Gå til innhold

Favoritt kjøkken

Gjest Embla s

Hvilke type mat liker du best?  

1. 1. Hvilke type mat liker du best?

• Thailandsk
      2
    • meksikansk
      3
    • Fransk
      0
    • Indisk
      8
    • italiensk
      6
    • annet
      5

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flott tråd!

JEg svarte Italiensk, men jeg kunne godt ha skrevet fransk også. DEt er bare det at Italiensk mat er så greit å lage selv, fransk er det gode spesielle en gang i blandt maten.

MEx er og godt, og alle de andre også.

Thai er suverent, men i lengden litt kjedelig. (har reist i østen i flere lange perioder og ble innimellom litt lei av maten)

Men vender stadig tilbake til Italiensk mat, enkelt, hverdagslig og god "husmannskost".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei indisk venninne som som tryller fram de lekreste retter, så må nom si at jeg er veeeldig svak for indisk mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Mexicans, Indisk og selvfølgelig Persisk Mat, nam nam..... og for dere som ikke har smakt min mamma sine persisk retter... ja synd asså :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaaaa, persisk mat er det beste jeg har smakt, men det er altfor altfor lenge siden sist! sikkert 15 år, men jeg husker enda hvor godt det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Har bare smakt kinesisk jeg . Og det er virkelig godt. Kunne godt prøvd meg på alle andre sorter mat. Makte noe i russland en gang som de sa var apehjerne... :lol::lol:

Tror de lurte oss. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg sulten! :ler:

Kunne også svart flere av alternativene over, men endte på Indisk. Det er det jeg lager mest, og kan spise oftest uten å gå lei. Uendelige variasjoner...... og for ikke å glemme naan!

Morsom tråd! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble "annet" på meg, fordi jeg ikke fant noe alternativ for spansk mat. Tapas er det desidert beste jeg vet, og i morgen skal jeg ha venner over på "spansk aften". Gleder meg som en unge!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savnet Norsk mat - for selv om internasjonale retter for å kalle det det er rasende godt - ingenting er bedre enn norsk tradisjonskost etter en måneds ferie med spennende og eksotiske utenlandske retter... Synes jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo så mye godt fra de forskjellige kjøkken at det er veldig vanskelig å velge.

Også norsk tradisjonell mat er veldig god hvis den er tilberedt riktig, men det gjelder jo egentlig for all mat.

Asiatisk mat er favoritten hvis jeg skal velge en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gresk er for tiden min favoritt. :P

Skriver for tiden, fordi smaken min har en tendens til å ombestemme seg innimellom... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...