Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #22 Skrevet 4. november 2006 Helt enig. Jeg pleier å avklare på forhånd om dama vil ha sånne orgasmeting og slikt. Det må ligge andre verdier til grunn for forholdet enn det. Jeg får orgasme ved penetrering. Gjør ikke hun det, får hun se å lære seg det. Jeg er faktisk ikke hennes tjener. ← Er faktisk enig i det. Ansvar for egen orgasme. Men hei, det går begge veier.
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #23 Skrevet 4. november 2006 Hvor? ← Det er de som har blitt godt oppdratt med god utdannelse, som jobber i private bedrifter og i statsforvaltningen. Kremgutt, de kan kunsten å behandle damer, slik som hovedperson-mannen Mr. Darcy, i Bridget Jones. Du vet, de kjekke og flotte, med pologenser og åpen-peis-med rødvinsglass-type mann.
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #24 Skrevet 4. november 2006 "Ingen kan kreve, men alle kan gi.... " Sitat
Gjest Gjesta Skrevet 4. november 2006 #25 Skrevet 4. november 2006 Om det er en rett, forutsetter det at noen blir pliktig å utføre det. Og sex skal ikke være en plikt. Men jeg skjønner godt at en mann velger bort en dame som ikke ønsker å suge, og det har han all rett til. Jeg kunne heller ikke tenkt meg et forhold uten oralsex.
Rastafan Skrevet 4. november 2006 #26 Skrevet 4. november 2006 Det burde være i dine egen interesse å gi han en blowjob. Det er helt naturlig.
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #27 Skrevet 4. november 2006 Nei, er ingen menskerett! Men min største fantasi er likevel og bli tvunget til å suge noen selvom jeg ikke har lyst:P
Gjest Alf Kaida Skrevet 4. november 2006 #28 Skrevet 4. november 2006 Hvorfor får jeg assosiasjoner til over 100 år gamle LO-slagord? "Gjør din Pligt, krev din Ret" Jeg vil jo strengt tatt anta at det er bedre å oppnå dette godet basert på et annet og noe nyere slagord; "Fordi jeg fortjener det"
CoolDuckie Skrevet 4. november 2006 #29 Skrevet 4. november 2006 Han jeg bor sammen med mener at det er hans rett til at jeg skal gi han en blowjob i ny og ne. Er dette en vanlig holning blandt menn? Og hva mener dere andre kvinner om dette? ← Nei, er mann selv og forventer overhodet ikke blowjobber. Er ok med suging, men ikke så godt at det er en nødvendighet på noe slags vis. Men jeg synes jo det er ok med lekne damer da, som finner på morsomme ting seksuelt :-). Legger selv vekt på å være villig til å yte "tjenester" som jeg vet dama setter pris på, selv om jeg ikke selv nødvendigvis synes det er så morsomt. CD
colazero Skrevet 6. november 2006 Forfatter #30 Skrevet 6. november 2006 Hei til dere alle sammen! Jeg vil takke for alle svar, det er kjekt å høre at de fleste har samme syn som meg. Jeg var redd jeg var en tanke sær i.f.t til dette med suging. Ikke det at mannen min aldri får seg en blowjob, men jeg mister lysten på å suge han når det blir bare mas fordi jeg ikke gjør det ofte nok. Jeg er rett og slett ikke så glad i å suge og krever heller ikke at han skal slikke meg. Menn er vanskelig å forstå seg på synes nå jeg, men de synes jo at vi kvinner er like vanskelige å forstå seg på. colazero
colazero Skrevet 6. november 2006 Forfatter #31 Skrevet 6. november 2006 Nei, er mann selv og forventer overhodet ikke blowjobber. Er ok med suging, men ikke så godt at det er en nødvendighet på noe slags vis. Men jeg synes jo det er ok med lekne damer da, som finner på morsomme ting seksuelt :-). Legger selv vekt på å være villig til å yte "tjenester" som jeg vet dama setter pris på, selv om jeg ikke selv nødvendigvis synes det er så morsomt. CD ← Hei CD! Godt at det finnes menn som deg også da
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #32 Skrevet 6. november 2006 Selvsagt er det ingen mannsrett å bli sugd. Haha. Like lite som det er en kvinnerett å bli slikket. Krever man slikt trenger man noen år på baken før man forsøker seg på sånt igjen.
Gjest Jon Are Skrevet 6. november 2006 #33 Skrevet 6. november 2006 Hva er dette for et tulleinnlegg?Mannsrett? Det er enhver kvinnes rett å avstå fra fellatio uten at mannen skal bli sur. Personlig mener jeg dette er helt opp til henne selv, og jeg kunne ikke drømme om å utsette henne for noe slikt. Med hilsen fra Jon Are
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #34 Skrevet 8. november 2006 Selvfølgelig er det ingen rett, eller noe man kan kreve, men jeg ville aldri vært sammen men en drittkjerring som ikke gadd å suge meg..
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2006 #35 Skrevet 8. november 2006 Jeg er ikke av den oppfattning, nei, men er av den oppfattning at det er en kvinnesrett for meg å suge! :hoppe:
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #36 Skrevet 8. november 2006 Jeg vil også bli sugd.....NÅÅ!!! ← Hahahahah
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #37 Skrevet 8. november 2006 Oralsex er jo så himmmelsk godt da , unner ingen å leve uten jeg, men det må jo være basert på lyst og frivillighet selvfølgelig....
colazero Skrevet 8. november 2006 Forfatter #38 Skrevet 8. november 2006 Selvfølgelig er det ingen rett, eller noe man kan kreve, men jeg ville aldri vært sammen men en drittkjerring som ikke gadd å suge meg.. ← Lurer på om du og kjæresten min kanskje er i slekt..
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #39 Skrevet 8. november 2006 Selvfølgelig er det ingen rett, eller noe man kan kreve, men jeg ville aldri vært sammen men en drittkjerring som ikke gadd å suge meg.. ← Øøøøh..... Atte..... Nå tuller du? Jeg liker ikke å suge jeg. Men jeg er da ei bra dame selv om jeg ikke suger mannen min like ofte som han vil det? Å bli sugd er en luksus her i huset. Og når det skjer har jeg en sprudlende mann rundt meg i flere dager etterpå! Da er det virkelig verdt å gå ned på kne ja...
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #40 Skrevet 8. november 2006 Jeg liker ikke å suge jeg. Men jeg er da ei bra dame selv om jeg ikke suger mannen min like ofte som han vil det? Å bli sugd er en luksus her i huset. Og når det skjer har jeg en sprudlende mann rundt meg i flere dager etterpå! Da er det virkelig verdt å gå ned på kne ja... ← Du vet hvor mye mannen din elsker at du gjør det, men fordet gjør du det alikevel såpass sjelden? Huff, glad jeg ikke er sammen med deg jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå