Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heier på Lene!

Litt off topic dette, men.. Er det bare meg, eller har Maria en helt forferdelig mørk stemme? Synes den er så fæl å høre på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er noen jenter så sure på hun ene? Vet desverre ikke hva hun heter, men det var en tv reklame hvor de holdt på noe ala "ååh, du er bare så..... jeg klarer ikke mer... etc"

Gjest Gjest_Cuba_*
Skrevet
Heier på Lene!

Litt off topic dette, men.. Er det bare meg, eller har Maria en helt forferdelig mørk stemme? Synes den er så fæl å høre på.

Tja.. Jeg syns det alltid har hørt ut som hun holder tilbake gråten jeg.. Merkelig stemme!

Fikk ikke sett sist gang så fikk ikke med meg den dialekten.

Når går reprise?

Ellers heier jeg på Lene..

Gjest Gjest_nf_*
Skrevet

Jeg har ikke fulgt med så mye i år. Men skal de ikke bli slått sammen med svensker og dansker i år?

Jeg heier på Maria.. Hun blonde er bare rar, og Lene er for kjedelig.

Skrevet
Jeg har ikke fulgt med så mye i år. Men skal de ikke bli slått sammen med svensker og dansker i år?

:riste:

Skrevet

Jeg byttet også dialekt etter de jeg snakker med da jeg var yngre.

Dette er ikke fordi jeg feiker. Men fordi jeg snakker en dialekt med mor, en med far og en der jeg bor.

Tidligere da jeg snakket med folk som snakket en av de dialektene, la jeg om. Helt ubevisst og uten å tenke at det var rart, eller å skjønne hvorfor folk lo.

Nå har jeg stort sett blirr bevisst på å ikke gjøre det, grunnet kommentarer som de dere kommer med over ;)

Ble for teit å stå midt i Bergen sentrum og spørre på klingende bergensk om veien til Togstasjonen.

Siden Sørland snakker rogalending, la sikkert jentungen om automatisk.

Gjest Gjest_nf_*
Skrevet
:riste:

Okey..jaja, det er vel kanskje like greit.

Er det bare meg eller er denne sesongen gørrkjedelig?? Dagens episode var jo bare meningsløs pjatt. Hadde jeg visst at det ikke var finalen, så hadde jeg droppet å se den.

Skrevet
Men hun er jo det! ;)

Det at hun har vært best hele veien tilsier vel ikke at hun ikke skal vinne, vel?

Hun har så absolutt ikke vært best hele veien!

I begynnelsen hadde hun likt uttrykk på alle bildene og viste ingen fremgang, men kom videre likevel for hun er sååå søøøøt :kvalm:

Gjest kjedelig
Skrevet

Denne gangen er det hipp som happ hvem som vinner, syns ingen av dem er top model materiale sånn som jeg ser for meg en top model. At de kan brukes som modell kan de jo men ikke på et høyt nivå, der mangler de noe etter mitt syn.

Men søte jenter er de alle tre.

Skrevet
Hvem gikk ut?

Ingen gikk ut i går. Virket som om det var litt 'mimreepisode' - de kommenterte litt hva som hadde skjedd i de tidleigere episodene.

De var også innom Thrumph models - hvor de virket å være fornøyd med alle kandidatene.

Skrevet

tror hun Iren eller hva hun heter kommer til å vinne

Skrevet

Jeg håper Iren vinner nå. Hun syter, men ser bra ut på bilder...

Skrevet

Iren er jo ikke pen! OG sytebøtte!! Er jo helt fjernt at hun har kommet så langt! Synes det er latterlig om det er hun som vinner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...