

Skrevet

;) Enig.. kjipt d er live..så d ikke går an å få de versjonene av sangene..

og ja,programmet hadde vel blitt litt kjedelig uten musikken..dans uten musikk kanke være mye spennende..hihi

:ler:

Skrevet

Synes ikke akkurat Tone er så søt og uskyldig lenger.... Heia Kristian og ut med Tone sier jeg!

Skrevet

Var da fælt som alle hater Tone. Både Elisabeth, Susann, Alexandra og Tone har brukt minimale kjoler i SVD, men bare Tone får kjeft??

Pinlig sjalusi og misunnelse ute å går.

Skrevet

Jeg syntes det nesten var litt trist at Steffen Tangstad forsvant ut. Ikke fordi han var en akkurat brakende god danser, men han gjorde et iherdig forsøk og han var så sjarmerende å se på!

Men slik er nå spillet. Og nå håper jeg Tone forsvinner ut snart, klarer ikke den dama!

Skrevet

Kristian er berre nyyydeleg, måten han er på og utsjånaden ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...