Gå til innhold

Anonyme KGholikere


Annie

Anbefalte innlegg

Jeg hadde aldri trodd det skulle gå så langt!! Jeg er nå offisiell KGholiker.

Vil startet møtet med å presentere meg.

Jeg heter Annie og er en KGholiker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk Annie! Det har vært en tøff kamp. Det går utover jobb, det sosiale og samboeren. Jeg trekkes til KG alt for ofte, selv om jeg virkelig prøver å jobbe med meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvordan det er. Ble sittende ved pcen og på KG altfor lenge i natt. Det resulterte i at jeg ikke fikk begynt å grunne utforinger før kl 2 i natt og i seng kl 3.30!! Er fryktelig trøtt i dag og det er KG's skyld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg heter Vampyra og er KGholiker :tristbla:

KG misbruken min går hardt utover livet mitt. jeg har ikke tid til skole, ikke samboer eller familie, jeg sitter på kg i arbeidstimen og til langt på natt. Om jeg stryker på eksamen og blir singel samtidig som jeg mister jobben håper jeg kg tar ansvar hjelper meg opp igjen :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Jeg heter Dallandra og jeg er KGholiker. I dag har jeg kun vært innom en dag tidligere, for jeg har vært på IKEA hele dagen!!!

*insisterer på at dette er mitt forslag* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg melder meg herved ut av Anonyme KGholikere! Jeg har ikke vært inne på fem timer!!! -så det så..

Lykke til, til dere andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Vampyra og er KGholiker :tristbla:

KG misbruken min går hardt utover livet mitt. jeg har ikke tid til skole, ikke samboer eller familie, jeg sitter på kg i arbeidstimen og til langt på natt. Om jeg stryker på eksamen og blir singel samtidig som jeg mister jobben håper jeg kg tar ansvar hjelper meg opp igjen :grine:

Det er derfor vi er her Vampyra! Velkommen du også! :klappe:

Jeg melder meg herved ut av Anonyme KGholikere! Jeg har ikke vært inne på fem timer!!! -så det så..

Lykke til, til dere andre..

Vi står her og tar deg i mot når du havner utpå igjen vi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:

Jeg heter Dallandra og jeg er KGholiker. I dag har jeg kun vært innom en dag tidligere, for jeg har vært på IKEA hele dagen!!!

*insisterer på at dette er mitt forslag* :ler:

En liten prosent kan du vel få..... :ler:

Så morsomt at du har link til denne siden i signaturen din Beekeeper! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sitter jeg da. Burde vært ute og grunnet ferdig lister og utforinger, men hvor er tiltaket og arbeidslysten. Kanskje jeg burde ringe politiet? Tror noen har stjålet det. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...