Daria Skrevet 4. november 2006 #21 Del Skrevet 4. november 2006 Kanskje det er ny konferanse på gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 4. november 2006 #22 Del Skrevet 4. november 2006 jeg hete baby-E, og jeg er også KGholiker. Jeg MÅ innom her hver dag, selv om jeg egentlig ikke har tid. Det går vel egentlig ut over alt annet i livet mitt. Skal ha eksamen i desember. Begynte lese her hjemme, men når jeg skulle ha meg en pause havnet jeg alltid her inne. Skulle bare sitte i frem min, men ble sittende i timesvis. Måtte til slutt ta meg sammen og nå har jeg begynt å sitte på lesesalen på skolen, uten data Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. november 2006 Forfatter #23 Del Skrevet 4. november 2006 Valkommen Baby-E. Vet så altfor godt hva du mener! for at du står frem som en KGholiker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 4. november 2006 #24 Del Skrevet 4. november 2006 Valkommen Baby-E. Vet så altfor godt hva du mener! for at du står frem som en KGholiker! ← Takk for en god velkomst. Skal bli godt å ha et sted man skal lufte tanker om avhengigheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. november 2006 Forfatter #25 Del Skrevet 4. november 2006 Takk for en god velkomst. Skal bli godt å ha et sted man skal lufte tanker om avhengigheten. ← Det er et MUST i våre dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 4. november 2006 #26 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg heter Cata og er også KGholiker :icon_razz: Men siden jeg ikke har noe liv, så går det kanskje ikke så fælt utover noe som helst.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. november 2006 Forfatter #27 Del Skrevet 4. november 2006 Velkommen Cata! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 4. november 2006 #28 Del Skrevet 4. november 2006 hei jeg er ikke kg holiker for jeg kan slutte når jeg vil jeg satt meg ned her i kveld fredag og skulle bare stikke iiiiiinnn.........åååååååå er det lørdag alt........ jeg har kansje et problemmm........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. november 2006 Forfatter #29 Del Skrevet 4. november 2006 Det er LØRDAG ja! Velkommen du også kort innpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 4. november 2006 #30 Del Skrevet 4. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 5. november 2006 #31 Del Skrevet 5. november 2006 Hei,jeg er MrsP og føler jeg hører hjemme her sammen med dere KGholikere. KG-avhengigheten går utover søvn,jobb,familie osv osv... Men jeg liker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 5. november 2006 #32 Del Skrevet 5. november 2006 Drua her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. november 2006 Forfatter #33 Del Skrevet 5. november 2006 Hei,jeg er MrsP og føler jeg hører hjemme her sammen med dere KGholikere. KG-avhengigheten går utover søvn,jobb,familie osv osv... Men jeg liker det ← Liker det jeg også, men det har virkelig begynt å gå utover ting her ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beekeeper Skrevet 5. november 2006 #34 Del Skrevet 5. november 2006 Så morsomt at du har link til denne siden i signaturen din Beekeeper! ← Jeg følte meg så truffet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 5. november 2006 #35 Del Skrevet 5. november 2006 Hei! Jeg heter abelille, og mistenker sterkt at jeg er KGholiker. Det er i alle fall det første jeg åpner på maskina om morgenen (etter e-posten altså, men det er bare fordi e-posten er startsiden), og det siste jeg ser på før jeg logger av på kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 5. november 2006 #36 Del Skrevet 5. november 2006 innom en tur for å sjekke om jeg kunne få hjelp hilsen annonym kgholiker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. november 2006 Forfatter #37 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Hva konkret trenger du hjelp til? Sånn rent bortsett fra at du bruker for mye tid på KG. Hva ofrer du for KG? Selv så ofrer jeg nå viktig malejobb for å sitte her og drikke kaffe. Man må jo ha kaffe ikke sant? Endret 5. november 2006 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. november 2006 #38 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg er lei meg for at jeg må gå og jobbe så jeg ikke kan sitte her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. november 2006 Forfatter #39 Del Skrevet 5. november 2006 Stakkars STAKKARS deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. november 2006 #40 Del Skrevet 5. november 2006 Hei, jeg heter Loffen og er KGholiker. Dog ikke så anonymt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå