Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #1 Del Skrevet 3. november 2006 Hei! Jeg har store franske vinduer som for øyeblikket er kledd i lys lett bomull. Tenkte å kjøpe noe lunere nå til jul/vinter, men har fem vinduer og det blir MYE stoff når de skal gå fra tak til gulv. Har veldig lyst på noe fløyelsliknende, og hadde et lite håp om at jeg kanskje kunne finne noe på Ikea - noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 3. november 2006 #2 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Foreslår å kikke på Stoff og stil, de har billig nervøs chenille. (trenger du ikke å sy heller hvis du skal ha duk, og kun oppheng på gardiner. Bare klipp så er det ferdig.) Siden du skal ha til så mange vinduer, så kanskje du kan kjøpe en hel rull? Da blir den enda billigere) Endret 3. november 2006 av Bjørnsdatter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #3 Del Skrevet 3. november 2006 Mener du å fortelle meg at det finnes et stoff jeg bare kan klippe rett av og henge opp????? Jeg er syteknisk analfabet, men det høres da for fantastisk ut?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 3. november 2006 #4 Del Skrevet 3. november 2006 Mener du å fortelle meg at det finnes et stoff jeg bare kan klippe rett av og henge opp????? Jeg er syteknisk analfabet, men det høres da for fantastisk ut?! ← Jupp, det kan krølle litt inn på sidene, og du må som sagt sy på oppheng, men du behøver ikke legge dem opp nede eller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #5 Del Skrevet 3. november 2006 Da er jeg solgt :-D Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2006 #6 Del Skrevet 10. november 2006 Vil bare si tusen takk til Bjørnsdatter for at jeg har fått tidenes billigste vintergardiner! Var på Stoff og Stil i går, og fant faktisk et pent brunt stoff til 17kr meteren. Ble 600kr for en rull på over 30meter det, og jeg har fått gardiner til 117kr paret! Nå blir det litt jobb med å få de ferdig, men den tar jeg villig for den prisen :-) Tusen takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 10. november 2006 #7 Del Skrevet 10. november 2006 Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå