Gjest jude Skrevet 5. november 2006 #1 Del Skrevet 5. november 2006 livredd for at denne skal forsvinne.........føler at det bare er meg som bruker det men det er det eneste som hjelper de første tre dagene. først da kan jeg gå over på noe annet. ser for meg at jeg må rundt og hamstre for år med bruk av saba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 5. november 2006 #2 Del Skrevet 5. november 2006 Det er vel neppe noe særlig marked for det, nei. Hamstre ivei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lola83 Skrevet 5. november 2006 #3 Del Skrevet 5. november 2006 Kjøp en pakke hver gang du handler mat o.l. Det vurderer jeg og gjøre med bade/toalett papir. Får aldri nok av det. Fryktelig irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susannah Skrevet 5. november 2006 #4 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Hadde mareritt om Saba self sit i mange år, det var det eneste jeg brukte de første årene jeg hadde mensen; mor sto for innkjøpet og dette brukte hun. Synes det var en tjukk klump mellom beina og ble sjeleglad første gang jeg fikk "mannet" meg opp til å kjøpe noe tynnere Forresten: sjekk på apoteket, de har garantert denne bind-typen inne. Endret 5. november 2006 av Susannah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprettball Skrevet 5. november 2006 #5 Del Skrevet 5. november 2006 Hehehe For oss som har kraftige blødninger så funker det utmerket. Kjøper det selv innimellom. Men merker at jeg er litt flau over det... Det er jo liksom det ultimate kjerring-bindet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lola83 Skrevet 5. november 2006 #6 Del Skrevet 5. november 2006 Hehehe For oss som har kraftige blødninger så funker det utmerket. Kjøper det selv innimellom. Men merker at jeg er litt flau over det... Det er jo liksom det ultimate kjerring-bindet. ← Kan da ikke være så ille og kjøpe det, har da sett pakken..og den er rosa joo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. november 2006 #7 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Et litt kraftig nattbind gjør ikke samme nytten? Jeg husker også Saba self-sit med gru... Kraftige blødninger er ofte et tema her i huset også, men ved å skifte Libresse Good Night ofte så overlever jeg Edit: skrivefeil Endret 5. november 2006 av Frysepulver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lola83 Skrevet 5. november 2006 #8 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Hva med de største tampongene da? Glad jeg går på p piller jeg, blør nesten aldri.. Endret 5. november 2006 av Lola83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 5. november 2006 #9 Del Skrevet 5. november 2006 Bruker ikke bind lenger, men Saba Self-sit var faktisk min favoritt. Det eneste bindet som ikke ble klamt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lola83 Skrevet 5. november 2006 #10 Del Skrevet 5. november 2006 Prøv Tena Lady da? Det hadde jeg gjort om jeg blødde for meget, tihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millis Skrevet 5. november 2006 #11 Del Skrevet 5. november 2006 Tena lady er for tynt til å fange opp kraftig mens. Har prøvd. Fikk overskuddspakker av min mormor. De funker kun til normal mengde. Det er jo ikke akkurat som de som bruker Tena lady TISSER PÅ SEG, men de "skvetter en dråpe" hvis de for eks. nyser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #12 Del Skrevet 5. november 2006 Tena lady er for tynt til å fange opp kraftig mens. Har prøvd. Fikk overskuddspakker av min mormor. De funker kun til normal mengde. Det er jo ikke akkurat som de som bruker Tena lady TISSER PÅ SEG, men de "skvetter en dråpe" hvis de for eks. nyser. ← Ok..trodde de var mere som en bleie jeg. Men da går jo ikke det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parfumfreek Skrevet 5. november 2006 #13 Del Skrevet 5. november 2006 Neida, Tena Lady finnes i flere størrelser. Er noen ganske solide noen ja. Vet om flere med kraftig mens som bruker de. Hilsen helsesektoren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #14 Del Skrevet 5. november 2006 Jøss, finnes det ennå? Husker det fra butikkhyllene før vi fikk mensen selv, må ha vært på slutten av 70 - tallet. Har aldri kjøpt den typen selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. november 2006 #15 Del Skrevet 6. november 2006 Jøss, finnes det ennå? Husker det fra butikkhyllene før vi fikk mensen selv, må ha vært på slutten av 70 - tallet. Har aldri kjøpt den typen selv ← Mange år siden jeg brukte det selv. Var vel det alternativet som var da jeg fikk mensen. Husker at bind alltid ble pakket inn så det var ingenting du slang i handlevogna. Godt at verden har gått framover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 23. april 2008 #16 Del Skrevet 23. april 2008 Hadde mareritt om Saba self sit i mange år, det var det eneste jeg brukte de første årene jeg hadde mensen; mor sto for innkjøpet og dette brukte hun. Synes det var en tjukk klump mellom beina og ble sjeleglad første gang jeg fikk "mannet" meg opp til å kjøpe noe tynnere Signerer denne. Husker med gru når jeg fikk mensen som 11 åring og mamma kom drassende med saba self sit'en. Var en rimelig spinkel 11 åring så jeg syntes bindet satt som en gedigen klump og følte alle så det på hønerompa jeg fikk av bindet at jeg hadde mensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 23. april 2008 #17 Del Skrevet 23. april 2008 Å dette kan kanskje väre redningen min:) Bruker nå tampax (den störste) og var den eneste tampongen jeg kunne bruke da jeg gikk på p-piller og blödde mindre.. Men nå som jeg har sluttet på pillene funker den ikke så godt lenger. Og bind synes jeg er ekle og klamme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #18 Del Skrevet 23. april 2008 jeg har alltid trodd at Saba var SÅ EKKELT, men fikk mitt første barn nå nylig og ble anbefalt det under renselsen(langvarig blødning etter fødsel). Og jeg ble skikkelig positivt overrasket! Ikke klamt som bind, pluss at de sitter godt uten teip... Kommer til å bruke det når den kraftige mensturasjonen er tilbake ja, men bare de verste dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 25. april 2008 #19 Del Skrevet 25. april 2008 Funket aldeles utmerket etter fødselen. Renselsen varte jo lenge, og alt annet ble så klamt. Men til vanlig bruker jeg always. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsune Skrevet 28. april 2008 #20 Del Skrevet 28. april 2008 Synes de var helt forferdelig! Mener å huske at det loet igjennom den hårnettaktige overflaten. Det føltes som om jeg gikk med et sykkelsete mellom beina, og jeg er veldig glad for tampong. Bind generelt kjennes ekkelt ut synes jeg. Og så har jeg med denne tråden fått vite enda flere ekle ting om fødsel som jeg ikke ville vite.. Jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå