Gå til innhold

Hvor i Oslo går man ut...

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

www.nattguiden.no har masse omtaler om utesteder i Oslo :)

og kommentarfelt, så man får et inntrykk av hva som skjer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

På Trompeten er man garantert å treffe på horder av dritingse gardister på perm. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stratos (11. etasje i Operapasasjen) er veldig bra. Både om du er singel eller har med kjæresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, ikke kupp tråden, da!! :)

Ser at det er nye innlegg i tråden, og gleder meg til å få tips til et spennende nytt sted å gå, men så er det kun 18-årssteder som blir dratt frem! (Vet jeg har bidratt litt selv også, men skal gi meg nå!)

Lag en ny tråd, davel!! :)

Jeg leter fremdeles etter et perfekt sted for single, og da helst med 24+ grense...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hey, ikke kupp tråden, da!! :)

Ser at det er nye innlegg i tråden, og gleder meg til å få tips til et spennende nytt sted å gå, men så er det kun 18-årssteder som blir dratt frem! (Vet jeg har bidratt litt selv også, men skal gi meg nå!)

Lag en ny tråd, davel!! :)

Jeg leter fremdeles etter et perfekt sted for single, og da helst med 24+ grense...

Mitt svar om Stratos forsvant vel litt i 18-årssvarene, tenker jeg. Er vel 20-årsgrense der, men jeg føler meg slett ikke som noen gamlis når jeg er der, og jeg er straks 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt svar om Stratos forsvant vel litt i 18-årssvarene, tenker jeg. Er vel 20-årsgrense der, men jeg føler meg slett ikke som noen gamlis når jeg er der, og jeg er straks 30.

men Stratos har kun åpent i juli/august...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men Stratos har kun åpent i juli/august...

Neinei, har vært der i vinter, jeg, og var der sist på 17. mai.

EDIT: Ser ut som om de har hatt åpent ca én gang i måneden i vinter, ja. Så jeg har tydeligvis hatt flaks når jeg har vært på byen! :)

Endret av Wadjet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det ikke alltid så enormt lang kø der??? Må kanskje somle meg ut tidligere på kvelden... Men vi har det jo alltid så gøy på vorspiel, alltid jentevorspiel da dessverre...

Skal teste ut Stratos neste gang! Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...