Gå til innhold

Hvem pynter til jul hos dere?


kamela

Anbefalte innlegg

Jeg handler, pynter og koser meg.

Samboer drar treèt i hus, får det på fot og mor ordner resten.

Barna er med meg og pynter selve treèt.

Barna og jeg er julete og samboer ikke.

Vårt privelegium å pynte eller la være alt ettersom. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her i huset er det vel jeg som gjør alt, egentlig.. Men det synes jeg bare er koselig, jeg elsker å bruke tid på det, julemusikk og gløgg-pauser... :hjertesmil:

Når det kommer til juletreet, så er ungene med å pynter det, og mannen, om han er hjemme. Men jeg er nok litt som Monica i Friends, for når vi er ferdige så er det som oftest den delen jeg har pyntet som vender utover... Eller jeg retter litt på det når ungene og mannen ikke ser det... :sjarmor: Mine unger har iallefall en tendens til å henge 3 kuler på samme gren, og det klarer ikke pedanten i meg å se for lenge på.. :sjenert: Men de har enda ikke fersket meg i å korrigere pyntingen deres, så da er alle fornøyde. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Evelina, det var igrunnen akkurat det jeg håpet et klokt hode skulle si (når det gjelder pyntingen, ikke kredittkortet ;)), godt jeg ikke er alene om å ønske det sånn.

Blir vel til at jeg tar en fridag og koser meg glugg ihjel hjemme med julemusikk og all pynten rundt 1. desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir vår andre jul sammen, så lange tradisjoner har vi ikke (enda...). I fjor hadde vi ikke juletre grunnet plassmangel, men i år blir det det. Det skal vi sikkert kjøpe sammen. Han må sette det på plass, men jeg pynter det. Resten av pyntingen tar sikkert også jeg meg av, siden han ikke er noe stor fan av julen. :tristbla:

Men, han lar meg få styre julen som jeg selv vil, siden den betyr mye for meg. Skal bake pepperkaker og pynte. Pynter ikke så mye, liker ikke når det er nedlesset av jul, men få og stilige røde elementer her og der er lekkert. Skal ha det som på et typisk interiørblad-bilde, så det blir nok en del nye innkjøp til ny leilighet i år... :sjarmor:

Edit: skrivefeil.

Endret av Prinsesse-vil-ikke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...