Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #1 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg var innom ICA for å kjøpe, de hadde ikke. Selger de Splenda i helsekost? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #2 Del Skrevet 4. november 2006 Ica der jeg bor har, de var ikke utsolgt da? Selges i de fleste vanlige matbutikker nå om dagen. Helsekost vet jeg ikke, men vil tror det er tvilsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #3 Del Skrevet 4. november 2006 Vil legge til at det ikke står sammen med sukkeret i butikkhyllen, men med andre søtstoffer og kaffedrikker o.l. Spurte du om de hadde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 4. november 2006 #4 Del Skrevet 4. november 2006 De har på min lokale Kiwi, sammen med bakevarene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #5 Del Skrevet 4. november 2006 Ja. Spurte butikk medarbeiderne om de hadde Splenda, men de visste ikke hva det var, ikke i helsekosten heller. Da får jeg dra på Rema og se om de har der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #6 Del Skrevet 4. november 2006 kjøpte Splenda på Prix. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #7 Del Skrevet 4. november 2006 Fanta endelig Splendaen på Kiwien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå