Gå til innhold

Duftkollisjon!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei alle sammen :D

Det er nok mange her som styler håret om morgenen; enten det er med gele, skum, spray, mousse osv. Sannsynligvis dusjer dere først også. Hvordan klarer dere å kombinere alle duftene; shampo, såpe, hårprodukter, parfyme osv. uten at det blir full kræsj? Greit at det går an å kjøpe serier, men hva når jeg skal bruke hårspray og parfyme f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er nok en fordel å bruke produkter uten parfyme eller med en mild lukt, hvis man er redd for duftkollisjon. Selv bruker jeg gjerne deo uten parfyme, eller i samme serie som parfymen min. Andre produkter har jeg med uhyre mild lukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker jeg parfyme, har jeg brukt andre produkter uten lukt eller med lite lukt av.

Bruker jeg stylingprodukter som lukter sterkt (så lenge de har en god lukt, er det jo greit), dropper jeg parfymen - den vil uansett ikke komme til sin rett, synes jeg.

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker parfyme hver dag, og for å unngå duftkollisjoner bruker jeg Cliniques produkter som jo er uparfymerte. Bruker deo, sjampo, dusjgelè og stylingprodukter fra Clinique. Det finnes sikkert andre serier som har uparfymerte produkter også. Men det er kanskje ikke så mange som har hårspray og andre stylingprodukter uten parfyme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tusen takk for tips alle sammen :D

Petruska eller noen andre; vet dere om Clinique har glansspray, da det er dette hårproduktet jeg pleier å bruke? I såfall, hvor fås den kjøpt og til hvilken pris?

God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Clinique har noe som heter shine serum, men det er ikke spray. De har 3 forskjellige sprayer, men ikke glanssparay tror jeg. Se her selv:

http://www.clinique.com/templates/products...AME=Skin%20Care

Man får ikke bestilt utenfor USA, men det er en fin oversikt over produktene de har.

Men det finnes sikkert andre merker som har glansspray, og som er uparfymert/svakt parfymert? Noen som vet?

God hjelg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...