Rosenrød Skrevet 11. november 2006 #21 Skrevet 11. november 2006 Blir så lei når folk maser om at det er misunnelse som gjør at folk misliker Tone osv. Jeg har IKKE sagt at jeg misliker henne pga at hun går i minimale klær, det gjør jo de andre damene også. Det jeg misliker er den enormt overflørtete, masete stilen hennes. I tillegg synes jeg hun er blitt overeksponert siden idol, har liksom blitt brettet ut både her og der, uten at det nødvendigvis er hennes feil. Det blir for mye av henne rett og slett, for meg i hvert fall.
83` Skrevet 11. november 2006 #22 Skrevet 11. november 2006 Blir så lei når folk maser om at det er misunnelse som gjør at folk misliker Tone osv. Jeg har IKKE sagt at jeg misliker henne pga at hun går i minimale klær, det gjør jo de andre damene også. Det jeg misliker er den enormt overflørtete, masete stilen hennes. I tillegg synes jeg hun er blitt overeksponert siden idol, har liksom blitt brettet ut både her og der, uten at det nødvendigvis er hennes feil. Det blir for mye av henne rett og slett, for meg i hvert fall. ← Helt enig med deg, Rosenrød!! Hvorfor i huleste MÅ det være misunnelse som ligger bak at man misliker noen? Nå irriterer jeg meg max over henne pga. at det lyser laaang vei at hun tror hun er den flotteste dama på jord! Nå skal man ta til etterretning at hun er veldig ung, og at det da er lett for at kjendisstatus og tusenvis av kommentarer på hvor vanvittig pen hun er, går rett til toppen på en så ung jente. Skjønner det på en måte godt. Men er så forbanna irriterendes fordi! -og enda mer irriterende at folk anklager oss for å være misunnelig på henne... Er jo ikke ALLE som synest hun er så overjordisk som tydeligvis mange andre gjør. Og hvorfor da være misunnelig?! Tror heller de som skriver at vi som irriterer oss over henne selv er misunnelig på henne. Siden de tror det er det eneste normale
Snuppen Skrevet 11. november 2006 #23 Skrevet 11. november 2006 ER HELT ENIGE MED DERE TO OVER MEG HER!!! ..akkurat sånn jeg og mener..ik no sjalusi og misunnelse i bildet nei.. hun skal bare være så overflørtete og spille på kropp og utseende,og d blir nesten litt kvalmt som sagt!.. huff..er sånn jg nesten ik orker snakke om henne heller... hun oser av selvtillit,og det hjelper ik at hun er så mye i media,og blir stemt opp her og der...
Rosenrød Skrevet 11. november 2006 #24 Skrevet 11. november 2006 Nettopp! Hun er absolutt pen, men jeg kan ramse opp flere kvinner her i Norge som jeg synes er både penere og har mye mer utstråling enn henne.
orakel Skrevet 11. november 2006 #25 Skrevet 11. november 2006 Tråden er ryddet. Reglene. orakel - mod.
Snuppen Skrevet 12. november 2006 #26 Skrevet 12. november 2006 http://www.seher.no/cm/SeHer/Kjendisnytt/Norske/1.294677 se her-hun føler seg som en brun barbiedukke!--
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #27 Skrevet 13. november 2006 Håper også på Kristian, og at Tone går ut, ut, ut, ut, ut..... "Blomsterfinn" har forstått det også som han sier: Skjønnheten kommer innenfra, sorry girls, dere andre har malt dere og malt dere og malt dere Ikke vanskelig å forstå at det er Tone han sikter til Enig med Rosenrød sine uttalelser
fargegla82 Skrevet 13. november 2006 #28 Skrevet 13. november 2006 Fikk ikke med meg fredagens episode jg!går det reprise? Takk for svar!
Gjest Fresh Skrevet 13. november 2006 #30 Skrevet 13. november 2006 Jeg synes synd på Tone, for jeg tror ikke hun vet hvor dårlig hun fremstiller seg. Hun burde hatt en god pr-rådgiver.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #31 Skrevet 13. november 2006 Reprisen gikk i helgen. ← Nei, den gjorde ikke det pga all fotballen. Jeg har faktisk ikke kunnet finne noe sted at fredagens episode der Steffen Tangstad gikk ut skal sendes i reprise. Dessverre for jeg fikk heller ikke sett programmet
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #32 Skrevet 13. november 2006 Nei, den gjorde ikke det pga all fotballen. Jeg har faktisk ikke kunnet finne noe sted at fredagens episode der Steffen Tangstad gikk ut skal sendes i reprise. Dessverre for jeg fikk heller ikke sett programmet ← Se linken i inlegg 26 over her
Gjest gjest1 Skrevet 13. november 2006 #33 Skrevet 13. november 2006 Nei, den gjorde ikke det pga all fotballen. Jeg har faktisk ikke kunnet finne noe sted at fredagens episode der Steffen Tangstad gikk ut skal sendes i reprise. Dessverre for jeg fikk heller ikke sett programmet ← Beklager. Men det er vanlig at den går i helgen.
Snuppen Skrevet 13. november 2006 #34 Skrevet 13. november 2006 Åh,så nå på en sånn stemmemåling over hvem som kommer t å vinne.. 74% på christian, 17% på tone!! :D
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #35 Skrevet 14. november 2006 Åh,så nå på en sånn stemmemåling over hvem som kommer t å vinne.. 74% på christian, 17% på tone!! :D ← HURRA
tøydukke Anna Skrevet 14. november 2006 #36 Skrevet 14. november 2006 Jeg håper virkelig Kristian vinner! Han er suveren. Hadde aldri trodd at han skulle være/bli så flink til å danse. Mange talenter den mannen der.
Gjest merra Skrevet 14. november 2006 #37 Skrevet 14. november 2006 Jeg synes synd på Tone, for jeg tror ikke hun vet hvor dårlig hun fremstiller seg. Hun burde hatt en god pr-rådgiver. ← Jeg skjønner ikke helt hva du mener, for jeg syns de andre damene med unntak av håndballberta er minst like tilgjort og oppfjaset?! Alle sitter og himler med øynene i armkroken til de mannlige trenerne, og mennene sitter med armen rundt sin kvinnelige trener. Alle tar jo på hverandre like mye, jeg ser ikke forskjell, men kanskje det er blikket mitt det er noe i veien med, jeg ser nok ikke med de riktige brillene.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #38 Skrevet 14. november 2006 Alle tar jo på hverandre like mye, jeg ser ikke forskjell, men kanskje det er blikket mitt det er noe i veien med, jeg ser nok ikke med de riktige brillene. ← Du har nok feil briller på deg da ja!
Gjest Fresh Skrevet 14. november 2006 #39 Skrevet 14. november 2006 Jeg skjønner ikke helt hva du mener, for jeg syns de andre damene med unntak av håndballberta er minst like tilgjort og oppfjaset?! Alle sitter og himler med øynene i armkroken til de mannlige trenerne, og mennene sitter med armen rundt sin kvinnelige trener. Alle tar jo på hverandre like mye, jeg ser ikke forskjell, men kanskje det er blikket mitt det er noe i veien med, jeg ser nok ikke med de riktige brillene. ← Jeg mener ikke bare i det programmet, men generelt. Hun er flink til å profilere seg og avsløre private ting og jeg er redd hun kommer til å angre på åpenheten sin senere.
Gjest merra Skrevet 14. november 2006 #40 Skrevet 14. november 2006 Jeg mener ikke bare i det programmet, men generelt. Hun er flink til å profilere seg og avsløre private ting og jeg er redd hun kommer til å angre på åpenheten sin senere. ← Å, jeg har ikke lest noe om henne utenom tv-programmet så det vet jeg ikke noe om. Merra leser ikke sånne sladreblader, er alt for finkulturell til det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå