Ce'Nedra Skrevet 28. april 2008 #21 Del Skrevet 28. april 2008 Hehe.. Denne typen er grusom! Jeg har fortsatt mareritt om at mamma kjøpte disse og det var det jeg måtte gå med.. Huff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 28. april 2008 #22 Del Skrevet 28. april 2008 Tråden ryddet. Reglene. Arwen (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mimma Skrevet 13. mai 2008 #23 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg hører også med til de som har brukt, og bruker Saba jevnlig, i mangel på "moderne" alternativer som etter min mening er like gode. Da de jo har vært på markedet "evig lenge" så fryktet jo jeg også at de kan bli tatt bort når som helst. Jeg tok like godt en tlf til produsenten, som kunne si at de ikke hadde noen planer som å ta de bort! Så det er pt. ingen fare for ikke å finn Saba self sit i butikkhyllan Mimma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. mai 2008 #24 Del Skrevet 13. mai 2008 Hadde mareritt om Saba self sit i mange år, det var det eneste jeg brukte de første årene jeg hadde mensen; mor sto for innkjøpet og dette brukte hun. Synes det var en tjukk klump mellom beina og ble sjeleglad første gang jeg fikk "mannet" meg opp til å kjøpe noe tynnere Forresten: sjekk på apoteket, de har garantert denne bind-typen inne. Det var som å lese om meg selv. GRUSOMME greier! *grøsser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beatrice Skrevet 20. mai 2008 #25 Del Skrevet 20. mai 2008 Synes Saba self sit er et helt ok bind som jeg bruker forholdsvis ofte. Ellers går det i Libresse goodnight om nettene. Dette bindet fungerer helt perfekt og håper ikke det blir borte!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 20. mai 2008 #26 Del Skrevet 20. mai 2008 Huff huff! Husker de grusomme greiene der da jeg nettopp hadde fått mensen og måtte gå i skuffen til mamma og tyvlåne fordi jeg ikke turte å fortelle henne det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. mai 2008 #27 Del Skrevet 21. mai 2008 Synes Saba self sit er et helt ok bind som jeg bruker forholdsvis ofte. Ellers går det i Libresse goodnight om nettene. Dette bindet fungerer helt perfekt og håper ikke det blir borte!! Er helt lik deg jeg.. ..bruker også Saba Self Sit stort sett.. ..og Libresse goodnight om nettene! Fungerer helt topp for meg deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest - Nora Skrevet 26. november 2008 #28 Del Skrevet 26. november 2008 Har akkurat begynnt å bruke Saba igjen, etter mange års opphold. Jeg ville ha noe som var mykere og mer behagelig enn de "plast-variantene" som ellers finns.. ..til min overaskelse er det jo kommet ny overflate som ikke "loer" sånn som på de gamle. Men de nye er stivere og former seg ikke så godt til underlivet.. ..sånn er det vel med produktutvikling.. ..men Saba kan anbefales hvis man vil ha noe som er mykt og kan klare litt blødning.. Nora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Gamlemor_* Skrevet 26. november 2008 #29 Del Skrevet 26. november 2008 Har akkurat begynnt å bruke Saba igjen, etter mange års opphold. Jeg ville ha noe som var mykere og mer behagelig enn de "plast-variantene" som ellers finns.. ..til min overaskelse er det jo kommet ny overflate som ikke "loer" sånn som på de gamle. Men de nye er stivere og former seg ikke så godt til underlivet.. ..sånn er det vel med produktutvikling.. ..men Saba kan anbefales hvis man vil ha noe som er mykt og kan klare litt blødning.. Nora har brukt Saba mer eller mindre hele tiden, og synes også at de er blitt bedre men ikke så myke som før.. ..kommer nok til å bruke Saba til "alt er over".. ..ikke så lenge igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gwyneth Skrevet 26. november 2008 #30 Del Skrevet 26. november 2008 har brukt Saba mer eller mindre hele tiden, og synes også at de er blitt bedre men ikke så myke som før.. ..kommer nok til å bruke Saba til "alt er over".. ..ikke så lenge igjen Må si jeg ble litt overasket nå. Trodde ikke at det fantes et emne om dette.. Men må jo bare "slenge meg på" å innrømme at jeg også bruker Saba, og har gjort det lenge... Kommer nok også til å bruke det til ting er over! ..ikke så lenge igjen for meg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 26. november 2008 #31 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg husker også at mamma hadde disse i skuffen.... men siden flere nevner det med blødning, er det sånn at disse bindene kan "håndtere" mere bod før de må skiftes da? Og, eh, var dette virkelig eneste alternativet de hadde i butikkene på 70-80-tallet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gwyneth Skrevet 26. november 2008 #32 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg husker også at mamma hadde disse i skuffen.... men siden flere nevner det med blødning, er det sånn at disse bindene kan "håndtere" mere bod før de må skiftes da? Og, eh, var dette virkelig eneste alternativet de hadde i butikkene på 70-80-tallet? Jeg har jo som sagt ikke prøvd så mye annet (noe Libresse når ikke annet var i butikken) men jeg har aldri hatt noe problemer med lekasje. Og jeg er nok ganske "drøy" i mengden... så de kan klare ganske mye blod. Men jeg skifter med en gang uansett.. Neida, det var ikke eneste alternativ på 70-80 tallet. Fantes ganske mange typer da også. Men alle var jo omtrent like tykke.. ..og på den tiden var Saba den med best og mykest overfalte synes jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyInRed Skrevet 26. november 2008 #33 Del Skrevet 26. november 2008 Funket aldeles utmerket etter fødselen. Renselsen varte jo lenge, og alt annet ble så klamt. Men til vanlig bruker jeg always. ikke for å kuppe tråden ts, men hva betyr/innebærer "renselsen" etter fødsel????? aldri hørt om det før..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2008 #34 Del Skrevet 26. november 2008 Saba self-sit hadde jeg faktisk glemt, men de er kanskje et bra alternativ til Natracare. De er 100% naturlige, er de ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 26. november 2008 #35 Del Skrevet 26. november 2008 ikke for å kuppe tråden ts, men hva betyr/innebærer "renselsen" etter fødsel????? aldri hørt om det før..... Renselse etter fødselen er blod og utflod fra skjeden. Det skjer en tilheling, og rester blir "skyllet" ut. Du kan lese om dette på google, for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest - Blivende mor Skrevet 27. november 2008 #36 Del Skrevet 27. november 2008 ikke for å kuppe tråden ts, men hva betyr/innebærer "renselsen" etter fødsel????? aldri hørt om det før..... Flere som har erfaringer med Saba Self Sit etter fødsel..?? ..er det et bind som bra og bruke da?? ..holder det til blod-mengde..?? Blivende mor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gwyneth Skrevet 23. mars 2009 #37 Del Skrevet 23. mars 2009 Flere som har erfaringer med Saba Self Sit etter fødsel..?? ..er det et bind som bra og bruke da?? ..holder det til blod-mengde..?? Blivende mor Hei Bruker Saba Self Sit til vanlig fordi jeg synes det er det mykeste og mest behagelige å ha på! Brukte det derfor også etter fødsel og jeg syntes det var så behagelig som det nå kan bli etter fødsel.... Håper de fortsetter å lage disse bindene i lang til ennå.. ..på tross av at alle synes å "hate" disse kjærring-bindene Karin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #38 Del Skrevet 13. juni 2023 Noen som vet om disse finnes fortsatt? Anonymkode: 0d7aa...426 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 14. juni 2023 #39 Del Skrevet 14. juni 2023 10 hours ago, AnonymBruker said: Noen som vet om disse finnes fortsatt? Anonymkode: 0d7aa...426 Jeg tror de ble tatt av markedet 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #40 Del Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Noen som vet om disse finnes fortsatt? Anonymkode: 0d7aa...426 De gikk ut av produksjon for ca 10 år siden. Jeg jobbet i butikk på den tida, og vi hadde mange fortvilte kunder da de forsvant. Anonymkode: fe52b...5e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå