Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Catwoman
Skrevet

Lene er absolutt penest av de, men jeg tror ikke hun vinner (selv om jeg håper det) fordi det pleier ikke å være den peneste som vinner.

Tipper Maria vinner - likte henne ikke i starten men synes hun har kommet seg nå. Men jeg hæler fortsatt ikke stemmen hennes :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lene er absolutt penest av de, men jeg tror ikke hun vinner (selv om jeg håper  det) fordi det pleier ikke å være den peneste som vinner.

Tipper Maria vinner - likte henne ikke i starten men synes hun har kommet seg nå. Men jeg hæler fortsatt ikke stemmen hennes  :sjenert:

Helt enig Catwoman.

Jeg tipper også Maria siden hun er såpass ung. Dessuten er hun vel høyest og slankest i tillegg så jeg tror hun vinner.

Iren fortjener ihvertfall ikke å vinne. Lene kan også godt vinne for min del men jeg tror ikke hun gjør det.

Skrevet

Jeg både tror og håper Lene vinner.

Men Maria er en sterk motkonkurrent.. Spennende nå!

Skrevet

Usj, det ble Maria jo. hehe. jaja gratulerer til henne!

Skrevet

LATTERLIG!! Hun skulle falt ned fra taket! Hun ser jo ut som et fugleskremsel med lut rygg! Latterlig!!!!

Skrevet (endret)
LATTERLIG!! Hun skulle falt ned fra taket! Hun ser jo ut som et fugleskremsel med lut rygg! Latterlig!!!!

Ja, så var det vel et fugleskremsel modellbyrået faktisk ønsket seg da! :roll:

...

Lene er veldig vakker, men jeg kan godt se at Maria har større bredde og jeg synes hun er en verdig vinner.

Endret av Anneli
Skrevet

Jeg synes både Maria og Lene var verdige vinnere, bare glad Iren røk ut jeg, likte henne i begynnelsen, men på slutten virket hun utrolig lite motivert, arrogant og ufyselig .. "Jeg HAAATER å bli vekket. Jeg HAATER å stå opp tidlig" .. Likte derimot ikke Maria i begynnelsen men fikk et forbedret inntrykk mot slutten. Lene får sikkert nok av jobber uansett!

Skrevet
Ja, så var det vel et fugleskremsel modellbyrået faktisk ønsket seg da! :roll:

...

Jeg kan godt se at Maria har større bredde enn Lene og synes hun er en verdig vinner.

Åpenbart, og jeg synes det er latterlig!

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Fatter ikke at et byrå vil ha en sånn sutrete drittunge i stallen, hun fucka jo opp hver eneste shoot helt til det siste. Ikke gjorde hun noe godt inntrykk på casting heller, så vidt jeg kunne se.

Skrevet

For ikke å snakke om finalebildene! Haha! Grasiøs ballerina må jeg si! Elefant passer kanskje bedre! Og hun så jo overhodet ikke glamorøs ut! Hun så jo ut som en trashy callgirl!

:ler:

Skrevet
Fatter ikke at et byrå vil ha en sånn sutrete drittunge i stallen,

Enig.

Gjest Leiababe
Skrevet

Jaja, av de som var igjen hadde jeg Lene som favoritt. Synes hverken Iren eller Maria var det helt store. Men så har vel ikke jeg greie på slikt heller da ;) Min favoritt røk uansett ut for en stund siden, og det var Meriam :)

Skrevet (endret)

Maria har jo god tid på seg for å utvikle seg, og Lene er egentlig litt for gammel til å gjøre suksess innen motebransjen, de liker umodne 15-åringer. ;)

Tror Maria har mye større sjanser til å gjøre karriere internasjonalt.

Endret av Quirky
Skrevet

Er enig i det som mange av de andre skriver. Tror Maria har flere muligheter for å gjøre karriere internasjonalt. Synes også Lene var nydelig, men tror ikke hun har så stor bredde som Maria...

Gjest gurimalla
Skrevet

Synes det var ganske kjedelig i grunnen, alle likte Lene best unntatt byrået som likte Maria. Helt greit at det er de som skal ha henne i stallen, men konkurransen blir litt korny da det de har gjort underveis ikke spiller noen rolle.

Nå bryr jeg meg ikke så mye si for det er jo en dum tv-serie...

Skrevet
Synes det var ganske kjedelig i grunnen, alle likte Lene best unntatt byrået som likte Maria. Helt greit at det er de som skal ha henne i stallen, men konkurransen blir litt korny da det de har gjort underveis ikke spiller noen rolle.

Jeg reagerte også litt på det. De kunne jo like godt tatt inn hun dama fra byrået i første episode, så kunne hun plukket ut en av dem, så hadde hele serien vært ferdig.

Skrevet

Nå bryr jeg meg ikke så mye si for det er jo en dum tv-serie...

:Nikke:

På meg og virket det som om hun dama fra modellbyrået var den som bestemte. Alle de andre hadde jo masse bra å si om Lene, men hun byrådama likte jo Maria best. Så det virket som om at siden det er hun som skal bruke den nye topmodellen så burde hun få det siste ordet. Hvis det er slik det skal være så får de gå ut på gata å hente inn de modellene de vil ha.

Skrevet

Jeg syns maria er altfor ung, hun er 15år, nå har hun kanskje blitt 16 men...

Hun dama fra Trumph byrået kunne vært dommer hele tiden i programmet siden hun tydeligvis bestemte hvem de skulle ha. Maria ser altfor ung. På det siste bilde de tok i går, det glamour bilde, ser hun ikke bra hun. Ser ut som en pyntet drittunge!! Nei jeg syns Lener var mye bedre, hun var flinkere gjennom hele sesongen, men så taper hun bare fordi hun ene dama skal bestemme alt. Som dere sier var jo hele konkurransen litt bortkastet for alle de andre.

Skrevet
Jeg syns maria er altfor ung, hun er 15år, nå har hun kanskje blitt 16 men...

Hun dama fra Trumph byrået kunne vært dommer hele tiden i programmet siden hun tydeligvis bestemte hvem de skulle ha. Maria ser altfor ung. På det siste bilde de tok i går, det glamour bilde, ser hun ikke bra hun. Ser ut som en pyntet drittunge!! Nei jeg syns Lener var mye bedre, hun var flinkere gjennom hele sesongen, men så taper hun bare fordi hun ene dama skal bestemme alt. Som dere sier var jo hele konkurransen litt bortkastet for alle de andre.

Det er jo jentunger motebransjen vil ha for tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...