rugrat Skrevet 8. november 2006 #21 Del Skrevet 8. november 2006 Ja det gjør jeg. Tak, lister, vinduer, inni skap osv. Sørger for å være ferdig med det til første søndag i advent, for da koser jeg meg skikkelig hele adventstiden vel vitende om at ingen bittesmå hybelkaniner lurer noe sted. Gjør selvsagt vanlig rent de siste 3-4 ukene før jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 8. november 2006 #22 Del Skrevet 8. november 2006 Næhæ. Har andre ting å bruke tiden min på da. Jeg vasker rundt på våren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #23 Del Skrevet 9. november 2006 Ja jeg tar rundvasken til jul, dvs sent på høsten. Det vil si jeg driver med dette akkurat nå. Skal bli ferdig med hele huset til første helga i advent. Det er mange som sier de heller gjør dette på våren, men jeg synes det er mye koseligere å holde på ute på den tiden jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. november 2006 #24 Del Skrevet 9. november 2006 Ja jeg tar rundvasken til jul, dvs sent på høsten. Det vil si jeg driver med dette akkurat nå. Skal bli ferdig med hele huset til første helga i advent. Det er mange som sier de heller gjør dette på våren, men jeg synes det er mye koseligere å holde på ute på den tiden jeg da. ← enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 9. november 2006 #25 Del Skrevet 9. november 2006 Nei, jeg vasker ikke rundt men tar litt ekstra her og der. I år må jeg ta litt mer enn før siden vi har pusset opp og de ter mer støv over alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 9. november 2006 #26 Del Skrevet 9. november 2006 I år kommer jeg til å gjøre det (ikke vegger og tak), men det er litt fordi vi skal flytte i februar. Da blir jobben litt lettere da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 12. november 2006 #27 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Ja her blir det alltid skikkelig rundvask hver jul.. Tak, vegger, inni skuffer og skap.. ja rett og slett over alt.. Blitt tradisjon det Endret 12. november 2006 av shatika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillie Skrevet 12. november 2006 #28 Del Skrevet 12. november 2006 Nei, gidder ikke bruke tida til det, koser oss i stedet for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solskinn Skrevet 12. november 2006 #29 Del Skrevet 12. november 2006 Ja det gjør vi, noen sier at en koser seg i stedet, men så har du oss som er av typen at vi må ha det ekstra dent for å kose oss. (litt små nevrotisk kanskje?) Neida, men for meg er julevasken en del av hele opplegget og jeg liker å vite at det er rent i hver en krok og at det lukter grønnsåpe. Sånn som det gjorde hos mormor før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tessmira Skrevet 12. november 2006 #30 Del Skrevet 12. november 2006 Ja her vasker vi rundt til jul, synes er det så koselig å sette seg ned i julen og kjenne duften av grønnsåpe å vite at det er rent i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helen Skrevet 12. november 2006 #31 Del Skrevet 12. november 2006 Egentlig burde jeg gjøre det men siden jeg er sykmeldt pga vonde armer og nakke så vet jeg ikke om jeg klarer det. Kjøkkenet og badet/wc må jeg bare ta. Mannen har lovet at han skal ta takene så vi får se hvor langt jeg kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. november 2006 #32 Del Skrevet 12. november 2006 Er det virkelig noen som bruker grønnsåpe enda?? Hva vasker dere med grønnsåpe???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. november 2006 #33 Del Skrevet 13. november 2006 Er det virkelig noen som bruker grønnsåpe enda?? Hva vasker dere med grønnsåpe???? ← JEG bruker grønnsåpe, og har ikke tenkt å slutte med det. Det blir ikke skikkelig rent uten, syns jeg, alt det derre moppestyret med microfiber og sprayer og støvmopping syns jeg er bare tøys og fanteri. Om ikke det er grønnsåpereint her i jula, er det ikke jul syns nå jeg. *storforbruker av grønnsåpa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 13. november 2006 #34 Del Skrevet 13. november 2006 Da jeg bodde hjemme gjorde mamma alltid det på våren og før jul. Jeg hata det, og jeg ble alltid tvingt til å ta skikkelig ryddig på rommet og gjøre masse jeg ikke ville. Derfor nei, jeg har ikke rundvask Tar det heller etterhvert når ting trengs å bli vasket Bedre litt og litt istedet alt på en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Anne*** Skrevet 13. november 2006 #35 Del Skrevet 13. november 2006 Rundvasker du til jul? Eller venter du med storrengjøring til våren? ← Begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raggsokk Skrevet 13. november 2006 #36 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg vasker der det trengs, når det trengs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå