Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 7. november 2006 #1 Skrevet 7. november 2006 Jeg holder en knapp på Lene. Hun er så nydelig. Hun andre lille mørke er også skjønn. Iren er ganske usympatisk, synes jeg. Og Maria er jo bare et barn, stakkar (hva skjedde med dialekten hennes igår??)
Karamba Skrevet 7. november 2006 #2 Skrevet 7. november 2006 (endret) Synes ihvertfall ikke at Maria bør vinne, hun er ikke moden nok. Håper at Ingvild og Lene kommer til finalen. Synes Ingvild bør vinne, jeg... Endret 7. november 2006 av Karamba
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 Håper indelig ikke at Lene vinner. Hun har jo vært opphauset av dommerne fra dag en og får skryt uansett on hun gjør det bra eller ei fordi hun er så 'søt'.
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Håper indelig ikke at Lene vinner. Hun har jo vært opphauset av dommerne fra dag en og får skryt uansett on hun gjør det bra eller ei fordi hun er så 'søt'. ← Men hun er jo det! Det at hun har vært best hele veien tilsier vel ikke at hun ikke skal vinne, vel?
Rosenrød Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Jeg liker Ingvild best. Lene er veldig søt, men Ingvild har mer x-faktor synes jeg.
Gjest Gjest_Grete_* Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Iren bør gjøre noe med håret sitt, panneluggen ser ikke bra ut!!
MellonCollie Skrevet 7. november 2006 #7 Skrevet 7. november 2006 Jeg liker Ingvild best. Lene er veldig søt, men Ingvild har mer x-faktor synes jeg. ← Helt enig her. Synes også TV3 legger veldig opp til alt med Lene, hun får jo utrolig mye kameratid... Ingvild har vi jo sett svært lite til de siste episodene? Men jeg håper også på disse to i finalen, og Ingvild som vinner
Rosenrød Skrevet 7. november 2006 #8 Skrevet 7. november 2006 Ja, det er litt rart egentlig, vi får jo se Lene og til dels Maria og Iren hele tiden, mens Ingvild havner i bakgrunnen.
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 7. november 2006 #9 Skrevet 7. november 2006 Iren er jo i fokus hele tiden! Men det kan jo være fordi hun sier så mye rart og er så usympatisk, det blir jo god underholdningsverdi av sånt
Gjest Gjest_joan_* Skrevet 7. november 2006 #10 Skrevet 7. november 2006 Iren bør gjøre noe med håret sitt, panneluggen ser ikke bra ut!! ← Hehe, ja.. Stylisten som trodde at det ville kle henne burde skamme seg. Det ser så forferdelig ut. Ellers synes jeg at Maria skal vinne. Det er synd å si det, men jenter på 20+ år er som dinosaurer å regne i modellbransjen. De bruker jo gjerne noen år på å lære seg spillet også.. Lena er veldig pen, men modell? Neppe..slike jenter går det 5 på dusinet. Ingvild? Nå har jeg riktignok ikke sett alle episodene, men kan knapt huske å ha sett henne.
fiesta Skrevet 7. november 2006 #11 Skrevet 7. november 2006 Håper ikke Maria vinner. Mye på grunn av alderen. Hun er for ung. Håper Lene vinner.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #12 Skrevet 7. november 2006 Heia Lene og Ingvild! Maria er ok, men Iren er helt tragisk synes jeg. Er jo overhodet ikke pen uten sminke er min mening.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #13 Skrevet 7. november 2006 Ingvild bør vinne - fordi bildene hennes blir nydelige. Jeg la også merke til Marias plutselige endring av dialekt i går - snakk om å drite seg ut da!!! Høres ut som det var stavanger-dialekt eller noe sånt. Og så bare later hun som hun har Oslo-dialekt? Eller er det omvendt?
lagacy Skrevet 7. november 2006 #14 Skrevet 7. november 2006 Jeg holder en knapp på Lene. Hun er så nydelig. Hun andre lille mørke er også skjønn. Iren er ganske usympatisk, synes jeg. Og Maria er jo bare et barn, stakkar (hva skjedde med dialekten hennes igår??) ← Synes hun andre mørke som du kaller henne, husker ikke hva hun hetr fordi hun tar så lite fokus. Synes Iren virker usympatisk og egoistisk. Og som du sier, hva skjedde med dialekten til Maria i går? Prøver hun å bli bedre venn med Kathrine? Synes Maria virker usympatisk og dømmende.. Heia hun som sier så lite!!
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #15 Skrevet 7. november 2006 LENE!! Synes Ingvild er søt, men altfor casual. Iren er en sytepave og skjønner ikke hvorfor hun har kommet så langt. Maria har en viss underholdningsverdi, men utrolig irriterende stemme, og JA, hva skjedde med dialekten?!?!
sacred Skrevet 7. november 2006 #16 Skrevet 7. november 2006 Har alltid holdt en knapp på Lene fordi hun er veldig pen, men er enig at hun virker veldig som en favoritt blant dommerene og får mye mer TV tid enn de andre.. Ingvild er jo også en vakker liten skapning, hun kan også vinne! Maria har jeg ikke så mye til overs for.. La forresten også merke til at hun byttet dialekt! Trodde det var jeg som hørte feil, men neida.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #17 Skrevet 8. november 2006 La også merke til det med dialekten.... og begynte å lure. Måtte bare gå inn på hjemmesiden å se hvor hun bodde. Og der står tydelig hjemsted Stavanger. Så faker hun østlandialekt eller?
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #18 Skrevet 8. november 2006 Jeg la også merke til Marias plutselige endring av dialekt i går - snakk om å drite seg ut da!!! Høres ut som det var stavanger-dialekt eller noe sånt. Og så bare later hun som hun har Oslo-dialekt? Eller er det omvendt? ← Hun bor i Stavanger, men har mor fra Østlandet (tror jeg), derfor 2 dialekter.
Jens Skrevet 8. november 2006 #19 Skrevet 8. november 2006 syns ingen av dem er noe særlig, men Ingvild ser bra ut, men er for lav, så dermed stemmer jeg på Lene, eller Maria, eller, Iren...........
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #20 Skrevet 8. november 2006 Ingvild ser definitivt bra ut, men Lene har både den riktige høyden og er mer spesiell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå