SlemUlv Skrevet 25. juli 2008 #81 Skrevet 25. juli 2008 Jeg elsker å suge, men liker ikke å bli slikket.. Å blit tatt tak i nakken/håret og tvunget til å suge .. mmm.. Jatakk !!! :D
K.A. Skrevet 25. juli 2008 #82 Skrevet 25. juli 2008 Er nok ingen rettighet, nei, men selv mener jeg det er et selvsagt element i et forhold. Jeg tar det som en selvfølge at hun er villig til å suge meg, og jeg ser på det som en selvfølge at jeg slikker henne. I et forhold hvor man kjenner hverandre tar jeg det også for gitt at man "forsyner seg". Ja, jeg "krever" at hun skal suge meg, men bare når vi allerede er i gang med noe og/eller jeg vet at hun vil like det. På samme måte som hun "krever" at jeg slikker henne (det blir bare tamt om man skal spørre pent).
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2008 #83 Skrevet 25. juli 2008 De som nekter å suge/slikke er jo forknytte mennesker som ikke kan være spesielt seksuelle av seg i alle fall. Jeg kunne ikke vært sammen med en mann som ikke elsket å slikke meg.
Gjest Koala Skrevet 25. juli 2008 #84 Skrevet 25. juli 2008 Det står noe om oralsex i grunnloven, gjør det ikke ? Mener å huske at rundt paragraf 95 mellom ytringsfrihetsparagrafen og paragrafen om seilbåten til kongen er det noe om at jeg kan kreve oralsex hver torsdag ettermiddag.
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2008 #85 Skrevet 25. juli 2008 Det står noe om oralsex i grunnloven, gjør det ikke ? Mener å huske at rundt paragraf 95 mellom ytringsfrihetsparagrafen og paragrafen om seilbåten til kongen er det noe om at jeg kan kreve oralsex hver torsdag ettermiddag. Mulig det står et sted i nærheten av kvinners rett til fotmassasje hver morgen og kveld, med unntak av de kveldene mannen må slikke tærne hennes ?
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2008 #86 Skrevet 25. juli 2008 De som nekter å suge/slikke er jo forknytte mennesker som ikke kan være spesielt seksuelle av seg i alle fall. Hva om de rett og slett bare ikke liker det?
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2008 #87 Skrevet 25. juli 2008 Er nok ingen rettighet, nei, men selv mener jeg det er et selvsagt element i et forhold. Jeg tar det som en selvfølge at hun er villig til å suge meg, og jeg ser på det som en selvfølge at jeg slikker henne. Også om hun ikke liker det/får noe ut av det? Gjør du det likevel, evt slår opp?
K.A. Skrevet 25. juli 2008 #88 Skrevet 25. juli 2008 Også om hun ikke liker det/får noe ut av det? Gjør du det likevel, evt slår opp? Litt pedantisk nå, er du ikke? Om hun ikke liker å bli slikket er det jo en SELVFØLGE at jeg ikke gjør det. Det er så selvfølgelig at jeg trodde det var fullstendig unødvendig å si.
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2008 #89 Skrevet 25. juli 2008 Mannsrett??? Du har det feil helt fra starten av tror jeg.
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2008 #90 Skrevet 25. juli 2008 Mannsrett er det nå ikkje, men eg syns likevel at han kan bortimot kreve eller trygle til jenta gjere det, slik som jenta kan gjere det same når det kjem til slikking. Har sånn sett ein grei deal med typen, der han kan spørje for løye i tide og utide og i (satt på spissen) 1 av 84 tilfeller få eit positivt resultat
Gjest *nurket* Skrevet 25. juli 2008 #91 Skrevet 25. juli 2008 (endret) Forstår gutta godt at de "forventer" at kjæresten/samboeren/kona skal suge dem jeg. Jeg "forventer" jo en real understellsbehandling i ny og ne (eller så ofte som mulig vil jeg si). Men nå er jeg i et forhold der vi er opptatt av at partneren skal ha det godt, både i sexlivet og samlivet. Hva man foretrekker når det gjelder sex, er jo greit å avklare på forhånd. Det fins jo mange som foretrekker bondage o.l. , og liker å utforske. Da er det dumt å bli sammen med noen som ikke ønsker å utforske, og helst bare vil benytte misjonærstilingen... hehe... Forøvrig elsker jeg å gi kjæresten min en skikkelig sugetur!!! Endret 25. juli 2008 av *nurket*
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2008 #92 Skrevet 25. juli 2008 I 2008 mener jeg oralsex for begge inngår som en del av pakken. Det blir som å ikke ville kysse partneren sin - litt spesielt.
AnneS Skrevet 26. juli 2008 #93 Skrevet 26. juli 2008 Hvist suging er en mannsrett ta fram støvsugeren!!!
AnneS Skrevet 26. juli 2008 #94 Skrevet 26. juli 2008 Mulig det står et sted i nærheten av kvinners rett til fotmassasje hver morgen og kveld, med unntak av de kveldene mannen må slikke tærne hennes ? Jeg er en av de heldige som får fotmassasje hver morgen
milla-mor Skrevet 26. juli 2008 #95 Skrevet 26. juli 2008 Hahahaha Denne føyer seg vel glatt inn blandt alle de andre rettighetene menn mener de har... Som f eks å ha elskerinner dersom kona ikke har så lyst på ham, fordi han er en mannsjåvinistisk gris som tror at den kjipe trusen hans fra Rimi ikke trengs å skiftes før den er møkkete UTENPÅ.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå