Frøken Freken Skrevet 8. november 2006 #41 Skrevet 8. november 2006 Og, hvor gøy er det å få blomster når man har bedt om det selv liksom? ← Hehe, kom til å tenke på min egen kjæreste, og nå i bokstavelig forstand, jeg hadde vel ikke fått noe blomster hvis jeg ikke hadde hinta rimelig kraftig frampå om det.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #42 Skrevet 8. november 2006 Hva er dette for et tulleinnlegg?Mannsrett? Det er enhver kvinnes rett å avstå fra fellatio uten at mannen skal bli sur. Personlig mener jeg dette er helt opp til henne selv, og jeg kunne ikke drømme om å utsette henne for noe slikt. Med hilsen fra Jon Are ← Jeg tror "Jon Are" er en kvinne. Ingen mann klarer å uttrykke seg så kjerring-aktig. I min vennekrets er det slik at en kvinne som ikke suger, blir dumpet. Men nå er det jo slik at ca. 95% av alle norske kvinner gladelig suger, så det er ikke noe stort problem. Kvinner kan ikk egå rundt og skryte av at de er frigjort, og samtidig nekte å suge. Da er det takk og farvel.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 8. november 2006 #43 Skrevet 8. november 2006 Det er en kvinnes rett å suge mannen til helvette
colazero Skrevet 8. november 2006 Forfatter #44 Skrevet 8. november 2006 Jeg tror "Jon Are" er en kvinne. Ingen mann klarer å uttrykke seg så kjerring-aktig. I min vennekrets er det slik at en kvinne som ikke suger, blir dumpet. Men nå er det jo slik at ca. 95% av alle norske kvinner gladelig suger, så det er ikke noe stort problem. Kvinner kan ikk egå rundt og skryte av at de er frigjort, og samtidig nekte å suge. Da er det takk og farvel. ← Og hvem mener virkelig at det er det samme å suge kuk som å være frigjort. Det er vel mer frigjort å bestemme selv om man vil suge kuk... Stakkars mann
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2006 #45 Skrevet 11. november 2006 Helt enig. Jeg pleier å avklare på forhånd om dama vil ha sånne orgasmeting og slikt. Det må ligge andre verdier til grunn for forholdet enn det. Jeg får orgasme ved penetrering. Gjør ikke hun det, får hun se å lære seg det. Jeg er faktisk ikke hennes tjener. ← Øhmm...er faktisk få jenter som oppnår orgasme bare ved hjelp av penetrering. Ikke alle som greier å "lære seg det", som du skriver. Hva om du er sammen med ei som ikke får orgasme ved penetrering? Trodde gutta likte å gi oss orgasme jeg...!
Lupus Skrevet 11. november 2006 #46 Skrevet 11. november 2006 Øhmm...er faktisk få jenter som oppnår orgasme bare ved hjelp av penetrering. Ikke alle som greier å "lære seg det", som du skriver. Hva om du er sammen med ei som ikke får orgasme ved penetrering? Trodde gutta likte å gi oss orgasme jeg...! ← Sånn går det når du glemmer å bruke ironiflagget Cephalus=P
Gjest graceland Skrevet 11. november 2006 #47 Skrevet 11. november 2006 Han har nok større krav på en lusing!
Gjest Gjesta Skrevet 12. november 2006 #48 Skrevet 12. november 2006 Sånn går det når du glemmer å bruke ironiflagget Cephalus=P ← Ble jo mye morsommere uten Han har nok større krav på en lusing! ← ÅÅÅh!! Flørtepusen min!! Hit me, hit me, hit me!!!
Gjest oralsexfan Skrevet 11. desember 2006 #49 Skrevet 11. desember 2006 Jeg synes det er en mannsrett å bli sugd, og en kvinnerett å bli slikket. Det er dessuten en manns- og kvinnerett med puling også! Hvis man er i et forhold synes jeg man kan forvente såpass av partneren.
Gjest oralsexfan Skrevet 11. desember 2006 #50 Skrevet 11. desember 2006 Ikke til enhver tid selvsagt, men jeg mener det at hvis en aldri vil slikke/suge partneren sin, så bør man jobbe med saken!
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2006 #51 Skrevet 11. desember 2006 Det mener jeg også faktisk! Var alt for lenge sammen med en mann som ikke likte slikking. Han fikk meg til å føle meg som en pest! Oralsex er den beste delen av sex. Dagen er ikke den samme uten! Kommer til å dumpe en slik mann mye tidligere hvis jeg skulle være så uheldig å treffe på en til. Fri og bevare!!!
