Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #1 Del Skrevet 4. november 2006 Er jo forskjellig det, men er det mye usikkerhet, spille kostbar o,l prosesser? Når vet man om det er noe bla, holder på å bli sprøøøø. Merker når jeg viser interesse- da er han ovenpå- arg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #2 Del Skrevet 5. november 2006 En som er ovenpå eller kjip når man viser interesse tror jeg stort sett ikke er seriøst interessert. Du kan selvsagt fortsette å spille kostbar, men det funker jo ikke i et forhold - da må man være seg selv og begge må gi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sberg Skrevet 6. november 2006 #3 Del Skrevet 6. november 2006 Hvis det er mannen som er ovenpå når hun viser interesse så tror jeg heller at det er slik at han ikke tar henne eventuelt hennes tilnærmelser seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. november 2006 #4 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg gidder da ikke å spille kostbar. Er han virkelig interessert i meg så går det bra. Er det kun for å tilfredstille jaktinstinktet og å få nedlegge byttet så er han ikke så interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #5 Del Skrevet 6. november 2006 Min eks spilte bevisst hard to get for å få meg interessert. Vi var sammen i 5 år...så dette er vel forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. november 2006 #6 Del Skrevet 8. november 2006 Det er vel forskjellig. Jeg spiller ikke hard to get, men viser at jeg er interessert hvis jeg er det da. Hvis mannen spiller hard to get, tor jeg jeg hadde latt han gå. Orker ikke å kjempe for noen som ikke viser interesse. Men, det er jo meg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå