Gå til innhold

En mannsrett å bli sugd.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Hei, vil noen komme og ri mitt bankende lem? :sjarmor:

Skrevet
`

Seriøst? Jeg ligger her med en bankende, knall hard kukk, og kan vel ikke legge skjul på at jeg skulle ønske du lå ved siden av meg og ba om å få suge på den akkurat nå da. Du hadde fått lov for å si det sånn ;)

Ja, seriøst. :-)

Men siden jeg ikke er utro så får jeg håpe det dukker opp ei anna som er singel, som kan gå ned på kne foran deg og be om å få suge deg.

Vi fins ihvertfall, vi som elsker å suge. So keep looking! *S*

Skrevet
Vi fins ihvertfall, vi som elsker å suge. So keep looking! *S*

Det gjør vi. Og menn som elsker å slikke både i tide og utide, de finnes de også. Å være på sydenferie når man har det slik er en prøvelse i seg selv. Klar over hvor vanskelig det er å finne gjemmesteder hele tiden?

Har aldri slitt noe med problemstillingen om at noen skulle mene at det var en mannsrett å bli sugd, men må si meg enig i at man aldri har rett eller plikt til noe i forbindelse med sex. Like tåpelig som å si at det er min plikt å lage mat til ham når jeg kommer hjem fra jobb på ettermiddagen.

Skrevet

Om jeg hadde fått krav om å suge, ville det ikke blitt noe på fyren.

Skrevet
Jeg også. Får litt dårlig samvittighet jeg, når jeg leser om menn som ikke blir sugd  :sjenert:

Men, så igjen er det mye deiligere å suge når mannen virkelig viser at han setter pris på det jeg gjør, enn når han f.eks ser på tv. Been there, done that.

Hvorfor får du dårlig samvittighet av å lese om menn som ikke blir sugd? Det er jo ikke din mann som "lider".

Og for å svare trådstarter: nei, det er ikke en menneskerett å bli sugd.

Jeg suger ikke! Jeg kan kose, kysse, slikke, "bite", men å suge klarer jeg bare ikke. :sjenert: (Kanskje en gang i framtiden, men ikke nå...)

Og hadde mannen krevd at jeg skulle suge ham før jeg selv er klar, da hadde han gjort en stor feil, for da tror jeg at jeg aldri hadde blitt klar. ;)

Skrevet
Jeg elsker å suge, og gjør det så ofte som mulig. Og samboeren elsker det, og liker såklart at jeg liker et så godt og.

Skjønner ikke at mange gjør det "bare for mannen", liker dere ikke å gjøre det da? Jeg blir så kåt mens jeg holder på at det er til like stor glede for meg som for partneren, hehe.

SKjønner at mannen føler at noe mangler dersom dama ikke vil suge, jeg ville nok også syns det var kjipt om partneren ikke ville slikke f eks.

Samboeren min sier at han er heldig, for mange andre må be dama om hun vil suge, mens vi har det omvent, for jeg ber om å få suge, hehe.

Det er så fint å lese at jeg ikke er alene. Jeg synes det er like godt som når de gjør noe for meg. Så det blir til at jeg som oftest (hittil) har bedt om å få lov. Men jeg gleder meg til den dagen han tar tak i bakhodet eller nakken min og sier at jeg skal gjøre det.

Skrevet
Han jeg bor sammen med mener at det er hans rett til at jeg skal gi han en blowjob i ny og ne. Er dette en vanlig holning blandt menn? Og hva mener dere andre kvinner om dette?

Rett til? Neida. Alle har rett til selv å bestemme hva de ønsker å være med på av sex. Rett til å si ja, rett til å si nei. Ingen har rett til å kreve. Men selvsagt er det mange som prøver seg.. ;)

Det er en kvinnes rett å suge mannen til helvette :kjempesinna:

Nåddada? :ler:

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Ikke nå lengre, jeg er aseksuell :)

Skrevet

For en syk diskusjon :lol:

Ingen har vel rett på bli seksuelt tilfredsstilt, men veldig hyggelig og deilig når man gjør litt godt for hverandre.............

Skrevet
Det er så fint å lese at jeg ikke er alene. Jeg synes det er like godt som når de gjør noe for meg. "

Enig! :-D

" Men jeg gleder meg til den dagen han tar tak i bakhodet eller nakken min og sier at jeg skal gjøre det.

Det er også digg ja, og min gjør det og. And I love it!

Gjest Vel min erfaring...
Skrevet

Jeg var sammen med ei dame som ikke ville suge. Hun syntes det var ekkelt. Samtidig så elsket hun å bli slikket. Jeg syntes det var fint å slikke henne også, men samtidig så følte jeg at jeg savnet en dimmensjon i livet. At hun syntes noe ved meg var ekkelt klarte jeg bare ikke å fortsette med, spesielt da hun ikke hadde noen annen forklaring enn at hun ikke syntes det var noe godt. Men hun var ikke flink til det heller, så stakkars han som finner henne.

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet

Hvorfor ønsker man ikke å gjøre det da? Min kjære og jeg liker å slikke/suge hverandre, se ertende opp på ansiktet til hverandre mens vi gjør det. Det er herlig å se det slørete blikket hennes når jeg holder på, og hun synes det samme :) Hygienen er selvsagt viktig, men bortsett fra det, kunne ikke jeg sett for meg et sexliv uten oralsex? Det blir bare feil, det... :overrasket:

Det er fantastisk godt å gi og få... Det er kanskje teit å kreve det, men jeg synes faktisk man kan forsøke å flytte grensene sine på slik(k)e ting, det er jo ikke noe ødeleggende i det i det hele tatt, bare med på å gjøre det bedre for hverandre. Om jeg ikke hadde satt stor pris på det, hadde jeg nok sikkert gjort det likevel, om det var noe min partner virkelig fikk nytelse av. Egoisme har lite i et seksuelt forhold å gjøre, og det går begge veier ;)

Skrevet

Den man elsker suger man. Med glede. Sånn er det bare.

Skrevet

Det er jeg helt enig i! Og selvfølgelig gjelder det slikking også.

Gjest Kristin_
Skrevet

Jeg syns det blir feil å gjøre slike ting fordi man MÅ og ikke fordi man har lyst. Samtidig er det jo greit å gjøre det en gang iblant, for det kan ofte gi koselige gjenytelser ;) Men ikke fordi han har overbevist deg om at det er hans rett, æsj, for en turnoff.

Skrevet

han he isje rett t å kreva d av dg vis du isje lige d... sjøl om d e snilt jort av dg. men d e du så suge, du så smage på gosakene hans ;) å då e d du så bestemme

Skrevet

Nei, det har han ikke krav på. Du skal ikke ha dårlig samvittighet fordi du ikke gjør det. Har jeg ikke lyst til å gjøre det, så gjør jeg det heller ikke, og det synes jeg ikke noen skulle gjøre.

• 1 år senere...
Gjest Gjest_Kåre_*
Skrevet

Jeg er selv homofil, og liker faktisk ikke å suge. Det høres kanskje merkelig ut for mange, men min partner har flere ganger prøvd å "tvinge" meg til å suge ham, selv om han vet at jeg ikke liker det. Da blir jeg bare lei meg, og har ikke lyst til å sex med ham i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...