Gjest Tigerjente Skrevet 11. desember 2006 #52 Skrevet 11. desember 2006 Jeg er ikke av den oppfattning, nei, men er av den oppfattning at det er en kvinnesrett for meg å suge! :hoppe: ← Jeg også. Får litt dårlig samvittighet jeg, når jeg leser om menn som ikke blir sugd Men, så igjen er det mye deiligere å suge når mannen virkelig viser at han setter pris på det jeg gjør, enn når han f.eks ser på tv. Been there, done that.
vodja Skrevet 12. desember 2006 #53 Skrevet 12. desember 2006 Jeg vil også bli sugd.....NÅÅ!!! ← snåle snåle mann Hadde pokker ikke sugd duden om han krevde det ..!!!!!!!!!!!! da kunne han som noen over hær sa sugd seg selv lol
Gjest Don Giovanni Skrevet 12. desember 2006 #54 Skrevet 12. desember 2006 Jeg tror "Jon Are" er en kvinne. Ingen mann klarer å uttrykke seg så kjerring-aktig. I min vennekrets er det slik at en kvinne som ikke suger, blir dumpet. Men nå er det jo slik at ca. 95% av alle norske kvinner gladelig suger, så det er ikke noe stort problem. Kvinner kan ikk egå rundt og skryte av at de er frigjort, og samtidig nekte å suge. Da er det takk og farvel. ← Det er noe helt annet. Jeg har også mine greier jeg ville dumpet dama for om jeg ikke fikk tilgang til, men det gjør det ikke til en mannsrett for det om. Personlig mener jeg det burde være en mannsrett å få slikke dama så ofte man ville, men det er heller ikke alltid så lett Må jo eks. jobbe litt av og til
Gjest =tentacle= Skrevet 12. desember 2006 #55 Skrevet 12. desember 2006 Ingen type sex er en rettighet for noen, mann eller kvinne, men man har rett til å gå hvis man ikke synes partneren er god nok. Beholder man partneren kan man forsøke med oppmuntring osv, men man har ikke rett til å plage livet av ham eller henne for å få det som man vil.
Gjest Coolaid Skrevet 31. desember 2006 #56 Skrevet 31. desember 2006 Hallo? Det er ingen som har "rett" på hverken det ene eller andre av seksuelle ytelser fra andre....... Sex er noe vi gir hverandre, ikke har rett på eller kan kreve. Men det er lov å komme med ønsker og dele fantasier med sin partner, å dele eller å fortelle hva en liker/ønsker er bare positivt for samlivet. Men at man ser på det som en menneskerett/mannsrett???? . Neppe.....
Gjest Coolaid Skrevet 31. desember 2006 #57 Skrevet 31. desember 2006 Glemte forresten å skrive at jeg ikke har noe kjennskap til at slike holdninger eksisterer blandt de gutta jeg kjenner..... Men hvem vet?
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2006 #58 Skrevet 31. desember 2006 Hallo? Det er ingen som har "rett" på hverken det ene eller andre av seksuelle ytelser fra andre....... ← Jo, jeg synes faktisk at det er enkelte ting man har "rett" på når man er i et forhold (og er et stykke over den seksuelle lavalder). Jeg tror f.eks. at de fleste mener at man har "rett" på at man skal ha samleie i det minste en gang i blant, slik at hvis den ene av partene har problemer med det, pga traumer fra oppveksten, overgrep, ekstrem sjenanse e.l., så er det noe man bør jobbe med.
mc-babe Skrevet 1. januar 2007 #59 Skrevet 1. januar 2007 Jeg elsker å suge, og gjør det så ofte som mulig. Og samboeren elsker det, og liker såklart at jeg liker et så godt og. Skjønner ikke at mange gjør det "bare for mannen", liker dere ikke å gjøre det da? Jeg blir så kåt mens jeg holder på at det er til like stor glede for meg som for partneren, hehe. SKjønner at mannen føler at noe mangler dersom dama ikke vil suge, jeg ville nok også syns det var kjipt om partneren ikke ville slikke f eks. Samboeren min sier at han er heldig, for mange andre må be dama om hun vil suge, mens vi har det omvent, for jeg ber om å få suge, hehe.
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2007 #60 Skrevet 1. januar 2007 Jeg elsker å suge, og gjør det så ofte som mulig. Og samboeren elsker det, og liker såklart at jeg liker et så godt og. Skjønner ikke at mange gjør det "bare for mannen", liker dere ikke å gjøre det da? Jeg blir så kåt mens jeg holder på at det er til like stor glede for meg som for partneren, hehe. SKjønner at mannen føler at noe mangler dersom dama ikke vil suge, jeg ville nok også syns det var kjipt om partneren ikke ville slikke f eks. Samboeren min sier at han er heldig, for mange andre må be dama om hun vil suge, mens vi har det omvent, for jeg ber om å få suge, hehe. ← ` Seriøst? Jeg ligger her med en bankende, knall hard kukk, og kan vel ikke legge skjul på at jeg skulle ønske du lå ved siden av meg og ba om å få suge på den akkurat nå da. Du hadde fått lov for å si det sånn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå