Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2002 #1 Del Skrevet 24. mars 2002 i de siste dagene har jeg gått opp flere kilo. for hver gang jeg entrer vekta viser den en kilo mer. har gått opp ca fire kg på nesten bare en uke. hva er dette? er livredd. er lubben fra før og har slitt med overvekt siden en fødsel for tre år siden. jeg har vært skikkelig feit og orker ikke tanken på å bli det igjen. magen er svær og henger. magen ryggen og bena er full av strekkmerker. på leggene er det begynnelse til åreknuter. jeg var alltid fornøyd med kroppen før fødselen, men nå hater jeg den. jeg er bare 24 år. jeg orker snart ikke mer. hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 24. mars 2002 #2 Del Skrevet 24. mars 2002 Ut å røre på seg. Nå! Jeg vil absolutt anbefale noen treningstimer hver uke, to til å begynne med, tre ettervhert. Det koster penger og er kanskje vanskelig å få til å passe i en travel hverdag... men se på det som en investering i deg selv, din hverdag og din fremtid. Om og når du ikke trener, beveg deg ute. Gå, sykle en tur hver dag. Du har en treåring... ut å leke, akebakke, skiturer, lange turer i skog og mark. Jeg trenger vel ikke å si at påskemarsipanen og pastasausen er ute... Spis mange måltider, med gjerne bare tre timer mellom. Spis brød uten smør, spe på med masse frukt og grønnsaker. Vann! Drikk masse vann. Hele tiden. Det høres mye ut for mange å drikke flere liter vann om dagen, men hvis du har en flaske med drikketut og alltid fyller den og drikker hele tiden, blir det fort noen liter. Man flyr på do hele tiden før kroppen venner seg til det, men det er bare bra, renselse. Husk bare en ting - dette er ikke en slankekur. Dette er å legge om livsstilen sin. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 24. mars 2002 #3 Del Skrevet 24. mars 2002 4 kilo på en uke er veldig mye. Foreslår en aldri så liten tur til lege for å sjekke at det ikke er noe som diabetes o.l. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå