Gjest Dina19 Skrevet 30. januar 2003 #1 Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg er ei jente på 19 år som er litt fortvilet og har havnet i en vanskelig situasjon. Jeg helgejobber(pluss litt kvelder) på en bensinstasjon. Sjefen er en gift mann på 42 år, og han er jeg blitt dødsforelsket i!! Den første tiden jeg jobbet der, var det helt vanlig, men jeg syntes han var ganske kjekk, og grei og snill, og han er ikke kjent for å være en som legger an på andre. Etterhvert så merket jeg at jeg ble mer og mer begeistret for han, men uten at han merket det. Vi kunne prate om mye forskjellig når det var stille, og jeg merket at vi hadde en fin tone/stemning mellom oss. Jeg gledet meg til å gå på jobb når jeg visste han var der. En kveld sa han plutselig, etter vi hadde stengt og skulle dra hjem: "Jeg tror jeg liker deg bedre enn jeg burde" ...eller noe i den duren.. Jeg kjente jeg ble het og varm om hverandre, men han sa ikke noe mer, den kvelden eller den nærmeste tiden. Men han hadde "sådd" noe hos meg, som gjorde at jeg tenkte på han støtt, og ble helt skjelven når han var i nærheten. En gang han skysset meg hjem(vanligvis har jeg bilen til mamma), så strøk han meg på kinnet og sa: "Jeg må innrømme at jeg har litt problemer med at jeg begynner å bli så begistret for deg". Da fortalte jeg at jeg også følte det slik. Ingenting mer skjedde. Dette var nå i helga. Jeg er både forelsket og fortvilet, tror at hvis han "gjør noe mer" er jeg hans... Det verste er, at jeg har kjæreste... og at sjefen har ei datter som er to år yngre enn meg. Jeg har ingen å prate med om dette, skammer meg... Bør jeg slutte i jobben, slik at jeg "slipper" å se han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L Skrevet 30. januar 2003 #2 Del Skrevet 30. januar 2003 Du har to valg: 1) Slutt i jobben, og slutt også å tenke på ham. 2) Dump typen din, og gå for den gamle sjefen. You're choice, honey. L. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 30. januar 2003 #3 Del Skrevet 30. januar 2003 LIGG UNNA ! 1. Han er sjefen din. 2. Han er gift. 3. Du har kjæreste. 4. Han kommer neppe til å gå fra kona si p.g.a deg. 5.Han er 42, du er 19........bruk hodet nå....høyst sannsynlig vil han ikke ha noe mer enn uforpliktende morro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 30. januar 2003 #4 Del Skrevet 30. januar 2003 Beklager, men jeg synes ikke du har noe valg. Hold deg unna gifte menn, uansett alder. Klarer ikke han være voksen og holde seg unna deg, må du ta ansvar. Han er en smygepikk som bare vil opp i trusene dine, du blir neppe "hans" om du gir etter for hans tilnærmelser. Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 30. januar 2003 #5 Del Skrevet 30. januar 2003 Du vil ødelegge for mange om du gjør noe mere ut av d her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 30. januar 2003 #6 Del Skrevet 30. januar 2003 Hei Vibeke :D Smygepikk det var nytt jeg Du er bare rå i dine utalelser. hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 30. januar 2003 #7 Del Skrevet 30. januar 2003 Hei Dina 19. Hold deg langt unna "sjefen" han er bare ute etter et eventyr og menn i den alderen har kommet i en form for overgangsalder og skal bevise for dem selv at de får unge jenter til sengs. Lurer på om han hadde vært like positiv om datteren hans fikk en mann på 42 år selv.Han er gift så du bør være voksen og skygge banen der selv om han ikke kan tenke klart. :cry: Kjærligheten faller like fort på en lort som ei liljeTa vare på kjæresten din som er en blomst for deg. hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. januar 2003 #8 Del Skrevet 30. januar 2003 Må bare spør deg noen spørsmål jeg.. - er du villig til å være en nr. to i livet til en du blir glad i? alltid satt til sist når det gjelder prioritet, alltid måtte være klar for at avtalene deres kan måtte avbrytes uten at han kan gi deg beskjed om det? - Er du villig til å ta imot all dritt-praten som kommer til å gå etterhvert? All sladder og snakk? Alle som synes det er sykt det dere evt gjør? - Er du villig til å være en viktig medspiller i å ødelegge en familie? Dersom denne mannens lyster med deg når konens eller barnas ører? Dette er din sjef! :evil: Som profesjonell sjef, burde han aldri ha uttrykt til deg at han hadde noen som helst form for interesse! Jeg ville sagt opp jobben min, funnet ett annet sted å jobbe, og levd det livet en 19-åring burde leve! Og det innebærer ikke forhold med gifte sjefer med barn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 30. januar 2003 #9 Del Skrevet 30. januar 2003 Vibeke: Hatten av for deg......jeg sitter her og ler så tårer og snørr renner av ditt smygepikk-begrep! :D uansett.... Dina.....styr unna denne fyren! Han virker infam. Jeg har faktisk mer sans for den typen som åpenbart legger an på alt og alle...(det er mer ærlig, i det minste).. enn smygepikk-kategorien. Han hiver seg skånselsløst rett inn i sjelslivet ditt....og det fortjener du ikke. Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dina19 Skrevet 30. januar 2003 #10 Del Skrevet 30. januar 2003 Oii, her var det mange svar, gode råd, tusen takk! Jeg syns han får mye ufortjent mye kritikk, Det er mulig jeg ikke fikk det fram ordentlig i innlegget, men han har faktisk vært veldig tilbakeholdene med "å legge an" på meg, jeg er overbevist om at han sliter med dette han også. Ofte virker det som han fortrenger følelsene sine, på den måten er nok han sterkere enn meg. Og han er ingen gammel gris! Han er ikke en slik slesk type! Trinn 1 for meg er at jeg kommer til å gjøre slutt med typen, det hadde jeg gjort uansett, for følelsene er ikke sterke nok når jeg er blitt så forelsket i noen annen. Jeg har jo ikke engang rota med sjefen, eller gjort noe annet! Hvis han ikke "gjør noe" mer, ikke sier noe mer, så kommer neppe jeg til å friste han, heller. Hvis det skjer noe fra hans side, så tror jeg at vi kan prate om hvor UMULIG situasjonen blir, for oss begge. Jeg blir i denne ekstrajobben inntil videre, jeg bør vel klare å komme over det? Ikke minst på grunn av skolen, jeg tenker jo på dette støtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 30. januar 2003 #11 Del Skrevet 30. januar 2003 En gang han skysset meg hjem(vanligvis har jeg bilen til mamma)' date=' så strøk han meg på kinnet og sa: "Jeg må innrømme at jeg har litt problemer med at jeg begynner å bli så begistret for deg"[/quote'] Dina19, hva vil du kalle dette her? Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 30. januar 2003 #12 Del Skrevet 30. januar 2003 Dina 19 Jeg forstår ikke hvorfor du skriver om problemet ditt her og søker råd.Når du allerede har løsningen selv å drive på med en gift mann.Slik oppførsel synes jeg er meget løsaktig,en gammel mann på 42 år tar det han får fordi han tror det er det siste toget som går.Jeg håper at du får smake egen medisin engang da du sitter med barn og hele pakka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 30. januar 2003 #13 Del Skrevet 30. januar 2003 Uten at jeg skal slenge meg på m flere velmenende råd: Har hun sagt at hun DRIVER PÅ m han......?????? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dina19 Skrevet 30. januar 2003 #14 Del Skrevet 30. januar 2003 Det kan se ut som jeg har bedre evne til å takle alle de fallgruvene dette innebærer, enn en del av svarerne her har evne til å tolke det jeg beskriver i innleggene mine. Men takk til de som har gitt meg mer VOKSNE svar enn Milla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 30. januar 2003 #15 Del Skrevet 30. januar 2003 Hei Dina19! Tror du satte sinnene i kok hos de fleste med innlegget ditt! Jeg kan lese mellom linjene, og dere har jo ikke innledet et forhold ennå. Dere er jo bare betatt av hverandre. Jeg vet ikke om jeg kan komme med noe ekstrakt råd her, men har du vurdert å ikke være på jobb samtidig med sjefen din? Et annet spørsmål vil jeg stille deg. Hva ville du sagt om du hadde visst at din mor var betatt av en yngre mannelig sexy kollega? Nå setter jeg saken litt på spissen. Tenk litt på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 30. januar 2003 #16 Del Skrevet 30. januar 2003 Forsøk å finne deg en annen ekstrajobb, Dina. Ikke gjør noe for å oppmuntre ham, det er du som uansett kommer til å bli såret. Det vil bli en vond erfaring når man bare er 19 år. Lisa-Beth *lykke til* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 30. januar 2003 #17 Del Skrevet 30. januar 2003 Hei igjen Dina19! Jeg tror en mann på 42 år vet utmerket godt hvordan han skal gå fram for å få deg på kroken. Og det er det han er i ferd med å gjøre. Hans subtile tilnærminger og søte, små tilståelser om sin begeistring for deg er gjort nettopp i den hensikt å få deg med på "leken". En farlig lek. Han er gift og har barn, han er din overordnede på jobb. Han tråkker langt over alle normale moralgrenser. Han er mye eldre enn deg og langt mer erfaren. Kanskje hans erfaring på mange områder tiltrekker deg, kanskje det er den trygge, voksne figuren som gjør han attraktiv? Hvor attraktiv er det med en mann som kanskje kommer til å gi fanden i sine forpliktelser hjemme og sin sjefsrolle på jobb om dette går lengre? Har du tenkt over hva som gjør deg attraktiv og hva han vil med deg? 19 år gamle piker er som et stykke lammekjøtt for en voksen mann. Dette høres brutalt ut, men ordene har jeg fra mine mannlige, voksne kamerater. Bare kroppen din i seg selv er nok til å få en mann i rette fasen av livet til å gå på tvers av alt som er "tillatt og lov". Nærmest uskyldige og rene, faste i kroppen og super-yppige; 19-åringer er som et stort, fristende "åte" for den som ikke klarer holde seg på matten. Jeg håper denne forelskelsen er bare et resultat av at du ikke har det bra i det forholdet du allerede er i. Ikke la deg friste Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 30. januar 2003 #18 Del Skrevet 30. januar 2003 Kjære Dina. Du skriver: Jeg syns han får mye ufortjent mye kritikk, Det er mulig jeg ikke fikk det fram ordentlig i innlegget, men han har faktisk vært veldig tilbakeholdene med "å legge an" på meg, jeg er overbevist om at han sliter med dette han også. Ofte virker det som han fortrenger følelsene sine, på den måten er nok han sterkere enn meg. Jeg tror deg på at han ikke fremstår som en gammel gris eller slesk Dina. Menn som er dobbelt så gamle kan være sexyie, ihvertfall når man er i 20 årene selv. Skjønner det. Og jeg skjønner at det er forlokkende når en slik mann viser deg oppmerksomhet. Men jeg håper du hører på oss som har noen år mer på baken: Den måten han går frem på med å være tilbakeholden og vise deg at han sliter med sine følelser er det eldste trikset på denne jord! Husk dette er en voksen mann som vet hva han gjør! Vibeke's uttrykk smygpikk dekker situasjonen 100%! Gjør det gjerne slutt med typen din hvis du ikke er glad i ham lengre. Men ikke bli sammen med en gift mann. Husk at dere må skjule deres forhold for alle. Hvis kona hans, ungene hans og foreldrene dine får greie på det så blir det kjempebråk! Ikke minst for ham. Men du blir uglesett du også. VÆR SÅ SNILL Å IKKE INNLED ET FORHOLD MED HAM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. januar 2003 #19 Del Skrevet 30. januar 2003 Det er fint om man kan prøve og gi noen råd ute og gå til angrep på personen.. Jeg har slettet noen innlegg som har vært totalt unødvendig -Jasmn- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 30. januar 2003 #20 Del Skrevet 30. januar 2003 Hei Dina Les de svarene du har fått godt Det kan ligge masse erfaring bak som du i ettertid sannsynligvis vil angre på at du ikke lyttet på. Du er stor pike nå. 19 år...gå i deg selv, og forsøk å se konsekvensene av det du gjør, uansett hvilken vei du går. Du står ved et aldri så lite veiskille akkurat nå, noe du sikkert ser selv. Det går ikke an å gi noe annet fornuftig råd enn en advarsel mot den typen adferd som denne mannen viser. Tro du meg. Han vet hva han gjør. Og du vil bli såret hvis du ikke lar fornuften styre deg selv. Han har allerede tråkket langt over streken. Når du blir voksen selv, så vil du forstå hvor dumt sagt dette er av en mann på 42. Fryktelig umodent, fryktelig illojalt og enormt egoistisk. Er det slike kvaliteter du beundrer i en mann? Du er ung og naiv. Ikke oppfør deg dumt i tillegg. Medmindre du kicker på å få erfaring på denne måten. Det kan gjøre fryktelig vondt. Ikke bare for deg, men også for de som måtte falle i det samme følelsesraset som vil oppstå når spenningen er over og konsekvensene kommer frem i lyset. Hvis du først vil finne deg en voksen mann, så finn en som er voksen i sinn, fornuft og oppførsel. Ikke bare i alder. Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå